fbpx

Logistics Committee meeting with the leadership of Ukrzaliznytsia

05/ 03/ 2018
  У п’ятницю В.о. Голови Правління ПАТ Укрзалізниця Євген Кравцов та директор з фінансів та економіки Андрій Рязанцев у рамках розширеного засідання Комітету з логістики представили компаніям-членам Асоціації модель формування конкурентного середовища на ринку залізничних перевезень, а саме прихід на ринок приватних операторів локомотивної тяги. Свою позицію щодо приватної тяги також озвучили Володимир Гусак, Андрій Галущак, Анатолій Гіршфельд. Голова Комітету з питань транспорту ВРУ Ярослав Дубневич відзначив, що приватну тягу треба залучати вже зараз, створивши для цього тимчасові правила: «…Можливо не повністю – нехай приватні локомотиви заходять на певні маршрути, перевозять певні вантажі – заходять туди, де маємо найгостріший дефіцит тяги. Тобто, сам бізнес, що зацікавлений у транспортуванні своїх вантажів, хай приходить з власною тягою». Компанії-члени Асоціації, наголосили на тому, що останнім часом дефіцит тяги став найбільш гострою проблемою при перевезенні вантажів залізницею. Ситуація загрожує тим, що підприємства не можуть своєчасно відвантажувати продукцію як для внутрішніх перевезень, так і на експорт, у результаті чого страждає вся економіка країни. В свою чергу, представники УЗ презентували три варіанти вирішення проблеми дефіциту тяги та зауважили на тому, що є певні ризики при відкритті ринку приватної тяги без  «відповідних компенсаторів». Наприклад, необхідно буде підвищувати тарифи, скоротити певний відсоток співробітників та нерентабельні напрямки, зменшити обсяги повагонних відправок. Для бізнесу є необхідним прийняття рішення ПАТ «Укрзалізниця» щодо допуску приватної тяги на ринок залізничних перевезень, тому Асоціація сподівається на прийняття такого позитивно рішення керівництвом ПАТ «Укрзалізниця». Ми дякуємо всім учасникам зустрічі за обговорення такого важливого питання та сподіваємось на його вирішення найближчим часом!
01/

У п’ятницю В.о. Голови Правління ПАТ “Укрзалізниця” Євген Кравцов та директор з фінансів та економіки Андрій Рязанцев у рамках розширеного засідання Комітету з логістики представили компаніям-членам Асоціації модель формування конкурентного середовища на ринку залізничних перевезень, а саме прихід на ринок приватних операторів локомотивної тяги. Свою позицію щодо приватної тяги також озвучили Володимир Гусак, Андрій Галущак, Анатолій Гіршфельд.

Голова Комітету з питань транспорту ВРУ Ярослав Дубневич відзначив, що приватну тягу треба залучати вже зараз, створивши для цього тимчасові правила: «…Можливо не повністю – нехай приватні локомотиви заходять на певні маршрути, перевозять певні вантажі – заходять туди, де маємо найгостріший дефіцит тяги. Тобто, сам бізнес, що зацікавлений у транспортуванні своїх вантажів, хай приходить з власною тягою».

Компанії-члени Асоціації, наголосили на тому, що останнім часом дефіцит тяги став найбільш гострою проблемою при перевезенні вантажів залізницею. Ситуація загрожує тим, що підприємства не можуть своєчасно відвантажувати продукцію як для внутрішніх перевезень, так і на експорт, у результаті чого страждає вся економіка країни.

В свою чергу, представники УЗ презентували три варіанти вирішення проблеми дефіциту тяги та зауважили на тому, що є певні ризики при відкритті ринку приватної тяги без  «відповідних компенсаторів». Наприклад, необхідно буде підвищувати тарифи, скоротити певний відсоток співробітників та нерентабельні напрямки, зменшити обсяги повагонних відправок.

Для бізнесу є необхідним прийняття рішення ПАТ «Укрзалізниця» щодо допуску приватної тяги на ринок залізничних перевезень, тому Асоціація сподівається на прийняття такого позитивно рішення керівництвом ПАТ «Укрзалізниця».

Ми дякуємо всім учасникам зустрічі за обговорення такого важливого питання та сподіваємось на його вирішення найближчим часом!

Reports and photo galleries

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks
0 Shares

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: