fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Interlegal розповідає: правила щодо тендерів, що потрібно знати у сезоні 2025

20/ 06/ 2025
  Плануєте активний яхтовий сезон? Нагадуємо, що використання тендерів та допоміжних суден яхт у різних країнах підпорядковується різним правилам. Щоб уникнути неприємностей на воді, важливо враховувати як вимоги прапору яхти-носія, так і особливості законодавства країни перебування. Ось основні моменти, які варто врахувати. Вимоги за прапором яхти Реєстрація тендера часто регулюється законодавством держави, під прапором якої зареєстрована материнська яхта (або яхта-носій). Так, наприклад, у Джерсі тендер не підлягає окремій реєстрації, якщо він відповідає положенням Розділу 28, Додатку K, Регуляції K1 – “Tenders” з REG Yacht Code, а саме: Тендер повинен зберігатися на борту яхти, обладнаної засобами для його підняття; Тендер має мати маркування: T/T («tender to») та назва й порт реєстрації материнської яхти; Тендер повинен залишатися в межах прямої видимості та під контролем яхти; Тендер може використовуватись виключно для перевезення гостей з яхти на берег і назад. Якщо ж тендер використовується самостійно, наприклад, для коротких подорожей, відвідування бухт, прогулянок без супроводу яхти – він втрачає статус тендера і потребує окремої реєстрації. Вимоги країн експлуатації Окрім вимог прапора, слід враховувати обмеження тієї країни, де фактично буде використовуватись тендер. Наприклад, у Хорватії діє обмеження – тендер має знаходитись на відстані не більше ніж 500 метрів від материнської яхти. Винятки можливі лише для перевезення пасажирів чи вантажу до берега або на якірну стоянку. У Франції тендер без реєстрації може використовуватись лише як «engin de plage» і лише в межах 300 метрів, що також залежить від розміру тендеру та цілі використання. У Греції та на Кіпрі можливе використання тендера без реєстрації та ліцензії на плавання («circulation license»), якщо він діє виключно поруч із материнською яхтою. Вимоги щодо страхування та митні питання Після врахування вимог прапора і країни експлуатації зверніть увагу на страхові та податкові аспекти: Зазвичай тендер автоматично входить до комплектації яхти та на нього розповсюджується дія загального полісу яхти. Але якщо вартість тендера перевищує 50 000 євро, може знадобитися окремий страховий поліс або внесення тендеру до основного полісу на додаткових умовах й за додаткову страхову премію. Необхідно враховувати правила ПДВ та тимчасового ввезення – особливо при купівлі тендера за кордоном або його переміщенні між країнами. Адже у тендера може бути інший митний статус, не пов’язаний з митним статусом носія. Якщо і яхта, і тендер у тимчасовому ввезені – слідкуйте за термінами знаходження обох транспортних засобів та вчасно поновлюйте. Додаткові обмеження та вимоги країн експлуатації Також у багатьох країнах встановлені окремі додаткові правила. Наприклад, локальне законодавство окремих країн може забороняти використовувати тендери в купальних зонах та риболовлю з тендера. Чи додаються вимоги щодо належного обладнання судна рятувальними жилетами, якорем, веслами, сигнальним освітленням тощо. Перш ніж розпочати сезон, радимо переконатись, що ваш тендер відповідає всім вимогам країни прапору яхти-носія та країни експлуатації за документами, страхуванням та маркуванням. Це допоможе уникнути штрафів і забезпечить безпечне та комфортне користування судном у будь-якій юрисдикції. Звертайтесь до Interlegal для швидкої перевірки вашого тендера – ми підготуємо повний комплект документів, подамо зміни до полісу, пояснимо правила по вашому маршруту та зробимо сезон безпечним з першого дня.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: