fbpx

Open Lecture: “First Steps and Customer Service Tools”

date: 03/03/2020

Зростання викликів та конкуренції у бізнесі зумовлює необхідність компаній та організацій зберігати власні позиції і зміцнювати бізнес менталітет за допомогою сервісу. Місія (сенс існування компанії) + Візія («ідеальне майбутнє» компанії, підкріплене стратегією розвитку) + Цінності компанії (ДНК компанії, ключові принципи відносин компанії із зовнішнім світом) = необхідний фундамент успішного клієнтського досвіду.

Дякуємо чарівній Лідії Подкопаєвій за цікаву лекцію Перші кроки та інструменти клієнтського сервісу, інтерактивну складову, легкість викладу інформації та бажання поділитися власним досвідом! Окрема подяка Медична мережа “Добробут” за приємну співпрацю!

01/

Partners

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: