fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Дослідження: АрселорМіттал – найкращий роботодавець в ГМК у 2021 році

23/ 04/ 2021
  Компанія АрселорМіттал – найбільш привабливий роботодавець у гірничо-металургійній галузі, за результатами незалежного дослідження Randstad Employer Brand Research. ANCOR Ukraine та міжнародна корпорація Randstad оголосили перелік компаній, у яких найбільше хочуть працювати українці. Серед них також Coca-Cola (в галузі харчові товари народного споживання), GlobalLogic (інформаційні технології), Континентал Фармерз Груп (сільське господарство), Nokia Solutions and Networks (телекомунікації), Bayer (фармацевтика), КБ Південне (машинобудування). Серед найвагоміших критеріїв вибору роботодавця українці назвали: 79 % – привабливу заробітну плату та соціальний̆ пакет; 70 % – фінансову платоспроможність; 64% – кар’єрне зростання; 62% – приємну робочу атмосферу; 57 % – цікаву роботу. Мауро Лонгобардо, Генеральний директор «АрселорМіттал Кривий Ріг»: - Робота металургів – вочевидь нелегка і потребує значних зусиль в щоденних виробничих процесах. Скажу, що підприємства ГМК не конкуруватимуть, приміром, з творчими офісами Google та Facebook, де можна провести бізнес-зустріч у своєрідній капсулі-вулику або «перезавантажитись» на внутрішньому баскетбольному майданчику. Наші люди працюють з гарячим металом разом з величезними промисловими агрегатами, які потребують максимальної уваги 247. Ця співпраця людини й машин формує особисту робочу атмосферу, де довіра один до одного є ключовим чинникам, зокрема, заради виробничої безпеки. Ми з радістю і вже не вперше посідаємо лідерські позиції в цьому рейтингу найпривабливіших роботодавців. Цінуємо кожного члена нашої команди і готові зустрічати в нашій компанії нових фахівців, які розуміють, що виробництво сталі тісно пов’язно з розвитком усіх інноваційних технологій, які наявні в світі зараз. В українському дослідженні взяли участь близько 7 тисяч респондентів. Вибірка проводилася за статтю, віком, рівнем освіти та географією респондентів. В опитуванні взяли участь як працевлаштовані співробітники, так і ті українці, які зараз перебувають у процесі пошуку роботи, представники різних галузей та професій віком від 18 до 65 років. Ян Деніс, директор із зовнішніх комунікацій та зв’язкам з громадськістю, Randstad Group: - Нам було цікаво спостерігати, як ситуація із COVID-19 вплинула на роботодавців. За результатами нашого дослідження дійшли такого висновку: пандемія мала великий вплив на ринок праці, проте все ж таки не змінила правил гри у побудові брендів роботодавців. Ми бачимо, що ТОП-5 критеріїв вибору роботодавця є сталими: заробітна плата, фінансова платоспроможність, гарна робоча атмосфера, кар’єрне зростання, цікава робота. Але при цьому є важлива зміна у пріоритетах людей. Гарна зарплата – це добре, але в поточних умовах важливіше, щоб роботодавець мав змогу стабільно виплачувати заробітну плату, тобто платоспроможність компаній стає ключовою. У 2021 році компанії-лідери залишились на лідерських позиціях, вони були і є привабливими й зараз. Посилання на запис трансляції з оголошенням переможців: https://www.youtube.com/watch?v=seKlPWDRGAA&t=1s Довідка: HR-компанія Randstad заснована в 1960 р. в Голландії, працює у 38 країнах світу. В Україні працює у партнерстві з компанією ANCOR. Міжнародне дослідження привабливості бренду роботодавця Randstad Employer Brand Research охопило понад 200 000 респондентів у 34 країнах світу. Усі країни-учасниці дослідження генерують 80% світової економіки. Сукупні дані повністю відображають глобальні тренди на світовому ринку праці.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: