fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

A new reality for business: the experience of CEO

26/ 08/ 2020
  Трансформаційні процеси, що відбуваються у світі, змушують компанії переосмислювати свої бізнес-моделі та заново вибудовувати стратегію взаємодії зі споживачами. Тож, сьогодні в рамках івенту EBA Doing Business Review: Уроки від СЕО ми обговорили ключові зміни та виклики нової реальності для представників бізнесу. Зокрема, керівники компаній поділилися своїм досвідом адаптації робочих процесів до нових правил гри та планами розвитку своєї діяльності в умовах невизначеності. Переглянути відео зустрічі Так, Андрій Буренок, CEO TripMyDream.com, окреслив основні тенденції на глобальному ринку туризму. За його даними близько 120 млн працівників travel-індустрії знаходяться під загрозою втрати роботи через поточну кризу, а ринок пасажирських авіаліній зможе відновитися не раніше 2024 року. Як наслідок, в перші місяці карантину компанія TripMyDream зазнала колосальних втрат. Попри все, компанія залишалася клієнтоорієнтованою – продукувала актуальний контент щодо подорожей та розвивала нові напрями бізнесу. Зокрема, почала надавати послуги аутсорсингу, створила власне агентство з Інтернет-маркетингу та профільні курси. Наразі компанія продовжує працювати зі збитками у 10 – 12 тисяч доларів в місяць, однак у наступному кварталі вона вже зможе вийти в нуль. Дмитро Федченко, CEO Drommel, вважає, що налагоджена модель B2C продажів допомогла компанії ефективніше адаптуватися до нової реальності. У докризовий період продажі через B2C склали 60%, а B2B – 40%. Під час карантину сегмент B2C проявив більшу активність, адже через вимушений перехід до дистанційного режиму роботи значно виріс попит на меблі для домашнього офісу, а саме на робочі столи. Тому, компанія вирішила зосередитися у 2020 році на розширення пропозицій у сфері homeoffice. Серед інших стратегічних рішень також слід зазначити можливий вихід компанії на ринок США та Канади, а також активну роботу зі збільшення лояльності клієнтів. На думку пана Федченко, у майбутньому меблеві компанії будуть експериментувати з VR-додатками для взаємодії зі споживачами, поступово відмовляючись від шоурумів. Валерія Бондаренко, керуючий партнер Fondy, розповіла нам детально про динаміку онлайн-продажів під час карантинних обмежень. Загалом, кількість онлайн транзакцій виросла на 25%, а обсяг платежів збільшився на 15% у І та ІІ кварталі у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Однак зростання відбулося не в усіх секторах економіки. Так, в сегментах дотичних до індустрії туризму та розваг (кінотеатри, театри, музеї) спостерігається значне просідання. Також, зменшилася кількість онлайн-транзакцій у сфері мікрофінансів. Попри те, що магазини одягу та взуття активно переводили свою діяльність в цифровий простір, кількість покупок та розмір чеку в цьому сегменті залишилися незмінними. Водночас, стрімко росли продажі у сферах доставки, онлайн-навчання, а саме освіта для дітей, курси іноземних мов та програмування. В свою чергу, Тарас Мороз, CEO Молоко від фермера, поділився оглядом ситуації на ринку натуральних та екологічних продуктів. За словами пана Мороза, в період пандемії люди стали більше піклуватися про своє здоров’я, тому почали свідомо ставитися до вибору продуктів харчування. Тож, сфера динамічно розвивається – у період карантину Молоко від фермера відкрила 18 нових магазинів мережі та найближчим часом буде розширювати свою діяльність в регіонах. Разом з тим, компанія не планує відходити від своїх стандартів якості та продовжуватиме поставляти свою продукцію за допомогою власної логістичної системи. На даному етапі розвитку компанії найбільш проблематичним є підбор правильного персоналу, а також ефективне управління великою мережею магазинів. Наприкінці зустрічі спікери поділилися своїм баченням щодо ролі свідомого бізнесу у новій реальності та шляхів виходу з кризи. Від імені Європейської Бізнес Асоціації дякуємо усім учасникам за корисні поради та інсайти, які допоможуть іншим підприємцям у подоланні негативних наслідків пандемії!   Be the first to learn about the latest EBA news with our Telegram-channel – EBAUkraine.

Трансформаційні процеси, що відбуваються у світі, змушують компанії переосмислювати свої бізнес-моделі та заново вибудовувати стратегію взаємодії зі споживачами. Тож, сьогодні в рамках івенту “EBA Doing Business Review: Уроки від СЕО” ми обговорили ключові зміни та виклики нової реальності для представників бізнесу. Зокрема, керівники компаній поділилися своїм досвідом адаптації робочих процесів до нових правил гри та планами розвитку своєї діяльності в умовах невизначеності.

Переглянути відео зустрічі

Так, Андрій Буренок, CEO TripMyDream.com, окреслив основні тенденції на глобальному ринку туризму. За його даними близько 120 млн працівників travel-індустрії знаходяться під загрозою втрати роботи через поточну кризу, а ринок пасажирських авіаліній зможе відновитися не раніше 2024 року. Як наслідок, в перші місяці карантину компанія TripMyDream зазнала колосальних втрат. Попри все, компанія залишалася клієнтоорієнтованою – продукувала актуальний контент щодо подорожей та розвивала нові напрями бізнесу. Зокрема, почала надавати послуги аутсорсингу, створила власне агентство з Інтернет-маркетингу та профільні курси. Наразі компанія продовжує працювати зі збитками у 10 – 12 тисяч доларів в місяць, однак у наступному кварталі вона вже зможе вийти в нуль.

Дмитро Федченко, CEO Drommel, вважає, що налагоджена модель B2C продажів допомогла компанії ефективніше адаптуватися до нової реальності. У докризовий період продажі через B2C склали 60%, а B2B – 40%. Під час карантину сегмент B2C проявив більшу активність, адже через вимушений перехід до дистанційного режиму роботи значно виріс попит на меблі для домашнього офісу, а саме на робочі столи. Тому, компанія вирішила зосередитися у 2020 році на розширення пропозицій у сфері homeoffice. Серед інших стратегічних рішень також слід зазначити можливий вихід компанії на ринок США та Канади, а також активну роботу зі збільшення лояльності клієнтів. На думку пана Федченко, у майбутньому меблеві компанії будуть експериментувати з VR-додатками для взаємодії зі споживачами, поступово відмовляючись від шоурумів.

Валерія Бондаренко, керуючий партнер Fondy, розповіла нам детально про динаміку онлайн-продажів під час карантинних обмежень. Загалом, кількість онлайн транзакцій виросла на 25%, а обсяг платежів збільшився на 15% у І та ІІ кварталі у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Однак зростання відбулося не в усіх секторах економіки. Так, в сегментах дотичних до індустрії туризму та розваг (кінотеатри, театри, музеї) спостерігається значне просідання. Також, зменшилася кількість онлайн-транзакцій у сфері мікрофінансів. Попри те, що магазини одягу та взуття активно переводили свою діяльність в цифровий простір, кількість покупок та розмір чеку в цьому сегменті залишилися незмінними. Водночас, стрімко росли продажі у сферах доставки, онлайн-навчання, а саме освіта для дітей, курси іноземних мов та програмування.

В свою чергу, Тарас Мороз, CEO Молоко від фермера, поділився оглядом ситуації на ринку натуральних та екологічних продуктів. За словами пана Мороза, в період пандемії люди стали більше піклуватися про своє здоров’я, тому почали свідомо ставитися до вибору продуктів харчування. Тож, сфера динамічно розвивається – у період карантину Молоко від фермера відкрила 18 нових магазинів мережі та найближчим часом буде розширювати свою діяльність в регіонах. Разом з тим, компанія не планує відходити від своїх стандартів якості та продовжуватиме поставляти свою продукцію за допомогою власної логістичної системи. На даному етапі розвитку компанії найбільш проблематичним є підбор правильного персоналу, а також ефективне управління великою мережею магазинів.

Наприкінці зустрічі спікери поділилися своїм баченням щодо ролі свідомого бізнесу у новій реальності та шляхів виходу з кризи. Від імені Європейської Бізнес Асоціації дякуємо усім учасникам за корисні поради та інсайти, які допоможуть іншим підприємцям у подоланні негативних наслідків пандемії!

 

Be the first to learn about the latest EBA news with our Telegram-channel EBAUkraine.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: