fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

PR Development Programme

date: 02/11/2019

Важко суперечити, що PR сьогодні є інструментом не тільки великих корпорацій, але й малого та середнього бізнесу. Сучасний PR – це ефективний інструмент маркетингової комунікації, що дозволяє не тільки встановити контакт з аудиторією, але й сформувати спільноту людей, які розділяють Ваші цінності; збудувати бренд та створити позитивний “корпоративний імідж”.

Дякуємо чудовим тренерам: Денису Казвану, Михайлу Шуранову, Федору Крикуну, Вікторії Рубан, Оксані Лихожон та Юлії Петрик за яскраве проведення Програми розвитку з PR, професіоналізм у висвітленні проблемних аспектів матеріалу, цікавий інтерактивний контент, легку подачу інформації та бажання поділитися власним досвідом! Окрема подяка Lifecell, Укртелеком, Vodafone Ukraine, SODA Digital Advertising Group та MacPaw за приємну співпрацю!

01/

Partners

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: