fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

EBA PR&Marketing Committee: Influencer Marketing

  • Date: 07/04/2021 (WED)
  • Language: Ukrainian/Russian
  • Time: 16:00 - 17:30
Place:

Online via Zoom

Google Apple Outlook Telegram Bot
  EBA PR&Marketing Committee: Influencer Marketing. Date: 07 April2021. Time: 16:00 17:30. Language: Ukrainian/Russian. Place: Online via Zoom. Блогери, інфлюенсери, OL або лідери думок — так називають людей, за якими стежать тисячі або навіть мільйони користувачів в соцмережах. Їх популярність та сила впливу на аудиторію призвели до того, що все більше брендів вдаються до рекламних інтеграцій з лідерами думок. Тому під час наступної зустрічі Комітету з маркетингу та комунікацій ми вирішили поговорити про інструментарій інфлюенсер-маркетингу та його особливості, а також розібратися, що надалі чекає на цей тренд.   Отже, разом з запрошеним спікером Дарією Булатніковою, яка має 8-річний досвід роботи в інфлюенсер-маркетингу з відомими блогерами та міжнародними компаніями, будемо говорити про наступне: В чому популярність інфлюенсер-маркетингу? Які завдання може вирішувати інфлюенсер-маркетинг Особливості та переваги окремих майданчиків і форматів взаємодії Як вимірювати ефективність проєктів з інфлюенсерами Розбір кейсів з інфлюенсер-маркетингу Спікер: Дарія Булатнікова, Head of Influencer Marketing креативної агенції provid. Ця онлайн зустріч запланована на 7 квітня о 16:00 і буде доступна на ресурсі Zoom. Посилання на онлайн зустріч буде доступно після реєстрації. Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова, і лише зареєстровані учасники будуть проінформовані про будь-які можливі зміни у графіку. До зустрічі на події!  You can send a question to:. Contact person:. Iryna Chuiko. E-mail [email protected]. Contact Phone. +38 093 6553922.

Блогери, інфлюенсери, OL або лідери думок — так називають людей, за якими стежать тисячі або навіть мільйони користувачів в соцмережах. Їх популярність та сила впливу на аудиторію призвели до того, що все більше брендів вдаються до рекламних інтеграцій з лідерами думок. Тому під час наступної зустрічі Комітету з маркетингу та комунікацій ми вирішили поговорити про інструментарій інфлюенсер-маркетингу та його особливості, а також розібратися, що надалі чекає на цей тренд.  

Отже, разом з запрошеним спікером Дарією Булатніковою, яка має 8-річний досвід роботи в інфлюенсер-маркетингу з відомими блогерами та міжнародними компаніями, будемо говорити про наступне:

  • В чому популярність інфлюенсер-маркетингу?
  • Які завдання може вирішувати інфлюенсер-маркетинг
  • Особливості та переваги окремих майданчиків і форматів взаємодії
  • Як вимірювати ефективність проєктів з інфлюенсерами
  • Розбір кейсів з інфлюенсер-маркетингу

Спікер:

Дарія Булатнікова, Head of Influencer Marketing креативної агенції provid.

Ця онлайн зустріч запланована на 7 квітня о 16:00 і буде доступна на ресурсі Zoom. Посилання на онлайн зустріч буде доступно після реєстрації.

Зверніть увагу, що реєстрація обов’язкова, і лише зареєстровані учасники будуть проінформовані про будь-які можливі зміни у графіку.

До зустрічі на події!

 

You can send a question to:

Contact person:

Iryna Chuiko

Contact
+38 093 6553922
Register
First Name (ua)
Last Name (ua)
Job Title (ua)
First Name (en)
Last Name (en)
Job Title (en)
Contact Phone
Register
Close - 0
Register
Close

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: