fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

BROCARD попереджає про хвилю шахрайства в інтернеті

03/ 08/ 2018
  Мережа парфумерно-косметичних магазинів BROCARD попереджає про нову хвилю шахрайства в інтернеті – рекламні оголошення в соціальних мережах, які анонсують розпродажі фальшивої парфумерії «від BROCARD». Нова хвиля продажів парфумів-підробок під виглядом товарів з BROCARD прокотилася українським сегментом інтернета в липні. Зловмисники публікують рекламні новини в стрічці Facebook та Instagram. При переході за посиланням користувач потрапляє на сторінку, яка імітує популярні сайти, де в форматі новини повідомляється про псевдо-розпродажі в BROCARD, які проходять тільки в інтернеті. BROCARD попереджає, що продукція, яку продають через такі оголошення, фальшивка! Компанія закликає покупців звертати увагу на наступні факти: Продукція BROCARD продається тільки в магазинах мережі (список магазинів) і в офіційному онлайн-магазині letu.ua. Компанія не несе відповідальності за підробки, куплені під виглядом «товару з BROCARD» через інші канали (Facebook, Instagram, форуми, сайти); Будь-яку покупку в BROCARD супроводжує відповідна документація: для магазинів – фіскальний чек, для онлайн-магазину – товарна накладна з мокрою печаткою ТОВ «Брокард-Україна»; Вся продукція BROCARD тільки оригінальна і має документи, що підтверджують якість: сертифікати відповідності та санітарно-гігієнічні висновки. Покупець має право запросити такий документ в магазині і при купівлі онлайн на ua. «BROCARD – це імя лідера українського парфумерно-косметичного ринку, воно відомо практично кожному в Україні і викликає довіру. Саме цією довірою і репутацією і користуються шахраї, продаючи підробки нібито «з BROCARD», – прокоментувала директор «Брокард-Україна» Людмила Севрюк. – Ми закликаємо користувачів соціальних мереж критично оцінювати оголошення з формулюваннями «нижче собівартості», «ліквідація», «розпродаж -80%» і «парфуми по 400 грн» – до BROCARD це відношення не має». Компанія веде боротьбу зі зловмисниками в правовому полі із залученням кібер-поліції і правоохоронних органів, а також використовує можливості соціальних мереж по блокуванню шахрайського контенту. Однак фейкові сторінки виникають постійно, тому BROCARD закликає використовувати функцію «Поскаржитися на рекламу» в Facebook та Instagram, щоб припиняти демонстрацію неправомірного контенту. Про компанію: «Брокард-Україна» (www.brocard.ua) – найбільший оператор парфумерно-косметичного ринку України в сегменті luxury (бренди BROCARD, Kiehls і М.А.С., інтернет-магазин letu.ua і власна мережа дистрибуції). У компанії 97 магазинів в 25 містах України, понад 1 700 співробітників і більше 1 300 000 постійних клієнтів. У магазинах мережі представлені понад 300 марок преміальної косметики, парфумерії, догляду за шкірою та волоссям, beauty-аксесуарів і більше 60 нішевих парфумерних домів. «Брокард-Україна» представляє тільки оригінальну продукцію – компанія працює виключно з офіційними представництвами та постачальниками брендів в Україні і гарантує якість і справжність усіх товарів мережі. У 2017 року загальний оборот мережі склав 3,5 млрд. грн., компанія отримала премію «Вибір року» і була визнана найкращим роботодавцем України в категорії «Торгівля» за версією журналу «Фокус». За додатковою інформацією звертайтеся: Катерина Гуленок, керівник відділу PR [email protected] Тел.: 38 044 247 66 78 (вн.1101) Моб.: 38 067 401 42 30

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: