fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Інструменти дієвого маркетингу під час війни на MRKTNG MRTH

23/ 05/ 2023
  Ви маркетолог, від якого чекають крутих результатів з дуже обмеженим бюджетом? Власник бізнесу, що прагне якісно оптимізувати маркетинг-ресурси, не втративши у якості? Комунікаційник чи PR-фахівець, який лягає спати з думкою про те, як донести меседж до аудиторії, аби він був сприйнятий однозначно і не викликав репутаційного скандалу? Отримайте відповіді на головні питання щодо маркетинг-планування, комунікації та просування бренду у воєнний час 25 травня на MRKTNG MRTH! Понад 15+ топових маркетинг-фахівців України зберуться у Unit City та поділяться дієвими маркетинг-інструментами, перевіреними воєнним часом. Дізнатися більше: https://mrktng.mmr.ua/ Серед спікерів: Олександр Тарасов, бренд-директор  FAVBET; Олена Плахова, директор з управління репутацією групи компаній Нова пошта; Олена Осипчук, PR-директорка SOCAR Energy Ukraine; Володимир Соболев, CMO «Ковальська»; Растислав Ріго, Head of Brand Сosmolot; Ігор Блистів, директор з маркетингу та інновацій Kormotech; Ксенія Сікорська, маркетинг-директорка ПУМБ; Марія Назаренко, маркетинг- та e-commerce директорка COMFY; Ігор Фінашкін, засновник та креативний директор I AM IDEA; Катерина Ковалюк, директорка з управління репутацією та КСВ Kormotech; Роберт Лі, автор і лектор курсів з інвестицій навчального центру «Біржовий університет»; Віктор Іванченко, директор департаменту стратегічної аналітики та розвитку «Мегаполіс» та ще 5+ маркетинг-фахівців. Поговоримо про: Збереження ефективності маркетингових кампаній за скороченого фінансового ресурсу. Інструменти проривних колаборацій, що привертають увагу не лише української, а й міжнародної спільноти. Які маркетингові та комунікаційні канали допоможуть запустити продукт на новому ринку. Побудову комунікації, в основі якої важливі меседжі сьогодення: цінності, сила духу, взаємопідтримка, хоробрість, Як бізнесу взяти максимум користі від штучного інтелекту. Головні трансформації креативу під час війни: як не потрапити до репутаційного скандалу.  Ситуативний маркетинг — нова норма для українських брендів: як виділитися у нескінченній кількості креативів, що генерують бізнеси та інші важливі теми, що на порядку денному кожного українського бізнесу! Окрім практичного контенту від спікерів, на учасників чекає нагородження X-RAY Marketing Awards. Головне видання про маркетинг та креатив MMR відзначить найкращі маркетингові проєкти 2022 року. Зареєструватися: https://mrktng.mmr.ua/   Долучайтеся до MRKTNG MRTH та оновіть маркетинг-стратегію згідно з вимогами нового часу! Технологічний партнер — Favbet.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: