fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Perfect PR and the EBA Western Ukrainian Office Launch Anti-Crisis Communication Guide for Companies

21/ 04/ 2020
  Агенція публічних комунікацій Perfect PR у партнерстві із Західноукраїнським офісом European Business Association запустили антикризову комунікаційну інструкцію для бізнесу. У ній ідеться про те, як правильно компаніям підтримувати комунікацію з різними цільовими аудиторіями у період невизначеності та після карантину, як обрати для цього оптимальні майданчики та інструменти для антикризової комунікаційної кампанії. Агенція також розробила спеціальний чек-лист для компаній в посткарантинний період, за ним можна перевірити, чи всі обов’язкові комунікаційні кроки зроблено. “Сьогодні бізнес змушений долати багато викликів, один із яких — налагодження комунікації з клієнтами, партнерами, командою у теперішніх умовах. Така лаконічна брошура-інструкція для бізнесу — це можливість як перевірити себе, чи компанія рухається правильним шляхом, так і можливість почерпнути нові підходи і рішення, які допоможуть вийти з карантину з мінімальними втратами”, — розповідає Наталія Улинець, СЕО Perfect PR. В інструкції йдеться про те, як компаніям змінити свою комунікацію сьогодні, щоб зберегти довіру, репутацію й аудиторію, як комунікувати з внутрішньою аудиторією, контрагентами, партнерами, споживачами та як комунікувати після виходу з карантину. “Ми сьогодні переживаємо час трансформації і змушені переосмислити всі бізнес-процеси. Відкинути ті, які вже не працюють, і вигадати нові шляхи для життя та розвитку. Якісна комунікація з партнерами, працівниками, клієнтами та навіть конкурентами — вагомий інструмент для існування компанії у межах карантину. Отож, саме час переглянути практику професіоналів у сфері PR, щоб зрозуміти, наскільки якісна комунікація компанії, і що ще необхідно зробити для того, щоб працівники розуміли, що відбувається, партнери — що вони цінні, й клієнти стали ближчі до вас, а ви — до них”, — коментує Мар’яна Луцишин, керівник Західноукраїнського офісу European Business Association      Також за допомогою спеціального чек-листа компанії зможуть перевірити, чи всі обов’язкові комунікаційні кроки зроблено, щоб правильно увійти в посткарантинний період. Завантажити комунікаційну інструкцію можна за посиланням.

Агенція публічних комунікацій Perfect PR у партнерстві із Західноукраїнським офісом European Business Association запустили антикризову комунікаційну інструкцію для бізнесу.

У ній ідеться про те, як правильно компаніям підтримувати комунікацію з різними цільовими аудиторіями у період невизначеності та після карантину, як обрати для цього оптимальні майданчики та інструменти для антикризової комунікаційної кампанії. Агенція також розробила спеціальний чек-лист для компаній в посткарантинний період, за ним можна перевірити, чи всі обов’язкові комунікаційні кроки зроблено.

Сьогодні бізнес змушений долати багато викликів, один із яких налагодження комунікації з клієнтами, партнерами, командою у теперішніх умовах. Така лаконічна брошура-інструкція для бізнесу — це можливість як перевірити себе, чи компанія рухається правильним шляхом, так і можливість почерпнути нові підходи і рішення, які допоможуть вийти з карантину з мінімальними втратами”, розповідає Наталія Улинець, СЕО Perfect PR.

В інструкції йдеться про те, як компаніям змінити свою комунікацію сьогодні, щоб зберегти довіру, репутацію й аудиторію, як комунікувати з внутрішньою аудиторією, контрагентами, партнерами, споживачами та як комунікувати після виходу з карантину.

Ми сьогодні переживаємо час трансформації і змушені переосмислити всі бізнес-процеси. Відкинути ті, які вже не працюють, і вигадати нові шляхи для життя та розвитку. Якісна комунікація з партнерами, працівниками, клієнтами та навіть конкурентами вагомий інструмент для існування компанії у межах карантину. Отож, саме час переглянути практику професіоналів у сфері PR, щоб зрозуміти, наскільки якісна комунікація компанії, і що ще необхідно зробити для того, щоб працівники розуміли, що відбувається, партнери що вони цінні, й клієнти стали ближчі до вас, а ви до них”, — коментує Мар’яна Луцишин, керівник Західноукраїнського офісу European Business Association     

Також за допомогою спеціального чек-листа компанії зможуть перевірити, чи всі обов’язкові комунікаційні кроки зроблено, щоб правильно увійти в посткарантинний період.

Завантажити комунікаційну інструкцію можна за посиланням.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: