fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Proper infrastructure – new opportunities for Ukrainian tourism

15/ 03/ 2018
  Ярина Скороход. Координатор комітету з логістики. Традиційно, галузями економічного зростання в Україні вважають агропромисловий комплекс та важку промисловість, а віднедавна і IT-індустрію. Туризм як дохідна частина бюджету, джерело створення нових робочих місць та залучення інвестицій ніколи не розглядався серйозно. Але світова статистика та тренди свідчать про протилежне. Відповідно до звіту World Travel & Tourism Council, у 2016 році подорожі та туризм принесли 2,3 трлн. доларів США та 109 млн. робочих місць у всьому світі. Приймаючи до уваги більш широкий непрямий вплив на такі галузі як рітейл, фінансові послуги, телекомунікації, сектор приніс 7,6 трлн. доларів США у світову економіку і нараховував 292 мільйони робочих місць у 2016 році. Це було рівним 10,2% світового ВВП і приблизно 1 з 10 всіх робочих місць. Це означає, що подорожі стали повсякденним явищем для великої частини жителів земної кулі і за прогнозами, в наступні 10 років частка буде стабільно зростати. Для України туризм може стати одним із секторів стимулювання розвитку економіки і додатково виступати в ролі ефективного PR-інструменту на міжнародній арені. За словами прем’єр-міністра Володимира Гройсмана, нам є куди рости: частка галузі може складати 10% в структурі ВВП при 5,6% за даними 2016 року. Які у нас вихідні дані? Почнемо з того, що в Україні є багато можливостей для різних видів відпочинку: гірський круглий рік у Карпатах, пляжний на морських курортах, морські та річкові круїзи, лікувальний в санаторіях та базах відпочинку з мінеральними та термальними водами, відвідування різних пам’ятників архітектури та замків і навіть релігійний. Крім того, із зростанням популярності культурного та екологічного туризму, як серед іноземців, так і серед самих українців, практично у всіх областях з’явилися самостійні туристичні продукти: різні кіно- та музичні фестивалі, заповідні парки, народно-фольклорні святкування, так званий «промисловий туризм» до шахт та каньйонів, екскурсії до Чорнобильської АЕС, фестивалі місцевої їжі. Кожен із цих напрямків є унікальним і тому важливо розуміти як його можна розвивати і хто є його потенційним туристом. Адже кожен з них може принести економічні вигоди у вигляді поповнення бюджету за рахунок податків, залучення іноземної валюти та інвестицій, а також розвитку елементів інфраструктури таких як готелі, ресторани, підприємства з надання послуг та торгівлі. Що для цього потрібно? У багатьох держав є послідовна стратегія із просування іміджу країни, разом із значними сумами бюджетних коштів, які щорічно виділяються на розвиток туристичного сектору. Зараз витратна частина урядів країн на промоцію більше сфокусована на використанні рекламних методів для цільової аудиторії із залученням державно-приватного партнерства. Відразу постає питання економічного ефекту від таких вкладень. За приклад успішної кампанії можна взяти Visit Dennmark, яка за кожен витрачений долар отримала повернення 16 доларів прибутку. Беручи до увагу низку економічних та політичних факторів, Україна не завжди позитивно освітлюється у світових ЗМІ, тому презентація країни має стати одним із важливих завдань. Інше питання, це видатки з боку держави на покращення інфраструктури та розроблення стратегії. В цьому контексті, необхідний ефективний діалог між центральними і місцевими органами влади, які в результаті децентралізації отримали повноваження для змін. Роль приватного сектору полягає в інвестиціях у готелі, розважальні місця, ресторани, але для цього потрібна базова інфраструктура у вигляді доріг, ж/д транспорту, аеропортів, автобусного сполучення. Посилення співпраці із приватним сектором повинне теж дати свій результат, адже консолідація зусиль надасть більший поштовх для розвитку. Як на це впливає інфраструктура? Транспортна інфраструктура може відігравати ключову роль у загальній стратегії просування туристичної України. Звісно, закордоном неможливо не помітити разючий контраст: хороші дороги та транспортні розв’язки, швидкі поїзди та електрички, комфортабельні автобуси та міський транспорт, доступність внутрішніх авіарейсів, морські та річкові круїзи. Всі ці види транспорту є однією системою і зміна однієї константи впливає на всі інші. Наприклад, одна з ключових ініціатив комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації – прийняття закону про внутрішні водні шляхи. Обсяги найдешевших та найекологічніших річкових перевезень за останні 26 років наразі на мінімальному рівні через, зокрема, відсутність закону. До чого це призводить? Автошляхи, які почали відновлювати внаслідок реформування дорожньої галузі, перевантажені транспортом. На залізниці – нехватка вагонів та локомотивів. Крім того, навряд чи можна назвати доступними внутрішні авіарейси для пересічного громадянина. Звичайно, поняття інфраструктури не замикається тільки на цьому. Вже із прибуття туриста до України можна формувати позитивний імідж держави: розпочинаючи із зручних візово-імміграційних, митних процедур до надання повного спектру інформації щодо різних туристичних регіонів, зручної навігації як вказівники та дорожні знаки. Тому інфраструктура це не тільки про будівлі та дороги, а і про зручність та доступність. Все просто: мандрівники вибирають транспортну доступність туристичних напрямків та якість отриманих транспортних послуг, які наша система для нього має забезпечити. Матеріал опубліковано у журналі Intercity Magazine.
Ярина Скороход Координатор комітету з логістики
Традиційно, галузями економічного зростання в Україні вважають агропромисловий комплекс та важку промисловість, а віднедавна і IT-індустрію. Туризм як дохідна частина бюджету, джерело створення нових робочих місць та залучення інвестицій ніколи не розглядався серйозно.

Але світова статистика та тренди свідчать про протилежне. Відповідно до звіту World Travel & Tourism Council, у 2016 році подорожі та туризм принесли 2,3 трлн. доларів США та 109 млн. робочих місць у всьому світі. Приймаючи до уваги більш широкий непрямий вплив на такі галузі як рітейл, фінансові послуги, телекомунікації, сектор приніс 7,6 трлн. доларів США у світову економіку і нараховував 292 мільйони робочих місць у 2016 році. Це було рівним 10,2% світового ВВП і приблизно 1 з 10 всіх робочих місць.

Це означає, що подорожі стали повсякденним явищем для великої частини жителів земної кулі і за прогнозами, в наступні 10 років частка буде стабільно зростати.

Для України туризм може стати одним із секторів стимулювання розвитку економіки і додатково виступати в ролі ефективного PR-інструменту на міжнародній арені.

За словами прем’єр-міністра Володимира Гройсмана, нам є куди рости: частка галузі може складати 10% в структурі ВВП при 5,6% за даними 2016 року.

Які у нас вихідні дані?

Почнемо з того, що в Україні є багато можливостей для різних видів відпочинку: гірський круглий рік у Карпатах, пляжний на морських курортах, морські та річкові круїзи, лікувальний в санаторіях та базах відпочинку з мінеральними та термальними водами, відвідування різних пам’ятників архітектури та замків і навіть релігійний.

Крім того, із зростанням популярності культурного та екологічного туризму, як серед іноземців, так і серед самих українців, практично у всіх областях з’явилися самостійні туристичні продукти: різні кіно- та музичні фестивалі, заповідні парки, народно-фольклорні святкування, так званий «промисловий туризм» до шахт та каньйонів, екскурсії до Чорнобильської АЕС, фестивалі місцевої їжі.

Кожен із цих напрямків є унікальним і тому важливо розуміти як його можна розвивати і хто є його потенційним туристом. Адже кожен з них може принести економічні вигоди у вигляді поповнення бюджету за рахунок податків, залучення іноземної валюти та інвестицій, а також розвитку елементів інфраструктури таких як готелі, ресторани, підприємства з надання послуг та торгівлі.

Що для цього потрібно?

У багатьох держав є послідовна стратегія із просування іміджу країни, разом із значними сумами бюджетних коштів, які щорічно виділяються на розвиток туристичного сектору. Зараз витратна частина урядів країн на промоцію більше сфокусована на використанні рекламних методів для цільової аудиторії із залученням державно-приватного партнерства. Відразу постає питання економічного ефекту від таких вкладень. За приклад успішної кампанії можна взяти Visit Dennmark, яка за кожен витрачений долар отримала повернення 16 доларів прибутку. Беручи до увагу низку економічних та політичних факторів, Україна не завжди позитивно освітлюється у світових ЗМІ, тому презентація країни має стати одним із важливих завдань.

Інше питання, це видатки з боку держави на покращення інфраструктури та розроблення стратегії. В цьому контексті, необхідний ефективний діалог між центральними і місцевими органами влади, які в результаті децентралізації отримали повноваження для змін. Роль приватного сектору полягає в інвестиціях у готелі, розважальні місця, ресторани, але для цього потрібна базова інфраструктура у вигляді доріг, ж/д транспорту, аеропортів, автобусного сполучення. Посилення співпраці із приватним сектором повинне теж дати свій результат, адже консолідація зусиль надасть більший поштовх для розвитку.

Як на це впливає інфраструктура?

Транспортна інфраструктура може відігравати ключову роль у загальній стратегії просування туристичної України.

Звісно, закордоном неможливо не помітити разючий контраст: хороші дороги та транспортні розв’язки, швидкі поїзди та електрички, комфортабельні автобуси та міський транспорт, доступність внутрішніх авіарейсів, морські та річкові круїзи.

Всі ці види транспорту є однією системою і зміна однієї константи впливає на всі інші. Наприклад, одна з ключових ініціатив комітету з логістики Європейської Бізнес Асоціації – прийняття закону про внутрішні водні шляхи. Обсяги найдешевших та найекологічніших річкових перевезень за останні 26 років наразі на мінімальному рівні через, зокрема, відсутність закону. До чого це призводить? Автошляхи, які почали відновлювати внаслідок реформування дорожньої галузі, перевантажені транспортом. На залізниці – нехватка вагонів та локомотивів. Крім того, навряд чи можна назвати доступними внутрішні авіарейси для пересічного громадянина.

Звичайно, поняття інфраструктури не замикається тільки на цьому. Вже із прибуття туриста до України можна формувати позитивний імідж держави: розпочинаючи із зручних візово-імміграційних, митних процедур до надання повного спектру інформації щодо різних туристичних регіонів, зручної навігації як вказівники та дорожні знаки. Тому інфраструктура це не тільки про будівлі та дороги, а і про зручність та доступність.

Все просто: мандрівники вибирають транспортну доступність туристичних напрямків та якість отриманих транспортних послуг, які наша система для нього має забезпечити.

Матеріал опубліковано у журналі Intercity Magazine.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: