fbpx

Open Lecture: “Digital Marketing 2020. To Be or Not to Be?”

date: 16/01/2020

Ні для кого не секрет, що соціальні мережі зараз — це територія спілкування зі своєю аудиторією. Однак, не зважаючи на загальновідомі факти щодо успішності налагодженого контенту у Facebook, цікаво відзнятих відео для YouTube та інших соцмереж, існують певні особливості ефективності соціальних медіа, які не слід ігнорувати:

✅ Юзабіліті аудит PR I SMM стратегії;
✅ Стратегія посилань;
✅ Семантичний аналіз;
✅ SEO-аудит та контентна стратегія.

Дякуємо Антону Воронюку за насичену лекцію Digital Marketing 2020. Що буде працювати? Тренди, фішки, професіоналізм, інформативний матеріал та легкість висвітлення проблемних аспектів теми.

Окрема подяка Академия Интернет-маркетинга Webpromoexperts за приємну співпрацю!

01/

Partners

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: