PMD Pre-MBA (Ukr) Module 4 “Marketing Drivers of the Business”

date: 06/04/2019

На 4-ому модулі Програми розвитку Pre-MBA “Маркетингові драйвери бізнесу” разом з Оленою Гололобовою, керівником відділу комерціалізації, COCA-COLA Beverage Limited, Київ, Україна, говорили про ключові поняття сучасного підходу до маркетингової стратегії, інновації цінності, основні аналітичні інструменти і структури, принципи нетрадиційного формулювання маркетингової стратегії, як вийти з традиційного конкурентного стратегічного мислення та збільшувати попит і прибуток для компанії і галузі за допомогою нетрадиційного стратегічного мислення.

Ми хотіли б висловити щиру подяку Олені Гололобовій за яскраву та драйвову презентацію. Особлива подяка нашим партнерам: Coca-Cola Ukraine, METRO Cash & Carry Ukraine, Japan Tobacco International (JTI) (JTI Careers Ukraine), U-Integral, Braintuition, Dip Me. Чекаємо на наступний модуль 13 квітня 2019 року!

01/

Partners

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: