fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Бізнес-школа для захисників: Визначення потреб у персоналі. Оцінка потреб бізнесу

Entrepreneurship
  • Date: 04/02/2025 (TUE)
  • Language: українська
  • Time: 18:00 - 20:00
Place:

Will be online

РЕЄСТРАЦІЯ
Google Apple Outlook Telegram Bot
  Бізнес-школа для захисників: Визначення потреб у персоналі. Оцінка потреб бізнесу. Date: 04 February2025. Time: 18:00 20:00. Language: українська. Place: Will be online. ПриватБанк у партнерстві з Європейською Бізнес Асоціацією, OLX Україна та компанією Mastercard започаткували “Бізнес-школу для захисників” на PrivatBank Business Platform.  Цей освітній проєкт надасть українським військовослужбовцям та ветеранам знання, інструменти та підтримку для успішного переходу до цивільного життя завдяки підприємництву. Онлайн-курс буде безплатним для захисників та захисниць. Його також зможуть пройти рідні військових, які взяли на себе керування бізнесом в тилу, поки їхні близькі люди на фронті. Реєстрація на навчання відкрита на PrivatBank Business Platform. Ми прагнемо допомогти захисникам і захисницям реалізувати свої підприємницькі мрії завдяки використанню вже набутих навичок та розвитку нових. “Бізнес-школа для захисників” націлена на створення та розвиток власного бізнесу та отримання необхідних знань та ресурсів для успішної реалізації підприємницьких задумів. “Цей проєкт – це певною мірою вдячність нашим героям. Ми щиро переконані, що створення власної справи – це той шлях, на якому наші захисники зможуть знайти і економічну незалежність, і метод адаптації до життя після війни. Разом з тим, це ще й інвестиція у зміцнення майбутнього економіки України”, – зазначив член правління з корпоративного бізнесу та МСБ Євген Заіграєв. “Згідно з опитуванням Європейської Бізнес Асоціації, у 43% малого і середнього бізнесу є співробітники в лавах ЗСУ. Ми всі дуже чекаємо на їх повернення і водночас розуміємо, що частині колег-ветеранів та -ветеранок будуть потрібні навчання або перекваліфікація. І ми прагнемо їм в цьому допомогти. Тому підтримуємо функціонування цього освітнього проєкту вже сьогодні”, – коментує Олена Еро, керівниця проєкту Unlimit Ukraine Європейської Бізнес Асоціації. Із задоволенням запрошуємо всіх охочих долучитися до дванадцятого вебінару та дізнатися про корисні інструменти і практики розвитку власної справи. ТЕМА XII. Визначення потреб у персоналі. Оцінка потреб бізнесу Спікер: Оксана Огнева, Директорка з розвитку талантів IT компанії Miratech. Відповідає за напрямок внутрішніх комунікаційних стратегій, навчальних проєктів, ідентифікації та розвитку талантів по всьому світу, ESG та корпоративної відповідальності. До цієї посади 4 роки працювала директоркою з персоналу в Jooble, де розробляла та впроваджувала HR-стратегію компанії. Брала активну участь в Українських реформах з 2014 по 2015 рік як HR експертка від Європейського Союзу. За плечима участь в створенні НАБУ та реформ правоохоронних органів (зона відповідальності: створення систем відбору та оцінки людей). Реалізовано на приблизно 15 000 кандидатах за 6 місяців. Експертка із 18+ роками досвіду роботи з підбору персоналу та роботи з персоналом у різноманітних галузях, включаючи банківську справу, агро, роздрібну торгівлю, ІТ-аутсорсинг та IT продукту. Авторка та лекторка курсів зі стратегічного найму та оцінки персоналу. ПИТАННЯ ДЛЯ ОБГОВОРЕННЯ: Визначення ключових функцій та ролей, які потребує бізнес. Аналіз поточного стану команди та виявлення прогалин. Прогнозування майбутніх потреб компанії залежно від її розвитку. Створення профілю ідеального кандидата. Визначення основних компетенцій та навичок, необхідних для виконання ролі. Аналіз культурних та командних відповідностей. Процес найму. Етапи процесу найму. Складання та публікація вакансії. Скринінг резюме та відбір кандидатів. Проведення інтервю та оцінка компетенцій. Вибір найкращого кандидата та пропозиція роботи. Методи підвищення ефективності найму. Використання рекрутингових агенцій та платформ. Впровадження технологій для автоматизації скринінгу та відбору. Створення опису вакансії. Структура опису вакансії. Основні елементи: заголовок, обовязки, вимоги, умови роботи. Як залучити увагу кандидатів: важливість привабливого та чіткого формулювання. Приклади ефективних описів вакансій. Аналіз успішних оголошень про роботу в різних галузях. Як адаптувати опис вакансії під конкретну аудиторію. Проведення інтервю. Підготовка до інтервю. Підготовка питань та плану інтервю. Техніки поведінкових інтервю для оцінки компетенцій. Техніки ефективного інтервю. Використання STAR методу для оцінки ситуаційних відповідей. Визначення червоних прапорців та потенціалу розвитку. Онбординг нового співробітника. Планування онбордингу. Основні етапи онбордингу: від першого дня до завершення випробувального терміну. Важливість інтеграції у команду та культурної адаптації. Інструменти та ресурси для успішного онбордингу. Використання чек-листів, наставництва та тренінгів. Вимірювання успіху онбордингу та зворотний звязок. Управління та мотивація співробітників. Методи управління новими співробітниками. Встановлення чітких цілей та очікувань. Регулярний зворотний звязок та оцінка виконання. Мотивація та утримання талановитих працівників. Використання нематеріальних та матеріальних стимулів. Важливість визнання та розвитку карєрних можливостей. Партнери Speakers. Оксана Огнева. Директорка з розвитку талантів IT компанії Miratech. Відповідає за напрямок внутрішніх комунікаційних стратегій, навчальних проєктів, ідентифікації та розвитку талантів по всьому світу, ESG та корпоративної відповідальності. До цієї посади 4 роки працювала директоркою з персоналу в Jooble, де розробляла та впроваджувала HR-стратегію компанії. Брала активну участь в Українських реформах з 2014 по 2015 рік як HR експертка від Європейського Союзу. За плечима участь в створенні НАБУ та реформ правоохоронних органів (зона відповідальності: створення систем відбору та оцінки людей). Реалізовано на приблизно 15 000 кандидатах за 6 місяців. Експертка із 18+ роками досвіду роботи з підбору персоналу та роботи з персоналом у різноманітних галузях, включаючи банківську справу, агро, роздрібну торгівлю, ІТ-аутсорсинг та IT продукту. Авторка та лекторка курсів зі стратегічного найму та оцінки персоналу. You can send a question to:. Contact person:. Олена Еро. E-mail [email protected]. Contact Phone. 067 218 09 05.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

Speakers

1 / 1
Оксана Огнева
Директорка з розвитку талантів IT компанії Miratech. Відповідає за напрямок внутрішніх комунікаційних стратегій, навчальних проєктів, ідентифікації та розвитку талантів по всьому світу, ESG та корпоративної відповідальності. До цієї посади 4 роки працювала директоркою з персоналу в Jooble, де розробляла та впроваджувала HR-стратегію компанії. Брала активну участь в Українських реформах з 2014 по 2015 рік як HR експертка від Європейського Союзу. За плечима участь в створенні НАБУ та реформ правоохоронних органів (зона відповідальності: створення систем відбору та оцінки людей). Реалізовано на приблизно 15 000 кандидатах за 6 місяців. Експертка із 18+ роками досвіду роботи з підбору персоналу та роботи з персоналом у різноманітних галузях, включаючи банківську справу, агро, роздрібну торгівлю, ІТ-аутсорсинг та IT продукту. Авторка та лекторка курсів зі стратегічного найму та оцінки персоналу
Оксана Огнева

You can send a question to:

Contact person:

Олена Еро

Contact
067 218 09 05
Registration
First Name (ua)
Last Name (ua)
Job Title (ua)
First Name (en)
Last Name (en)
Job Title (en)
Contact Phone
Register If your company is already a member of the EBA and you have a personal cabinet / or want to create it, please follow the link.
Close - 0
Register
Close

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: