fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

PMD Pre-MBA (Ukr) Module 4 “Marketing Drivers of the Business”

06/ 04/ 2019
    Найбільша помилка, яку може зробити бізнес ― не приділяти уваги маркетингу. Адже саме маркетинг це те, що продає ваш продукт та приносить прибуток. Маркетингова стратегія є нічим іншим, як довгостроковим планом досягнення цілей компанії, заснованим на її виробничих і фінансових можливостях, конкурентних позиціях, кадровому забезпеченні Запорукою результативності такого плану є чітке і послідовне визначення його складових частин, увага до деталей, оскільки їх реалізація забезпечує бажаний рівень зростання ефективності бізнесу. Цільовий ринок, цільові сегменти, час виходу на ринок, канали збуту, просування та комунікації – всі ці складові необхідно ретельно опрацьовувати, перш ніж включати в програму стратегії. Минулої суботи, 06 квітня, на 4 модулі Програми розвитку Pre-MBA Маркетингові драйвери бізнесу разом з Оленою Гололобовою, керівником відділу комерціалізації, COCA-COLA Beverage Limited, Київ, Україна, говорили про ключові поняття сучасного підходу до маркетингової стратегії, інновації цінності, основні аналітичні інструменти і структури, принципи нетрадиційного формулювання маркетингової стратегії, як вийти з традиційного конкурентного стратегічного мислення та збільшувати попит і прибуток для компанії і галузі за допомогою нетрадиційного стратегічного мислення. Ми хотіли б висловити щиру подяку Олені Гололобовій за яскраву та драйвову презентацію. Особлива подяка нашим партнерам: Coca-Cola Ukraine, METRO Cash & Carry Ukraine, Japan Tobacco International (JTI) (JTI Careers Ukraine), U-Integral, Braintuition, Dip Me. Чекаємо на наступний модуль 13 квітня 2019 року!
01/

 

Найбільша помилка, яку може зробити бізнес ― не приділяти уваги маркетингу. Адже саме маркетинг це те, що продає ваш продукт та приносить прибуток. Маркетингова стратегія є нічим іншим, як довгостроковим планом досягнення цілей компанії, заснованим на її виробничих і фінансових можливостях, конкурентних позиціях, кадровому забезпеченні

Запорукою результативності такого плану є чітке і послідовне визначення його складових частин, увага до деталей, оскільки їх реалізація забезпечує бажаний рівень зростання ефективності бізнесу. Цільовий ринок, цільові сегменти, час виходу на ринок, канали збуту, просування та комунікації – всі ці складові необхідно ретельно опрацьовувати, перш ніж включати в програму стратегії.

Минулої суботи, 06 квітня, на 4 модулі Програми розвитку Pre-MBA “Маркетингові драйвери бізнесу” разом з Оленою Гололобовою, керівником відділу комерціалізації, COCA-COLA Beverage Limited, Київ, Україна, говорили про ключові поняття сучасного підходу до маркетингової стратегії, інновації цінності, основні аналітичні інструменти і структури, принципи нетрадиційного формулювання маркетингової стратегії, як вийти з традиційного конкурентного стратегічного мислення та збільшувати попит і прибуток для компанії і галузі за допомогою нетрадиційного стратегічного мислення. Ми хотіли б висловити щиру подяку Олені Гололобовій за яскраву та драйвову презентацію.

Особлива подяка нашим партнерам: Coca-Cola Ukraine, METRO Cash & Carry Ukraine, Japan Tobacco International (JTI) (JTI Careers Ukraine), U-Integral, Braintuition, Dip Me. Чекаємо на наступний модуль 13 квітня 2019 року!

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: