fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

DAIKIN обрано трансформаційним брендом сталого розвитку 2024 року

13/ 06/ 2024
  ЯПОНІЯ: Авторитетний світовий кліматичний важковаговик Daikin Industries Ltd. відзначено нагородою Трансформаційний Бренд Сталого Розвитку SX у 2024 році в рамках конкурсу Transformation Sustainability (SX) Brands 2024, що присуджується спільно Міністерством Економіки, Торгівлі та Промисловості METI і Токійською Фондовою Біржою TSE. Брендом SX відзначаються видатні компанії, зареєстровані на TSE, що були обрані для підвищення їхньої здатності до створення джерел фінансування екологічно безпечного зростання з метою покращення корпоративної вартості. Відзнака SX заснована вперше для презентації брендів, привабливих для інвесторів, що наголошують на покращенні корпоративної вартості в середньостроковій та довгостроковій перспективі. Цілі компанії Daikin в довгостроковій перспективі — забезпечення нових цінностей у вигляді здорового та комфортного способу життя та створення чистого простору, сприяючи при цьому покращенню навколишнього середовища. У своєму Стратегічному Плані Управління Fusion 25, орієнтованому на 2025 фінансовий рік, компанія зосередилася на трьох основних напрямках стратегії зростання: Досягнення вуглецевої нейтральності, Активне просування клієнтсько-орієнтованих рішень та Створення цінності за допомогою повітря. Daikin вже визначив ключові напрямки Групи для реалізації зазначених цілей і розпочав роботу щодо їх впровадження. Цього разу у відборі на нагороду Бренд SX оцінювалися наступні моменти: Стратегічний План Управління Fusion 25 формулює стратегії з обох аспектів ретроспекції та прогнозування, і включає їх у конкретні плани дій. Це допомагає краще зрозуміти зв’язки та послідовність кожної стратегії. Швидке прийняття рішень і відповідні зусилля розглядалися з точки зору управління для створення належної системи нагляду та моніторингу. З цієї причини можна очікувати постійного та оперативного перегляду стратегій щодо змін у зовнішньому середовищі. Компанія працює в сфері кондиціювання повітря з набором цінностей і довгостроковою стратегією розвитку бізнесу шляхом визначення ризиків і можливостей, пов’язаних з проблемами зміни клімату. Навіть зберігаючи загальну перспективу, Daikin демонструє орієнтацію на інтеграцію, просуваючи такі аспекти, як технологічні можливості, що є джерелом власної конкурентоспроможності. Використовуючи свої високі технічні можливості, компанія активно працює над формуванням правил у різних регіонах світу. Стратегія інтелектуальної власності ефективно повязана зі стратегіями її впровадження та сприяє розширенню ринку кондиціонерів. Daikin прагне як до зростання бізнесу, так і до вирішення екологічних і соціальних викликів, удосконалюючи свої сильні сторони, які компанія культивувала протягом багатьох років, оскільки продовжує забезпечувати нові цінності для світу, який зазнає значних змін. Новини METI: https://www.meti.go.jp/english/press/2024/0423_001.html Джерело: https://www.daikin.com

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: