fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Daikin обговорює минуле, сьогодення та майбутнє прикладних систем

05/ 01/ 2024
  СПОЛУЧЕНІ ШТАТИ: Провідний глобальний кліматичний гігант Daikin змінює спосіб своєї роботи з замовниками, перетворюючись на постачальника довершених кліматичних рішень, на відміну від простого виробника обладнання.   ROCK ON: Компанія Daikin привітала сотні галузевих партнерів на зустрічі Daikin Group Sales Meeting в San Antonio. Захід проводиться раз на два роки. Відвідувачі і гості заходу мали прекрасну нагоду безпосередньо ознайомитись з останніми інноваціями авторитетного кліматичного виробника, основні презентації якого детально досліджували економічний та екологічний напрямок компанії, і багато іншого. Представники видання ACHR NEWS зустрілися на заході з кількома високопосадовцями для обговорення викликів та можливостей, з якими Daikin стикається сьогодні та стикатиметься в майбутньому. Керівники Daikin підкреслили, що компанія змінює спосіб обслуговування своїх клієнтів, переходячи більше до ролі постачальника комплексних технологічних рішень, а не виключно виробляючи кліматичне обладнання. “Ми використовуємо цілісне уявлення про будівлю, а не лише про систему опалення, вентиляції або кондиціювання повітря”, наголошує Yu Nishiwaki, операційний директор Daikin Applied. “Наша увага змістилася в напрямку екосистеми експлуатаційного циклу будівлі. Незалежно від того, де наш замовник перебуває на експлуатаційному циклі, ми завжди напоготові доповнити інженерні рішення в його будівлі і дати новий поштовх бізнесу. Ми переконані, що це нова модель для кращого майбутнього”. Jim Macosko, віце-президент напрямку продукції і рішень для сталого розвитку при Daikin Applied, зазначив, що компанія прагне до створення найкращих сучасних систем та комплексних рішень. ПРАГНЕННЯ ДО ІННОВАЦІЙ: “Інновації, як власне і сам Daikin, не статичні”, підкреслює Yu Nishiwaki, головний операційний директор Daikin Applied Americas, підчас основної доповіді на зустрічі Daikin Group Sales Meeting 2023. “Протягом років ми зосереджувалися переважно на продуктах”, наголошує Nishiwaki. “Ми зосереджувалися на виробництві найкращих холодильних установок, дахових систем, тощо. Однак галузеві рушії, як то електрифікація та декарбонізація, вимагають від нас кроку назад з метою вивчення поведінки всієї будівлі, а також наскільки ощадно вона використовує енергію. Зараз ми прагнемо розробляти продукцію, орієнтуючись на продуктивність будівель. Ми не просто створюємо найкраще обладнання, ми прагнемо діагностувати та визначати, яким чином кліматичні системи найкраще підходять до самих будівель”. Виклики ланцюга постачання продукції Компанія Daikin, як і всі виробники систем опалення, вентиляції, кондиціювання повітря та охолодження, зіткнулася з безліччю проблем з ланцюгом постачання продукції. Обговорюючи цю тему, Nishiwaki утримався від покладання провини на зовнішні джерела. “Ми знайшли проблему, і проблема полягала саме в нас”, наголошує він. “Ми зобов’язані доставити деталі на лінію. Ми повинні переконатися, що постачальники мають достатньо можливостей. Нам довелося багато аналізувати, і пошук першопричин відкрив новий спосіб мислення; нам довелося впроваджувати інновації скрізь – від виробництва до керівництва. В результаті ми стали ефективнішим бізнесом, який набагато краще налаштований на наших співробітників і замовників”. Компанія Daikin вжила відчутних заходів для зміцнення свого ланцюга постачання продукції. Це включало проведення аналізу типів та наслідків відмов PFMEA – аналітичного інструменту, що використовується для оцінки та виявлення потенційних відмов, пов’язаних з операційними процесами. “Завдяки цьому ми визначили наших найризикованіших постачальників і розробили стратегії для забезпечення резервного плану на випадок надзвичайної ситуації”, зазначає Kyle Evenson, віце-президент і генеральний менеджер напрямку вентиляції компанії Daikin Applied Americas. В результаті, за словами Evenson, продуктивність ланцюга постачання продукції компанії відновилася до 97%. “У нас все ще є проблеми з термінами виконання робіт, але в цілому ми значно мінімізували наші ризики та покращили наш ланцюг постачання продукції”, підкреслює він. “Наші заводи Daikin Applied Air забезпечують своєчасні поставки у більш ніж 95% випадках, що неймовірно. Ми також скоротили час виконання замовлення майже на 70% за останні шість-дев’ять місяців і надзвичайно задоволені сьогоднішньою ефективністю нашого ланцюга постачання продукції”. Інфляція зростає До 2021 року пандемія COVID-19 підвищила рівень інфляції до 7,5% станом на січень 2022 року, рівня, якого в США не було з 1980-х років. “Інфляція, безумовно, вплинула на нашу компанію”, зазначає Doug Widenmann, старший віце-президент з маркетингу Daikin Comfort Technologies. “У липні 2022 року Американський Інститут Архітекторів AIA оцінив зростання комерційного ринку приблизно на 6%. У січні 2023 року цей показник залишився на рівні 6%. У липні 2023 року прогнозувалося, що зростання ринку підскочить до 19%, що є величезним успіхом. Ця швидка зміна прогнозів є прикладом деяких проблем, з якими стикається вся галузь”. Протягом 2021-2022 років перед Daikin, як власне і перед усією галуззю, постало завдання ревізувати продукцію та матеріали, вхідну та вихідну робочу силу та зростання витрат на ведення бізнесу. З огляду на важкі часи Daikin працював надзвичайно старанно з метою залишатися найкращим можливим партнером, наголошує Evenson. “Через усі ці проблеми з ціноутворенням ми ніколи не підвищували ціни заднім числом”, підсумовує він. “Якщо ми визначали ціну, ми її дотримувалися — навіть за умови виникнення перевитрат за транспортування, логістику чи постачання, ми все це поглинали самостійно”. Екологічна раціональність, електрифікація та декарбонізація Коли справа доходить до сталого розвитку, Daikin не тільки говорить, але й діє. Наразі компанія прагне скоротити свій вуглецевий слід на 50% до 2030 року та досягти повної вуглецевої нейтральності до 2050 року. “Ми насправді зосереджуємось на тому, що ми можемо зробити в наших власних стінах”, зазначає Rob Landes, директор напрямку застосування кліматичних систем компанії Daikin Applied. “Ми також прагнемо дослідити, яким чином наші продукти та рішення дозволяють замовникам використовувати цей важіль сталого розвитку”. У відповідності до сучасного тренду в напрямку електрифікації, Daikin продовжує просувати на ринку технології інверторів і теплових насосів, як це власне було десятиліттями. “Колись інверторна технологія використовувалася в основному в холодильних машинах і великому обладнанні, тепер вона включена і в невелике обладнання, оскільки електроніка стала доступнішою”, наголошує Landes. “Інвертори є ключовим фактором, що допомагає тепловим насосам працювати ефективніше та за нижчих зовнішніх температур. Ми спостерігаємо великий інтерес до теплових насосів у комерційних проектах і впевнені, що найближчим часом вони стануть ще більш поширеними”. Оскільки бізнес продовжує свої зусилля щодо електрифікації, декарбонізації та сталого розвитку, Daikin залишається здатним і готовим допомогти, підкреслює Landes. “Незалежно від того, де саме ви наразі перебуваєте підчас своєї подорожі, ми хочемо співпрацювати з вами”, підсумовує він. “У нас є доступні рішення, які допоможуть вам ефективно досягти ваших цілей”. Джерело: https://www.daikinapplied.com  

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: