fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Daikin обрано до клубу провідних екологічних реформаторів SX BRANDS 2025

27/ 06/ 2025
  ЯПОНІЯ: Славетний глобальний кліматичний виробник Daikin Industries, Ltd. оголошує про своє обрання до престижного клубу провідних трансформаційних брендів в сегменті сталого розвитку SX (Sustainability Transformation) Brands 2025, що спільно присуджується Міністерством Економіки, Торгівлі та Промисловості METI та Токійською Фондовою Біржою TSE. SX BRANDS визначає ті видатні компанії, що котируються на TSE та обрані за зміцнення своєї здатності створювати джерело коштів для зростання екологічно безпечним і раціональним способом через екологічну трансформацію з метою реалізації підвищення корпоративної цінності. Нагорода заснована для визначення брендів, що приваблюють інвесторів, які приділяють пріоритетну увагу покращенню корпоративної цінності в середньо-терміновій та довготерміновій перспективі. SX BRANDS заснована в минулому 2024 році, тоді як цього року Daikin отримав цю нагороду серед 13 інших компаній другий рік поспіль. Ідеальне створення цінності в довготерміновій перспективі для Daikin полягає в забезпеченні нової цінності, що робить людей і простори здоровими та комфортними, зменшуючи водночас вплив на навколишнє середовище. У своєму Стратегічному Плані Управління Fusion 25, розрахованому на 2025 рік, компанія зосередилася на трьох напрямках стратегії зростання: Досягнення вуглецевої нейтральності, Просування бізнес рішень, пов’язаних з користувачами, а також Створення цінності за допомогою повітря. Daikin вже визначив ключові теми Групи для досягнення цих цілей та активно розпочав їх своєчасне впровадження. Основні пункти, що оцінювалися підчас відбору цього разу: Daikin надає пріоритет своїм заходам щодо зміни клімату, що тісно пов’язані з бізнесом компанії, а також пояснює у зрозумілій формі яким чином досягти своєї мети зростання бізнесу, а також вирішення екологічних та соціальних проблем для подальшого підвищення корпоративної цінності у середньо-терміновій та довготерміновій перспективі. Формулюючи свій Стратегічний План Управління Fusion 25, Daikin розробив довготермінову стратегію з інтегрованим підходом через аналіз глобальних змін та ідеального стану компанії на 10-20 років у майбутньому, а потім визначив ключові стратегічні напрямки для п’ятирічного плану управління. Ключові стратегічні напрямки, що викладені у Fusion 25, є достатньо послідовними та гнучкими в сенсі реагування на зміни у зовнішньому середовищі. В якості особливої ініціативи стратегії впровадження, компанія активно бере участь у формулюванні правил у всіх регіонах світу, включаючи країни, що розвиваються, для забезпечення належної оцінки енергозберігаючих показників, що призвело до широкого впровадження високоефективних інверторних систем кондиціювання повітря. Як всередині, так і за межами компанії, Daikin зосереджений на створенні нової інтелектуальної власності, включаючи розробку та зміцнення власного портфоліо інтелектуальної власності, а також розробляє систему, що забезпечує стимули для обох сторін на спільному творчому ґрунті, що врешті призводить до винаходів. Daikin прагне як до зростання бізнесу, так і до вирішення екологічних та соціальних викликів, удосконалюючи водночас сильні боки, що компанія розвивала протягом багатьох років, продовжуючи надавати нову цінність світу, який наразі зазнає значних змін. Прес-релізи METI: https://www.meti.go.jp/english/press/2025/0514_001.html Джерело: https://www.daikin.com

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: