fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Daikin: The Art Line – революція в естетичному та функціональному дизайні

06/ 03/ 2025
  17 січня 2025 року компанія Daikin оголосила про запуск в Японії нової лінійки обладнання під назвою The Art Line, яка переосмислює традиційний образ кондиціонерів повітря, поєднуючи функціональність із художнім дизайном. Лінійка цих кондиціонерів повітря спрямована на гармонійне поєднання з інтер’єрами будинків та офісів. Перші продукти цієї лінійки включають risora – кондиціонер повітря в тонкому корпусі для приміщень побутового призначення (RAC), а також стримерний очищувач повітря зі зволоженням (Streamer Type 70). Обидві моделі мають змінні передні панелі, які можна налаштовувати відповідно до вподобань користувача. Три складові The Art Line: Art – демонструє традиційні ремесла та художнє вираження Nature – акцентує на природних текстурах матеріалів Blend – пропонує гармонійні кольори та оздоблення для доповнення інтер’єру На відміну від звичайних моделей,  колекція The Art Line дозволяє користувачам налаштувати передні панелі за допомогою 57 різних варіантів дизайнів. При створенні цих дизайнів компанія Daikin застосовує Viscotecs – систему виробництва на замовлення від Seiren. Це дозволяє створювати продукцію відповідно до потреб клієнтів, сприяти зменшенню відходів та забезпечуючи швидку доставку. У рамках серії The Art Line компанія Daikin співпрацює з Heralbony – організацією, що підтримує художників з інвалідністю, допомагаючи їм створювати унікальні витвори мистецтва. Ця співпраця відповідає баченню компанії Daikin: ‘Вибір кондиціонера повітря, це як вибір витвору мистецтва’ (Choosing an air conditioner likeselecting a piece of art), а також місії Heralbony: ‘Переосмислення сприйняття обмежених можливостей’ (‘Redefining the perception of disabilities’). Колекція містить роботи чотирьох ліцензованих художників. Продукція The Art Line вже доступна для передзамовлення у шоурумах компанії Daikin в Японії. Це перший крок компанії до можливості запропонувати споживачам новий досвід покупок – можливість споживачу переглянути та вибрати кондиціонер повітря з унікальними художнім дизайном. Ця інновація не тільки забезпечує естетичну цінність, але й зміцнює емоційний зв’язок між користувачами та їхніми пристроями. Маючи можливість вибрати дизайн відповідно до своїх уподобань, користувачі розвивають більшу прихильність до продуктів, створюючи більш приємне середовище, яке відповідає їх особистому стилю. Компанія Daikin прагне перетворитися з постачальника кліматичного обладнання на компанію, що створює комплексні рішення для дизайну внутрішнього простору приміщень. Джерело: https://saas.actibookone.com/content/detail?param=eyJjb250ZW50TnVtIjo1NTUzOTJ9%20&detailFlg=0&pNo=44 Переклад: компанія ЛІКОНД

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: