Open Lecture: How to Manage Customer Satisfaction

date: 17/10/2019

 

Сучасні реалії бізнесу зумовлюють надзвичайну конкурентність бізнес-продуктів та послуг, що визначають важливість якості клієнтського сервісу та необхідність ефективної стратегії професійного розвитку компанії. Кожен клієнт – неповторна і унікальна особистість. Саме тому індивідуальний підхід до кожного – це не просто слова, а конкретна дія, яка мусить бути в арсеналі успішного підприємства.

Дякуємо Олександру Іванову за інформативну лекцію Як керувати задоволеністю клієнтів, цікаві кейси, легкість подачі інформації та бажання поділитися власним досвідом!
Окрема подяка Schneider Electric за співпрацю!

01/

Partners

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: