fbpx

EBA Doing Business Review: Sales from Off-line to On-line

13/ 04/ 2020

EBA Doing Business Review: Продажі з Off-line в On-line

Про тенденції ринку онлайн платежів та чому міленіали зробили його привабливим ще до карантину говорили 13 квітня під час онлайн-дискусії ЕВА, яка проходила за підтримки FONDY – Универсальная Платежная Платформа. Також піднімали питання, чим аудиторія біля екрану відрізняється від класичного «покупця». Спікери ділились рекомендаціями щодо ТОП-5 кроків, які має пройти бізнес у налаштуванні он-лайн платежів та інструментами як МСБ може отримувати кошти із-за кордону, навіть не маючи окремого сайту, а лише сторінку у соціальній мережі. Крім того, скільки необхідно мати підрядників по кожному напрямку (до прикладу маркетинг, СММ, тощо), як краще координувати роботу відділу маркетингу та продажів та яким чином взагалі комбінувати емоційну та діджитал складові в продажах. ЕВА щиро вдячна спікерам Максим Скирда (Maksym Skyrda), Вика Задорожная, Тетяні Фіщук, Аліса Гришаєва (Alice Grishajeva) за класні лайфхаки, а Katya Dermenzhi – за модерацію! Більше – у відео.

Gepostet von European Business Association am Montag, 13. April 2020

 

In times of economic distress, small and medium enterprises appear to be the most vulnerable ones due to the lack of resources to mitigate the negative consequences. Yet, their survival is essential for the further recovery of the national economy as they create job opportunities, open new markets, and contribute to regional development. So now, it is crucial to address SME’s problems and guide them through a period of unprecedented uncertainty.

To remain productive during the lockdown, small businesses have to switch their activities to the online mode. As a part of EBA Doing Business Review, a project aimed at supporting SMEs, we will talk about the transition to remote work as a way for the business to avoid losses and increase sales. Our speakers will share their practical knowledge on:

  • Five steps for the business to establish its e-commerce presence and get online sales
  • Main challenges of becoming online. What slows down the transition to e-commerce?
  • Experience of companies with successful transitions

Partners

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Add comment

E-mail is already registered on the site. Please use the Login form or enter another.

You entered an incorrect username or password

Sorry, you must be logged in to post a comment.
Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks
0 Shares

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: