fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

EBA Dnipro PR & Marketing HUB: Як комунікації під час війни впливають на масштаб бізнесу

25/ 08/ 2022
  Поширена проблема сьогодення – розфокусованість і невпевненість, що спричинені незакритими базовими потребами в суспільстві. При спілкуванні з персоналом чи клієнтами відчувається, що вони неприсутні думками тут і зараз. Тож, як працювати з людьми, зрозуміти їхні фонові емоції та потреби? Під час чергового засідання нашого PR&Marketing HUB, разом зі спікеркою Іриною Золоторевич, ми вчилися будувати ефективну комунікацію в таких складних умовах для того, щоб бізнес не просто вижив, але ще й міг зростати і масштабуватися. Звязок між нашими переконаннями та діями й результатами, які отримуємо, демонструє авторська п’ятикрокова модель Ірини Золотаревич: «-ціль-дія-стан/відчуття-мислення-віра/переконання-». Вона підтверджує: від наших цілей і результатів залежить те, в що ми віримо, а від того, в що ми віримо, залежить те, чого ми хочемо. Також, під час вебінару ми розглянути один з найкорисніших і найважливіших інструментів коучинга – модель SCARF, яка описує основні потреби особистості: статус, впевненість, автономність, спорідненість, справедливість. Ця модель нині важлива для кожного HR та керівника, бо дозволяє впливати на поведінку та стосунки людей і просто незамінна в кризові часи. Добре відомо, що люди купують не самі товари або послуги, а емоції, досвід, відчуття, яких у такий спосіб набувають. Тож, якщо ви знаєте, як закрити кожну з п’яти основних потреб, то зможете втримати персонал та задовольнити клієнта. Далі, впродовж нашої зустрічі, ми розбирали, як саме використовувати модель SCARF у своїх комунікаціях: в індивідуальній розмові, соцмережах, статтях тощо. Наприклад, людина може відчути вій статус через позитивний зворотний звязок, вдячність, усвідомлення свого місця та ролі/повноважень, публічну похвалу, можливість розвиватися та вчитися. Для боротьби з невизначеністю й невпевненістю дуже корисно відокремлювати зони свого впливу від тих, на які ми впливу не маємо, а також будувати стратегії, плани, структури. А от мовчання в кризовій ситуації чи відсутність емпатії в колективі й суспільстві, навпаки, культивують негатив і травмують ще глибше. Ми дякуємо Ірині Золотаревич за дуже цікавий та змістовний захід, увагу до аудиторії та розбір індивідуальної ситуації.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

Speakers

1 / 1
Ірина Золотаревич
консультантка та коуч провідних політиків та підприємців, експертка з питань стратегічних комунікацій та управління репутацією, викладачка Бізнес-школи МІМ, коуч РСС ICF, стрес-коуч, засновниця Школи Масштабуючого коучингу, екс-радник Прем'єр-міністра України
Ірина Золотаревич

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: