fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Повернення BROCARD Niche Bar до Києва: відкрито новий магазин у ТРЦ Gulliver

16/ 06/ 2025
  14 червня 2025 року компанія “Брокард-Україна” відкрила бутик нішевої парфумерії BROCARD Niche Bar у ТРЦ Gulliver (Спортивна площа, 1а). Новий простір став символічним поверненням концепту Niche Bar до столиці після закриття першого бутику на початку повномасштабного вторгнення. BROCARD Niche Bar – це формат бутику, присвячений виключно нішевій парфумерії. Це простір для тих, хто прагне знайти не просто аромат, а парфумерне втілення власної історії. Новий Niche Bar займає 69 м² естетичного простору, спроєктованого для спокійного й натхненного знайомства з нішевою парфумерією. Інтер’єр вирізняється впізнаваним стилем концепту: прозорі парфумерні шафи, бетонні столи та приємне природне освітлення. Бутик створює атмосферу стриманої розкоші й підкреслює індивідуальність кожної парфумерної композиції. Це місце, де аромат – не аксесуар, а вираз особистості. У новому просторі BROCARD Niche Bar представлено понад 60 торговельних марок нішевої парфумерії (Gritti, Mancera, Montale, Tiziana Terenzi, Etat Libre d’Orange, Maison Noir, Houghbigant та інші). Асортимент суттєво розширено, до колекції додано нові бренди, серед яких: Nightology, Attar Collection, Signature By Sillage Dorient, D`OTTO, Ramon Monegal, Bois 1920, Gleam London та Olfattology. Також на полицях з’явилися два бренди декоративної косметики – Tom Ford та Giorgio Armani Beauty. «Ми почали розвивати напрямок нішевої парфумерії понад 10 років тому – ще тоді, коли вона здавалася ринку незрозумілою, а словосполучення “аромат з ідеєю” викликало здивування. Але саме тоді народилася наша амбіція формувати культуру свідомого ставлення до парфуму. Київ став точкою запуску першого BROCARD Niche Bar – окремого концептуального простору, що швидко перетворився на місце сили для знавців, колекціонерів і самих парфумерів. За ці роки ми зустрічали в наших бутиках Паоло Теренці, Лорана Маззона, Франка Бокле, Луку Грітті та інших майстрів, які бачили в Niche Bar не просто магазин, а майданчик для культури та філософії аромату. І сьогодні ми з гордістю продовжуємо цю історію – як ті, хто стояв біля витоків, і як ті, хто досі впевнено тримає планку», – Катерина Гуленок, PR-директорка BROCARD. У всіх магазинах мережі BROCARD представлена винятково оригінальна продукція провідних світових брендів косметики і парфумерії. Компанія працює тільки з офіційними представниками і дистрибюторами брендів в Україні, що гарантує якість, справжність і безпеку всіх товарів мережі.  * * * Довідка: «Брокард-Україна» – оператор парфумерно-косметичного ринку України в сегменті luxury (бренди BROCARD, Kiehl’s, інтернет-магазин BROCARD.UA та мобільний застосунок BROCARD). У компанії 67 магазинів у 22 містах України, понад 1 500 співробітників і більше 2 млн постійних клієнтів. У магазинах мережі представлені більше 480 марок преміальної косметики, парфумерії, догляду за шкірою та волоссям, beauty-аксесуарів, у тому числі понад 100 нішевих парфумерних домів. У 2024 році загальний обіг мережі склав 5,66 млрд грн.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: