fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Brand activated: how to get ultimate engagement of the audience?

12/ 03/ 2021
  Не секрет, що сильні бренди є фундаментом для успіху компанії, особливо якщо вона орієнтована на масового споживача, та й продукція під відомими назвами продається на 50-70% краще. Тож як можна підсилити присутність бренду в полі зору цільової аудиторії? Можна запустити традиційну зовнішню рекламу з прямим закликом до дії або ж скористатися активаційними платформами. Про особливості роботи з цим інструментом під час зустрічі Комітету Асоціації з маркетингу та комунікацій розповів Антон Панасенко, Директор з маркетингу Carlsberg Ukraine. Саме він стоїть за активаційними проєктами Carlsberg з Океаном Ельзи, Євробаченням, фільмом «Захар Беркут», а з 2021 року підписав спонсорську угоду з Національною футбольною збірною України. https://youtu.be/bro1DOrNVt0 З чого треба розпочати? Перш за все, необхідно визначитися зі стратегією бренд позиціювання. Основою всього є визначення глибинної потреби споживача, що існує поза категорією продукту та мають соціальну природу. Виходячи з цієї потреби формується місія, яка підтверджується діями, фактами, історіями. Почути та відчути бренд Щоб якомога більше людей дізналися про цінність бренду, її слід транслювати за допомогою активаційних платформ. Такі платформи слугують умовною сценою, з висоти якої компаніям легше задовольнити потреби споживачів на підсвідомому рівні та доносити свої цінності в маси. Інтеграція бренду з активаційними платформами може відбуватися на базі спортивного заходу, прем’єри фільму, музичних турів, святкових фестивалів – всього, що відповідає таким характеристикам: Масштабне охоплення. Платформа не може бути локальною активністю. Платформа доступна в онлайн і офлайн проявах. Платформа не побудована навколо активу бренду, а залучає сторонні, які працюють на підсилення себе та бренду компанії. Платформа та її активи мають бути релевантними. Інструкція з активації бренду Робота з активаційними платформами має багато нюансів: Треба пам’ятати про збереження іміджу бренду з-поміж усіх активностей. Жодна з них не може бути домінуючим над брендом та перекривати його. Інвестиції в брендову комунікацію в рамках платформи мають бути в 3-4 рази більшими за вартість спонсорського контракту. Інакше інтеграція буде неякісною, і це нівелюватиме зусилля та кошти, витрачених на придбання сторонніх активів. Адаптуйте свій бренд під платформи – від логотипа, візуальних елементів до музики. Будуйте довготривалі відносини з партнерським активом. Між платформою та брендом може утворитися стійка асоціація, яка сприятиме впізнаваності вашої компанії. Саме з цієї причини допомагайте вашому партнеру із просуванням активів. Найвища майстерність – об‘єднати навколо бренду одразу дві активаційні платформами одночасно, створюючи кроспроєкти. Дві добре опрацьованих платформи роблять активацію ще сильнішою. Тож не бійтеся думати ширше та робити помітні речі. Однак пам’ятайте, що спочатку повинна бути стратегія, а потім вже красиві проєкти 😉

Не секрет, що сильні бренди є фундаментом для успіху компанії, особливо якщо вона орієнтована на масового споживача, та й продукція під відомими назвами продається на 50-70% краще. Тож як можна підсилити присутність бренду в полі зору цільової аудиторії? Можна запустити традиційну зовнішню рекламу з прямим закликом до дії або ж скористатися активаційними платформами. Про особливості роботи з цим інструментом під час зустрічі Комітету Асоціації з маркетингу та комунікацій розповів Антон Панасенко, Директор з маркетингу Carlsberg Ukraine. Саме він стоїть за активаційними проєктами Carlsberg з Океаном Ельзи, Євробаченням, фільмом «Захар Беркут», а з 2021 року підписав спонсорську угоду з Національною футбольною збірною України.

З чого треба розпочати?

Перш за все, необхідно визначитися зі стратегією бренд позиціювання. Основою всього є визначення глибинної потреби споживача, що існує поза категорією продукту та мають соціальну природу. Виходячи з цієї потреби формується місія, яка підтверджується діями, фактами, історіями.

Почути та відчути бренд

Щоб якомога більше людей дізналися про цінність бренду, її слід транслювати за допомогою активаційних платформ. Такі платформи слугують умовною сценою, з висоти якої компаніям легше задовольнити потреби споживачів на підсвідомому рівні та доносити свої цінності в маси. Інтеграція бренду з активаційними платформами може відбуватися на базі спортивного заходу, прем’єри фільму, музичних турів, святкових фестивалів – всього, що відповідає таким характеристикам:

  • Масштабне охоплення. Платформа не може бути локальною активністю.
  • Платформа доступна в онлайн і офлайн проявах.
  • Платформа не побудована навколо активу бренду, а залучає сторонні, які працюють на підсилення себе та бренду компанії.
  • Платформа та її активи мають бути релевантними.

Інструкція з активації бренду

Робота з активаційними платформами має багато нюансів:

  • Треба пам’ятати про збереження іміджу бренду з-поміж усіх активностей. Жодна з них не може бути домінуючим над брендом та перекривати його.
  • Інвестиції в брендову комунікацію в рамках платформи мають бути в 3-4 рази більшими за вартість спонсорського контракту. Інакше інтеграція буде неякісною, і це нівелюватиме зусилля та кошти, витрачених на придбання сторонніх активів.
  • Адаптуйте свій бренд під платформи – від логотипа, візуальних елементів до музики.
  • Будуйте довготривалі відносини з партнерським активом. Між платформою та брендом може утворитися стійка асоціація, яка сприятиме впізнаваності вашої компанії. Саме з цієї причини допомагайте вашому партнеру із просуванням активів.

Найвища майстерність – об‘єднати навколо бренду одразу дві активаційні платформами одночасно, створюючи кроспроєкти. Дві добре опрацьованих платформи роблять активацію ще сильнішою. Тож не бійтеся думати ширше та робити помітні речі. Однак пам’ятайте, що спочатку повинна бути стратегія, а потім вже красиві проєкти 😉

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks
0 Shares

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: