fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Hybrid workplace – what’s next?

10/ 05/ 2023
  Чому «гібридний» формат роботи сьогодні такий популярний та які практики варто застосовувати при його впровадженні? Про це поспілкувались з міжнародною експерткою з питань управління персоналом – Тіною Собчинською, засновницею HR4Future. Як зазначила спікер, гібридна модель роботи найімовірніше залишиться з нами надовго, хоч прийшла відносно нещодавно – із пандемією коронавірусу та викликала масу занепокоєнь серед управлінців персоналом. Разом із тим, саме у важкі часи поширення хвороби ми стали більш гнучкими та переглянули формати роботи. Так, до пандемії, у Європі лише 20% працівників могли працювати віддалено, з них більшість працівники ІТ-сектору та так звані «білі комірці». Згідно даних досліджень 2021 року цей показник зріс до 80%. Пані Собчинська зазначила, що однією із причин чому гібридна модель зараз така популярна є зміна пріоритетів працівників. Так, більшість розраховують менше їздити на роботу, що є досить часозатратно, жити та працювати свідомо на компанію, яка опікується однаково фізичним та ментальним здоров’ям, проживання незабутніх моментів з колегами у «реальному» житті, а також на work-life-balance. Окрім цього, роботодавці отримали доступ до «талантів» та можливість створювати такі команди, яких раніше не було. Якщо компанія вирішує обрати для себе змішаний формат роботи – на жаль, не існує «магічної таблетки» для всіх та підхід до трансформації моделі роботи має бути різним. При цьому кожна компанія на шляху до трансформації стикається зі схожими викликами. Серед них: продуктивність праці, забезпечення креативності команди та прагнення до інновацій, підтримання «командного духу». Чи не найважливішим при прийнятті керівником рішення про зміну моделі роботи є усвідомлення своїх цілей та очікувань працівників. Так, важливо багато комунікувати задля розуміння одне одного, побудови більш довірливих стосунків із працівником, що працює віддалено, ставити конкретні задачі з встановленням часових рамок та звертати увагу на результат, не зациклюючись на тому як те чи інше завдання виконувалось. Неймовірно важливо дослухатись до бажань працівників, зокрема в частині ідей щодо проведення спільного часу з метою зміцнення команди, а також покращення ментального здоров’я працівника. Ще одна порада, яку дала експертка - фізичні зустрічі з командою важливі! Як зазначила лектор, керівники розуміють бажання та потреби своїх працівників лише на 6%, саме тому важливо час від часу (раз на місяць/квартал) проводити загальні зустрічі, де обговорювати попередньо надані у анонімному порядку побажання. Так працівники відчуватимуть, що їхні потреби поважають, будуть більш залучені до процесу роботи та комунікацій, а також почуватимуться більше у безпеці. «Варто звернути увагу, що матриця сприйняття працівниками гібридного формату роботи у зв’язку з пандемією та війною змінились. Так зараз ця опція сприймається не як привілей, а як право. Це наша нова реальність». Протягом зустрічі учасники мали нагоду на прикладах побачити різноманітні варіації запровадження гібридного формату роботи з врахуванням потреб працівників, роботодавців, встановлення 4-денного робочого тижня, а також опцій для працівників, чия робота є невідривною від виробництва. На завершення заходу експертка поділилась такими порадами: створіть середовище, яке працівники не зможуть отримати більше ніде; зробіть договір про працевлаштування більш орієнтованим на людину; переосмисліть та просувайте гібридний формат роботи; тестуйте та оптимізуйте свою матрицю гібридної моделі роботи як одну з найважливіших трансформацій перед майбутнім. Щиро дякуємо експерту за корисні поради та неймовірну лекцію, Антоніні Курець – співголові HR Комітету Офісу Асоціації за модерацію та усім учасникам за залученість.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: