fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Daikin представляє новий стандарт кліматичних послуг Daikin360 на ISH 2025

28/ 04/ 2025
  БЕЛЬГІЯ: На нещодавній міжнародній виставці ISH 2025 у Франкфурті, провідний глобальний кліматичний гравець Daikin представив комплексну структуру послуг і рішень Daikin360, розроблену для забезпечення довготермінової підтримки кліматичних систем. Daikin360 — це уніфікована структура, що об’єднує наявні пропозиції послуг Daikin під одним впізнаваним брендом, а також забезпечує структурований, заснований на життєвому циклі підхід до управління кліматичною системою, підвищуючи таким чином ефективність, надійність і сталість. Цілісний підхід до кліматичних послуг Компанія Daikin давно визнана лідером на ринку кліматичних інновацій, але в сучасному світі замовники вимагають більше, ніж просто високопродуктивні системи – їм потрібні надійні рішення з довготерміновим обслуговуванням. Структуру Daikin360 створено з метою задоволення цих потреб, об’єднавши різноманітні пропозиції послуг Daikin під одним цілісним, впізнаваним брендом, забезпечуючи тим самим замовникам бездоганний комплексний підхід до управління кліматичною системою. Чому саме зараз? Реагування на виклики галузі Сектор опалення, охолодження, вентиляції та кондиціювання повітря переживає наразі значні зміни. Суворіші правила енергоефективності, збільшення експлуатаційних витрат і прагнення до вуглецевої нейтральності вимагають від компаній застосування більш проактивних і стійких підходів до управління системою. Daikin360 забезпечує структуровану відповідь на ці виклики, гарантуючи, що замовники зможуть оптимізувати продуктивність, зменшуючи водночас вплив на навколишнє середовище. Переваги Daikin360 На відміну від традиційних моделей обслуговування, Daikin360 пропонує структурований підхід, що гарантує отримання підприємствами індивідуальних рішень, які відповідають їх операційним цілям і цілям сталого розвитку. Основні переваги зокрема складають: Повністю інтегрована модель обслуговування – підтримка кожного етапу життєвого циклу кліматичної системи, від введення в експлуатацію до модернізації та оренди для короткотермінових або довготермінових потреб. Розширені цифрові можливості – використання хмарних сервісів Daikin Cloud Plus і Daikin On Site для моніторингу в реальному часі та прогнозованого обслуговування. Адаптованість до місцевих ринків – розроблено для підвищеної гнучкості, що дозволяє в свою чергу індивідуальні сервісні рішення, які відповідають регіональним вимогам. Структурований, але практичний підхід – забезпечення простоти та прозорості пропозицій послуг, що полегшує для компаній доступ до довготермінових рішень та їх впровадження. Потужна ідентичність портфоліо послуг Daikin Традиційно кліматичні послуги часто розглядаються як вторинні по відношенню до продажу обладнання. Завдяки Daikin360 послуги мають власну сильну, незалежну ідентичність, що полегшує клієнтам доступ до повного спектру доступних сервісних рішень і взаємодії з ними. Зробивши успішний дебют на ISH 2025, Daikin360 має намір встановити новий еталон якості кліматичних послуг у всій Європі. Джерело: https://www.daikin.eu

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: