fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Daikin інтенсифікує технічне обслуговування завдяки 1000 додаткових інженерів по всьому світу

06/ 03/ 2025
  ЯПОНІЯ: Видатний японський кліматичний виробник з глобальною присутністю Daikin Industries планує залучити 1000 додаткових інженерів з ремонту та технічного обслуговування систем кондиціювання повітря в усьому світі протягом наступного року, прагнучи тим самим відчутно зміцнити свій імідж надійного глобального бренду за допомогою якісного післяпродажного обслуговування, оскільки попит на кондиціонери повітря продовжує неухильно зростати. Угоди з придбання компаній сприяють забезпеченню персоналу новими технологіями для запозичення і навчання. Daikin має близько 5000 інженерів, які відповідають за ремонт в Америці, Європі, Азії та інших країнах. Незважаючи на триваючу автоматизацію певних частин процесу виробництва систем кондиціювання повітря Daikin, автоматизувати сервісне обслуговування складніше. Наразі компанія має близько 5000 відповідальних за ремонт інженерів, які розподілені відносно рівномірно по Америці, Європі, Азії та інших країнах. Окрім традиційного найму, Daikin використовує придбання нових компаній для залучення нового персоналу. У 2024 році авторитетний транснаціональний виробник придбав британську компанію Robert Heath Heating, що встановлює та обслуговує системи опалення житлових будинків. Багато співробітників підприємства Robert Heath Heating, яких на момент придбання було близько 450, є інженерами, і саме тому британська компанія вважає свою цілодобову систему обслуговування найбільш сильною стороною. Оператор розширює наразі перелік професійних навичок своїх співробітників з метою забезпечення своїх замовників технічними послугами з обслуговування енергоефективних теплових насосів виробництва Daikin. “За лаштунками ми активно опрацьовуємо цілу низку угод із злиття і поглинання”, наголошує один з керівників Daikin. Daikin також відчутно активізує свої зусилля щодо укладення партнерських угод з сервісними компаніями по всьому світу, використовуючи їх послуги на майже ексклюзивній основі. “Ми розбудовуємо сервісну мережу, залучаючи компанії-партнери”, зазначає Kiyoshi Kawaguchi, менеджер глобального сервісного департаменту Daikin. До того ж, компанія значно підвищує якість своїх навчальних програм, спираючись на нові технології, як то віртуальна реальність, з метою сприяння слухачам навчальних курсів. У Великій Британії Daikin розпочав використовувати мобільні пристрої виробництва токійського стартапу Fairy Devices, в який компанія інвестувала для допомоги недосвідченим інженерам якісно і гнучко навчатися професійним навичкам. Daikin прагне також до впровадження схожих ініціатив в Німеччині та інших країнах. Daikin використовує переносні пристрої токійської компанії Fairy Devices для допомоги недосвідченим інженерам опановувати нові навички. (Daikin) В жовтні минулого року компанія представила в Японії програму, де інженери використовують гарнітури віртуальної реальності для навчання ремонту та перевірці кількох моделей. Технологія також була використана на конкурсі професійних навичок, що зібрав інженерів з-за кордону. За даними Міжнародної Енергетичної Агенції IEA, у 2050 році кількість встановлених у всьому світі кондиціонерів повітря досягне позначки 5,6 мільярда систем, що в 3,5 рази більше, ніж у 2016 році (1,6 мільярда). Очікується, що за цей період необхідний попит на електроенергію зросте втричі. Оскільки попит непохитно зростає, Daikin вважає післяпродажне обслуговування ключовим фактором своєї конкурентоспроможності. Вирізняючись якістю технічного обслуговування та ремонту, компанія планує продовжувати отримувати прибуток після продажу обладнання та збільшити частку замовників, які знову купуватимуть її продукцію. Згодом кондиціонери матимуть можливість збирати та аналізувати такі дані, як температура, вологість і енергоспоживання, а також працювати з мінімізованим енергоспоживанням. Завдяки тому, що сервісні інженери регулярно відвідують своїх замовників і спілкуються з ними, можливості використання даних розширятимуться. Зокрема, думки замовників також зможуть посприяти погляду на ті або інші рішення під свіжим кутом. “Обслуговування не може бути забезпечено лише за допомогою штучного інтелекту, і в кінцевому рахунку, не може бути здійснено без відвідання об’єкту”, підкреслює Kawaguchi. “Спосіб, в який ми готуємо інженерів, визначає сам бізнес компанії, і з цієї причини за них наразі точиться глобальна боротьба”. Існують три основні причини глобального зростання попиту на кондиціонери повітря: Перша з яких – будівництво центрів обробки даних і заводів з виробництва напівпровідників у Європі та США. Технічні гіганти та виробники мікросхем планують величезні капіталовкладення, що можуть призвести до індивідуальних замовлень на мільярди ієн для виробників систем кондиціювання повітря (¥1 млрд. дорівнює приблизно $6,5 млн.). Одним з напрямків Daikin є центри обробки даних у Північній Америці. У 2023 році компанія придбала на цьому континенті дві компанії, включаючи Alliance Air Products, великого виробника кондиціонерів, приблизно за ¥30 млрд. Для зміцнення мережі продажів і післяпродажного обслуговування, компанія також залучає місцевих агентів. У північноамериканському кліматичному бізнесі, продажі великих кондиціонерів, що застосовуються в центрах обробки даних та інших об’єктах, у період з квітня по вересень 2024 року зросли на 31% порівняно з аналогічним періодом попереднього року. Великі кондиціонери є складними і вимагають високого технічного рівня для перевірки та ремонту. Друга причина зростання попиту – глобальне потепління. В Європі за останні роки попит на кондиціонери повітря помітно зріс через наслідки спеки. Використання кондиціонера влітку було відносно рідкісним явищем у регіоні. Очікується, що продажі кондиціонерів в Європі досягнуть майже $13 млрд. у 2029 році, що на 70% більше, ніж у 2022 році, згідно з даними платформи ринкових даних Statista. Також є регіони в північній частині Америки та Океанії, що відчують схожий вплив. Зростання ринків, що розвиваються, також сприяє зростанню попиту на кондиціонери. На Глобальному Півдні, що включає Індію, Африку та Південну Америку, все більше домогосподарств купують кондиціонери, оскільки середній рівень доходів зростає. Компанії також розвиваються, багато з яких встановлюють кондиціонери в офісах і на виробництві. Попит на кондиціонери в Індії в 2023 році становив 9,23 мільйона систем, що на 57% більше, ніж у 2019 році, за даними Японської Асоціації Виробників і Постачальників Холодильного Обладнання та Кондиціонерів Повітря JRAIA. Цей показник наближається до позначки 9,59 мільйона систем в Японії, де продажі кондиціонерів скорочуються через зменшення чисельності населення. Деякі компанії переводять свою післяпродажну підтримку в онлайн, але Daikin надає великого значення душевному спокою своїх замовників. “На додаток до привабливості безпосередньо нашої пропозиції, ми й надалі зміцнюватимемо нашу силу формування ринку, відчутно покращуючи наші можливості надання послуг і підвищуючи їх якість”, підсумовує Naofumi Takenaka, президент компанії. Джерело: https://asia.nikkei.com

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: