fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Business is concerned about the growing number of “look alike” products on the market for alcoholic beverages

26/ 09/ 2018
  Відверте копіювання зовнішнього вигляду брендів набирає обертів. У порівняні з минулим роком подібні випадки збільшились майже вдвічі. Відповідно, бізнес має все більше питань, пов’язаних з охороною прав на торгову марку, дизайн, форму упаковки та доведення до споживача, що зовнішня схожість зовсім не гарантує схожість за смаком.  Так, нещодавно Антимонопольний комітет України розглядав в черговий раз позов членської компанії Асоціації щодо недобросовісної конкуренції використання без дозволу назви та етикеток, візуально максимально схожих на оформлення товарів компанії. І у даній справі експерти АМПУ визнали факт порушення авторських прав.   Представники Комітету імпорту та торгівлі алкогольними напоями Європейської Бізнес Асоціації висловлюють занепокоєння, що кількість так званих товарів look alike на українському ринку збільшується, що вводить споживачів в оману. До того ж, є різні категорії таких товарів. Наприклад, товар може відрізнятися від оригіналу однією чи кількома літерами. У такому разі правовласнику простіше довести неправомірність використання його товарного знаку та довести факт порушення прав інтелектуальної власності. Водночас є й інша категорія. Товари, які лише відтворюють образ оригінального продукту: використовують схожий шрифт, кольорову гаму, співзвучну, але не ідентичну назву. Але на зворотній етикетці замість вина або віскі може бути вказано, що це напій. Все це робиться для того, щоб спонукати споживача придбати товар, використовуючи впізнаваність оригінального бренду. Наступна проблема – присвоювання назв напоїв з контрольованими найменуванням та походженням, які належать відомим консорціумам, наприклад Асті чи Просеко. Європейська Бізнес Асоціація виступає категорично проти будь-яких проявів нечесної конкуренції. Ми закликаємо споживачів бути пильними та уважно обирати товари, особливо у такій категорії як алкогольні напої.

Відверте копіювання зовнішнього вигляду брендів набирає обертів. У порівняні з минулим роком подібні випадки збільшились майже вдвічі. Відповідно, бізнес має все більше питань, пов’язаних з охороною прав на торгову марку, дизайн, форму упаковки та доведення до споживача, що зовнішня схожість зовсім не гарантує схожість за смаком. 

Так, нещодавно Антимонопольний комітет України розглядав в черговий раз позов членської компанії Асоціації щодо недобросовісної конкуренції використання без дозволу назви та етикеток, візуально максимально схожих на оформлення товарів компанії. І у даній справі експерти АМПУ визнали факт порушення авторських прав.  

Представники Комітету імпорту та торгівлі алкогольними напоями Європейської Бізнес Асоціації висловлюють занепокоєння, що кількість так званих товарів look alike на українському ринку збільшується, що вводить споживачів в оману.

До того ж, є різні категорії таких товарів. Наприклад, товар може відрізнятися від оригіналу однією чи кількома літерами. У такому разі правовласнику простіше довести неправомірність використання його товарного знаку та довести факт порушення прав інтелектуальної власності.

Водночас є й інша категорія. Товари, які лише відтворюють образ оригінального продукту: використовують схожий шрифт, кольорову гаму, співзвучну, але не ідентичну назву. Але на зворотній етикетці замість вина або віскі може бути вказано, що це напій. Все це робиться для того, щоб спонукати споживача придбати товар, використовуючи впізнаваність оригінального бренду. Наступна проблема – присвоювання назв напоїв з контрольованими найменуванням та походженням, які належать відомим консорціумам, наприклад Асті чи Просеко.

Європейська Бізнес Асоціація виступає категорично проти будь-яких проявів нечесної конкуренції. Ми закликаємо споживачів бути пильними та уважно обирати товари, особливо у такій категорії як алкогольні напої.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks
0 Shares

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: