fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Перша в Україні PR-лабораторія

11/ 02/ 2025
  Агенція Perfect PR спільно з Школою журналістики та комунікацій Українського Католицького Університету реалізували унікальний освітній проєкт – PR-лабораторію. 23 студенти магістерської програми з медіакомунікацій сформували групи та впродовж 10-ти тижнів працювали з реальними проєктами агенції Perfect PR. Кожна команда мала свого ментора серед спеціалістів агенції. Окрім практичної роботи над завданнями PR-менеджери проводили для студентів лекції на різні актуальні теми, зокрема: Інформаційні кампанії та їхня реалізація; Специфіка роботи брендів у соціальних мережах; Кризові комунікації; Внутрішні та зовнішні комунікації компаній; Побудова репутації та управління її ризиками. «Ми прагнемо сприяти якісній PR-освіті в Україні, допомагаючи формувати нове покоління спеціалістів. Наша співпраця з Українським Католицьким Університетом – це наш внесок у розвиток української PR-індустрії. Створюючи міст між освітою та бізнесом, ми формуємо нові стандарти підготовки фахівців та стимулюємо інновації в галузі комунікацій», — поділилася Наталія Улинець, СЕО агенції «Perfect PR». Один із кейсів, над якими працювали студенти, — це популяризація Дня відповідальності людини, яким займалась студентка Юлія Григорук у співпраці з Фондом імені Богдана Гаврилишина. За її словами, цей проєкт став уроком стратегічного мислення: «Цей досвід навчив мене правильно формулювати пропозиції для співпраці, ретельно обирати партнерів і враховувати, що кожен крок у громадських ініціативах має бути стратегічно обґрунтованим. Розуміння специфіки таких проєктів дало мені уявлення, як PR може стати рушійною силою для соціальних змін». Випускний PR-лабораторії відбувся у львівському офісі Perfect PR. Студенти  розповідали про свій досвід, завдання та виклики, з якими зустрілися під час роботи з проєктами агенції. А також обговорювали результати зі своїми менторами, ділилися інсайтами та давали зворотній зв’язок. Тож всі висновки за 10 тижнів співпраці допомогли сформувати бачення подальшого розвитку PR-лабораторії та розширити її можливості. «PR-лабораторія, яка запрацювала у межах навчальної практики у Школі журналістики та комунікацій (ШЖК) за підтримки PR-агенції «Perfect PR», стала важливою ініціативою, що дала студентам можливість не тільки глибше зануритися у сферу публічних, корпоративних та бізнес комунікацій, але й відчути динаміку професії на практиці. Ідея створення такої лабораторії є цілком логічним кроком для нас, адже у сучасному інформаційному середовищі важко уявити успішного комунікаційника, який не розуміє основ public relations», — зазначає отець Андрій Шестак, директор Школи журналістики та комунікацій УКУ. Успішний досвід першої PR-лабораторії довів, поєднання академічних знань та практичної роботи є ключем до підготовки висококваліфікованих фахівців у сфері PR. Perfect PR та Школа журналістики та комунікацій УКУ продовжуватимуть співпрацювати над розвитком цього унікального освітнього проєкту.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: