fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Forum on consumer rights protection

24/ 04/ 2018
    Не можна зволікати зі змінами системи захисту прав споживачів в Україні, бо маємо відповідальність перед громадянами, які хочуть споживати безпечні та якісні продукти, та перед добросовісним бізнесом, який виробляє товари із позначкою Зроблено в Україні”, зазначила віце-премєр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Іванна Клімпуш-Цинцадзе у Києві під час всеукраїнського форуму «Захищений Споживач – Конкурентоспроможний Бізнес – Європейський вибір України», організованому Міністерство економічного розвитку торгівлі України  при партнерстві FORBIZ, BRDO та за підтримки Української Ради Бізнесу. «Ми покладаємо надії на 2018 рік як на вирішальний у процесі реформування системи захисту прав споживачів в Україні згідно вимог ЄС», - сказала віце-премєр-міністр. На її думку, зобовязання, взяті перед Євросоюзом щодо впровадження змін протягом  трьох років після приєднання до Асоціації з ЄС, виконані не повністю. Шлях адаптації на сьогодні пройдено лише частково, а деякі сегменти недореформовані. Перший віце-прем’єр-міністр України, міністр економічного розвитку і торгівлі України Степан Кубів, закликав зосередити увагу на вирішенні трьох важливих завдань: по-перше, як забезпечити права споживача таким чином, щоб не постраждав сумлінний бізнес, по-друге, підвищити суспільну свідомість та роль споживачів у самозахисті своїх прав та інтересів, та, по-третє, як оптимально врегулювати законодавство та адаптувати українську систему захисту прав споживача до європейської. «Ми проводимо системний перегляд регуляторних актів, щоб сформувати ефективну регуляцію у ключових сферах та галузях. Лише за 2017 рік переглянули більш ніж 2000 актів, а до 2021 року плануємо переглянути ще близько 5000 регулювань. Це велика робота. Не тільки Уряд, чи центральна влада відповідальні за виконання цих завдань. Сучасний споживач повинен стати свідомим учасником трансформацій», - наголосив він. Без оптимізму оцінили стан із захистом прав споживачів в Україні й громадські активісти. Мораторій на перевірки бізнесу призвів до зміни балансу інтересів споживачів та бізнесу не на користь споживачів, ринок заполонила сфальшована, контрабандна, контрафактна продукція неналежної якості. Це змушує сумлінний бізнес покидати країну, бо він не може конкурувати в таких умовах. «Забезпечення прав споживачів є політичним пріоритетом в країнах з розвиненою економікою, - заступник голови правління Всеукраїнської громадської організації Союз споживачів України України Олег Цильвік. - Якщо в країнах ЄС кінцеві споживчі витрати від ВВП країни складають 57 %, то в Україні - 86%, що свідчить про те, що споживач - головний інвестор української економіки. Сподіваюсь, що зможемо донести до наших можновладців цю проблему». Партнери форуму, спеціалісти програми EU4 Business, FORBIZ вихід вбачають у розбудові системи саморегулювання в Україні. «Ми підтримуємо уряд України, тісно співпрацюємо з Мінекономрозвитку, адже наша програма є саме тим європейським мотором, що сприяє розбудові малого та середнього бізнесу із врахуванням захисту прав споживача», - сказав керівник проекту Матіас Хальдер. Партнери представили на форумі систему саморегулювання захисту прав споживачів в Україні, наголосивши, що в центрі системи - свідомий споживач та добросовісний бізнес, й це стане запорукою успіху її роботи. Доброчесний бізнес був представлений на форумі низкою провідних профільних організацій. Вікторія Кулікова, менеджер комітету побутової електротехніки Європейської Бізнес Асоціації наголосила на необхідності прийняття законопроекту № 6754 щодо підвищення відповідальності бізнесу за відсутність якісного споживчого інформування в е-комерц. Більшість проблем бізнесу у сфері ринкового нагляду та захисту прав споживачів пов’язана навіть не з недосконалістю законодавчої бази, а з людським фактором. Адже навіть бездоганні норми законодавства можна трактувати по-різному. Вважаю, що метою перевірок має стати не стягнення штрафів, а допомога бізнесу максимально ефективно виконати вимоги законодавства, - прокоментувала Вікторія Куликова. Директор Асоціації українських виробників, член Української Ради Бізнесу Олег Іваненко,  від імені 64 українських бізнес-асоціацій висловив підтримку законопроекту Міністерства фінансів України про кешбек для споживача, анонсований 5 квітня цього року. «Бізнес-обєднання більш швидко та якісно реагують на проблему захисту прав споживачів, встановлення стандартів і вимог до учасників системи саморегулювання, - відзначив заступник директора департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики Мінекономрозвитку Валерій Прокопець. Під час форуму голова комітету захисту прав споживачів Громадської ради при Держпродспоживслужби Василь Дарков презентував нову модель системи захисту прав споживача в Україні. На його думку, вона має складатись з чотирьох елементів - правового захисту, державного захисту (наприклад, створення профільного комітету  ВРУ із захисту прав споживачів та  адміністрації Президента України), ринкового захисту та громадського захисту. Крім того, на його думку, в Україні має бути створено єдиний представницький орган - Всеукраїнське обєднання споживачів. Джерело: Інтерфакс
01/

 

Не можна зволікати зі змінами системи захисту прав споживачів в Україні, бо маємо відповідальність перед громадянами, які хочуть споживати безпечні та якісні продукти, та перед добросовісним бізнесом, який виробляє товари із позначкою “Зроблено в Україні”, зазначила віце-прем’єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Іванна Клімпуш-Цинцадзе у Києві під час всеукраїнського форуму «Захищений Споживач – Конкурентоспроможний Бізнес – Європейський вибір України», організованому Міністерство економічного розвитку торгівлі України  при партнерстві FORBIZ, BRDO та за підтримки Української Ради Бізнесу.

«Ми покладаємо надії на 2018 рік як на вирішальний у процесі реформування системи захисту прав споживачів в Україні згідно вимог ЄС», – сказала віце-премєр-міністр. На її думку, зобов’язання, взяті перед Євросоюзом щодо впровадження змін протягом  трьох років після приєднання до Асоціації з ЄС, виконані не повністю. Шлях адаптації на сьогодні пройдено лише частково, а деякі сегменти недореформовані.

Перший віце-прем’єр-міністр України, міністр економічного розвитку і торгівлі України Степан Кубів, закликав зосередити увагу на вирішенні трьох важливих завдань: по-перше, як забезпечити права споживача таким чином, щоб не постраждав сумлінний бізнес, по-друге, підвищити суспільну свідомість та роль споживачів у самозахисті своїх прав та інтересів, та, по-третє, як оптимально врегулювати законодавство та адаптувати українську систему захисту прав споживача до європейської.

«Ми проводимо системний перегляд регуляторних актів, щоб сформувати ефективну регуляцію у ключових сферах та галузях. Лише за 2017 рік переглянули більш ніж 2000 актів, а до 2021 року плануємо переглянути ще близько 5000 регулювань. Це велика робота. Не тільки Уряд, чи центральна влада відповідальні за виконання цих завдань. Сучасний споживач повинен стати свідомим учасником трансформацій», – наголосив він.

Без оптимізму оцінили стан із захистом прав споживачів в Україні й громадські активісти. Мораторій на перевірки бізнесу призвів до зміни балансу інтересів споживачів та бізнесу не на користь споживачів, ринок заполонила сфальшована, контрабандна, контрафактна продукція неналежної якості. Це змушує сумлінний бізнес покидати країну, бо він не може конкурувати в таких умовах.

«Забезпечення прав споживачів є політичним пріоритетом в країнах з розвиненою економікою, – заступник голови правління Всеукраїнської громадської організації “Союз споживачів України” України Олег Цильвік. – Якщо в країнах ЄС кінцеві споживчі витрати від ВВП країни складають 57 %, то в Україні – 86%, що свідчить про те, що споживач – головний інвестор української економіки. Сподіваюсь, що зможемо донести до наших можновладців цю проблему».

Партнери форуму, спеціалісти програми EU4 Business, FORBIZ вихід вбачають у розбудові системи саморегулювання в Україні.

«Ми підтримуємо уряд України, тісно співпрацюємо з Мінекономрозвитку, адже наша програма є саме тим європейським мотором, що сприяє розбудові малого та середнього бізнесу із врахуванням захисту прав споживача», – сказав керівник проекту Матіас Хальдер. Партнери представили на форумі систему саморегулювання захисту прав споживачів в Україні, наголосивши, що в центрі системи – свідомий споживач та добросовісний бізнес, й це стане запорукою успіху її роботи.

Доброчесний бізнес був представлений на форумі низкою провідних профільних організацій. Вікторія Кулікова, менеджер комітету побутової електротехніки Європейської Бізнес Асоціації наголосила на необхідності прийняття законопроекту № 6754 щодо підвищення відповідальності бізнесу за відсутність якісного споживчого інформування в е-комерц. “Більшість проблем бізнесу у сфері ринкового нагляду та захисту прав споживачів пов’язана навіть не з недосконалістю законодавчої бази, а з людським фактором. Адже навіть бездоганні норми законодавства можна трактувати по-різному. Вважаю, що метою перевірок має стати не стягнення штрафів, а допомога бізнесу максимально ефективно виконати вимоги законодавства”, – прокоментувала Вікторія Куликова.

Директор Асоціації українських виробників, член Української Ради Бізнесу Олег Іваненко,  від імені 64 українських бізнес-асоціацій висловив підтримку законопроекту Міністерства фінансів України про кешбек для споживача, анонсований 5 квітня цього року.

«Бізнес-об’єднання більш швидко та якісно реагують на проблему захисту прав споживачів, встановлення стандартів і вимог до учасників системи саморегулювання, – відзначив заступник директора департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики Мінекономрозвитку Валерій Прокопець.

Під час форуму голова комітету захисту прав споживачів Громадської ради при Держпродспоживслужби Василь Дарков презентував нову модель системи захисту прав споживача в Україні. На його думку, вона має складатись з чотирьох елементів – правового захисту, державного захисту (наприклад, створення профільного комітету  ВРУ із захисту прав споживачів та  адміністрації Президента України), ринкового захисту та громадського захисту. Крім того, на його думку, в Україні має бути створено єдиний представницький орган – Всеукраїнське об’єднання споживачів.

Джерело: Інтерфакс

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: