fbpx

Open Lecture: Experiential Marketing for Brands with Character

date: 28/03/2019

Емпіричний маркетинг — це створення зв’язків між брендом та споживачами шляхом надання останнім емоційного та інтелектуального досвіду. На відміну від традиційного маркетингу, в емпіричному акцент переноситься на переживання клієнта, які виникають внаслідок випадкового або змушеного перебування в певному ситуативному контексті.  Особливості емпіричного маркетингу передбачають зв’язок між компанією-виробником та стилем, характером життя, який властивий споживачеві.

Дякуємо Olga Nesterenko за інформативну лекцію Емпіричний маркетинг для брендів з характером, насичений контент, актуальні приклади та легкість подачі інформації. 
Окрема подяка NEBO ideas agency за приємну співпрацю!

01/

Partners

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: