fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Інтерв’ю з Михайлом Бубновим, генеральним директором «Шнейдер Електрік Україна»

06/ 10/ 2020
  Пане Бубнов, минулого року компанії виповнилося 25 років, тобто ви працюєте в Україні практично з часів здобуття країною незалежності. Як змінилася Ваша компанія за це час? Ми розпочали свою діяльність з невеликого офісу представництва, і за 26 років переросли у найбільшу електротехнічну компанію в Україні. Попри те, що Schneider Electric – бренд зі світовим ім’ям, для компанії є важливим розуміння потреб локального ринку. Ми розвиваємося з урахуванням місцевої специфіки, аби наші досягнення могли сприяти загальному добробуту всієї країни. Так, Шнейдер Електрік Україна є одним з найбільших платників податків в країні, компанія також була номінована на участь в престижній премії «Компанія року 2019» та другий рік поспіль отримує нагороди за найкращу електрофурнітуру за вибором українських споживачів. Завдяки своїй стійкій позиції на ринку, ми можемо дозволити собі втілювати інновації, експериментувати та задавати тренди в найрізноманітніших галузях. Які головні фактори, на Вашу думку, є головними у забезпеченні стабільного розвитку та зростання компанії в Україні? Я вважаю, що успіх компанії вимірюється не лише в кількісних показниках. Для нас більш вагомим є фактор людських відносин. Бізнес – це насамперед люди, які за ним стоять. Якщо в компанії працюють небайдужі люди, об’єднані спільною метою та розумінням подальшого напрямку руху, то шанси бізнесу на успіх суттєво зростають. У ДНК нашої компанії закладені принципи партнерства та приналежності до спільноти. Тому компанія усіляко підтримує бажання членів команди до самореалізації, і не тільки у контексті професійних компетенцій. У нас в компанії, наприклад, є своя власна футбольна команда, музична група, спільнота бігунів-марафонців. Нещодавно компанією Шнейдер Електрік Україна був запущений навчальний проєкт «Онлайн Школа». Як народилася ідея її створення та яка головна мета цієї ініціативи? Освітніми проєктами компанія почала займатися ще у 2018 році з відкриттям навчально-демонстраційного центру Innovation Hub для студентів, викладачів, представників технічних спеціальностей. З початком карантину стрімко виріс попит на дистанційне навчання, особливо не вистачало якісних програм для поглибленого технічного навчання. Тому ми вирішили запустити власну онлайн-школу на базі наших платформ. Завдяки дистанційному формату більш ніж чотири тисячі людей зі всієї країни отримали доступ до технічних вебінарів з автоматизації та енергоменеджменту. Варто зазначити, що Шнейдер Електрік Україна стали інноваторами в цьому напрямку. Ініціативу компанії потім перейняли наші колеги з інших країн. Адже в цей час змін необхідно ділитися знанням та досвідом, що дозволять пристосуватися до нових умов. Які ще КСВ проєкти ви реалізуєте в Україні та в чому бачите для себе цінність таких ініціатив? Як лідер ринку, компанія Шнейдер Електрік Україна відчуває свою відповідальність перед суспільством, тому ми ініціюємо та реалізуємо широке коло соціальних ініціатив. Наразі для нас є пріоритетним оновлення технічної бази національних ВНЗ. На сьогодні ми співпрацюємо з 22 лабораторіями щодо оснащення сучасним устаткуванням, щоб студенти з різних куточків країни мали можливість засвоїти на практиці усі тонкощі роботи з технікою. Інвестуючи в якісну технічну освіту та навчання кваліфікованих спеціалістів, ми підготовлюємо підґрунтя для цифрової трансформації економіки країни. Для нас також важливо, щоб інновації були загальнодоступними та корисними суспільству. Тому ми активно впроваджуємо новітні технологічні рішення в соціальних проєктах. Так, для будівництва Центру «Дача» для онкохворих дітей ми надали електрофурнітуру Schneider Electric з додатковим захистом для дітей, яка відповідає європейським стандартам з безпеки, щоб створити комфортний простір для навчання та відпочинку дітлахів. Яким Ви бачите майбутнє вашої галузі? Які інновації та цифрові рішення можуть змінити наше життя вже незабаром? Ми хочемо зберегти наші провідні позиції у сфері енергоефективності. Тому до 2030 року компанія Schneider Electric планує досягти вуглецевої нейтральності, відмовившись від використання традиційних джерел енергії у своєму ланцюжку постачання. Компанія співпрацює з мережами заправних станцій, щоб розробити необхідну інфраструктуру для транспорту на відновлюваних джерелах енергії. Компанія також долучилася до кліматичної ініціативи EV100, в рамках якого плануємо замінити усі 14 000 корпоративних автомобілів на електромобілі до 2030 року. Ми також популяризуємо тренд залучення цифрових інновацій в наше життя, тому рухаємося в напрямку «connection-ready» продукції, яка надає готові сервіси автоматизації. Вже неможливо опиратися технологічному прогресу, він настане в будь-якому разі. Тож, у цьому контексті ми намагаємося пропонувати найкращі рішення, щоб цей цифровий перехід був якомога зручним та безпечним. Ваша компанія є визнаним експертом у створенні розумних енергоефективних будинків. В Європі вже давно споруджують будинки з нульовим споживанням енергії. Чи є такі проєкти в Україні та наскільки вони популярні? Звісно, в Україні теж поступово почали впроваджувати технології управління розумними будинками, але це тема майбутнього. Schneider Electric має розробки та рішення у цьому напрямку і ми пишаємося тим, що саме наша компанія стала популяризатором інновацій в цій галузі. Ми розробляємо «інтелектуальні» рішення, які здатні автоматизувати всі процеси у будівлі майбутнього. Зокрема, інтегровані сервіси з моніторингу енергоефективності допомагають оптимізувати споживання енергоресурсів, а також спрощують сервісне обслуговування розумного будинку. За всім цим стоїть наше бажання створити сучасне екологічне середовище для життя, який відповідає тенденціям майбутнього. Приємно, що наша концепція була високо оцінена провідними міжнародними експертами. Чи встигне людство стати достатньо енергоефективним перш ніж кліматичні зміни стануть невідворотними? Світ через 10 років вже не буде таким, як зараз. Вважаю, що соціально відповідальний бізнес повинен бути готовим еволюціонувати та своєчасно забезпечити людство інноваційними рішеннями. У науково-дослідному центрі Schneider Electricтакож ведуться дослідження щодо мінімізації шкоди навколишньому середовищу. Хоч зміни і невідворотні, кожен може зменшити свій вплив та здійснювати свою діяльність в гармонії з природою. Пане Бубнов, основа бізнесу Шнейдер Електрік Україна – це енергетичні рішення, а звідки берете енергію Ви, що надихає та драйвує Вас у роботі? Надаю перевагу екстремальному відпочинку. У вільний від роботи час катаюся на мотоциклі, літаю на планері, стрибаю з парашутом. Люблю свою роботу за можливість розвиватися через подолання труднощів. Я шукаю виклики, вони тримають у тонусі. Намагаюсь дотримуватися work&life balance, однак якщо справа термінова, готовий вирішувати робочі питання навіть пізно ввечері або ж виїхати на закордонне відрядження у вихідний день.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: