fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Business discussed the updated procedure for reserving employees liable for military service

22/ 12/ 2023
  Вчора бізнес Європейської Бізнес Асоціації зустрівся з Ігорем Фоменком, заступником Міністра економіки України задля обговорення питання бронювання працівників та оновленої процедури бронювання. Так, наразі Міноборони готуються пакетні зміни і одна з пропозицій - оновлена процедура бронювання. Наразі вона ще не узгоджена та формується, проте, як тільки вона та її окремі елементи (мобілізація, бронювання, відпустки військовослужбовцям, тощо) буде погоджено – деталі буде анонсовано. Ідея в тому, щоб змінити підходи до бронювання – зробити їх більш зрозумілими та прозорими. Варто зауважити, що е-бронювання вже також було напрацьовано та направлено на погодження. Проте, з урахуванням того, що всі процедури концептуально можуть змінитися,  як тільки буде прийнято нове бачення, всі пропозиції бізнесу і до е-бронювання буде адаптовано. Але від е-бронювання країна жодним чином не відмовляється. Це буде експериментальний проект, терміном, ймовірно, на 2 роки (паперові бронювання також будуть залишатись). В контексті чинної системи бронювань, було зазначено кілька аспектів. Так, йшлося про те, що забронювати можна до 50% від військовозобов’язаних (на місяць бронюються ті, у кого є неточності в даних (тобто, вони потребують уточнення) і на 6 місяців - у кого все в порядку; якщо людина не стоїть на військовому обліку – вона заброньованою бути не може). Куди звертатись для бронювання (до центрального органу влади чи до місцевої) залежить, в більшості своїй, від сфери. Бронювання підприємству надається на час поки його визначено критично важливим (наразі такий статус дається на 1 рік). Коли підприємство продовжує статус критичності, тоді і перебронювання відбувається. Щодо затримок з погодженнями бронювань, доцільно вести комунікацію як з Мінекономіки, так і з Генштабом, але бронювання продовжують погоджуватись. Тож, сподіваємось, цифровізація частково прибере цю ситуацію. Щодо перевірки інформації про військовозобов’язаних в «Дія» пан Ігор пояснив, що є така система «Оберіг», через яку інформація переводиться з паперового в електронний варіант. Наразі Міноборони та Мінцифри кинули всі сили для внесення інформації в «Оберіг».  І там можна буде перевіряти свої військово-облікові дані з обмеженим доступом. Однак, поки про терміни поки говорити важко. Лунала також інформація, що списки військовозобов’язаних потрібно буде погоджувати в ТЦК. Пан Ігор підтвердив, що такі ініціативи від Міноборони поступали, проте Мінекономіки такі ініціативи не підтримало. Щиро дякуємо Ігорю Фоменко за зустріч і щиро сподіваємось, що баланс між тим, як продовжувати підтримувати ЗСУ, але і бізнес також та сприяти інвестиціям буде мати місце в цьому надважливому питанні!

Вчора бізнес Європейської Бізнес Асоціації зустрівся з Ігорем Фоменком, заступником Міністра економіки України задля обговорення питання бронювання працівників та оновленої процедури бронювання.

Так, наразі Міноборони готуються пакетні зміни і одна з пропозицій – оновлена процедура бронювання. Наразі вона ще не узгоджена та формується, проте, як тільки вона та її окремі елементи (мобілізація, бронювання, відпустки військовослужбовцям, тощо) буде погоджено – деталі буде анонсовано. Ідея в тому, щоб змінити підходи до бронювання – зробити їх більш зрозумілими та прозорими.

Варто зауважити, що е-бронювання вже також було напрацьовано та направлено на погодження. Проте, з урахуванням того, що всі процедури концептуально можуть змінитися,  як тільки буде прийнято нове бачення, всі пропозиції бізнесу і до е-бронювання буде адаптовано. Але від е-бронювання країна жодним чином не відмовляється. Це буде експериментальний проект, терміном, ймовірно, на 2 роки (паперові бронювання також будуть залишатись).

В контексті чинної системи бронювань, було зазначено кілька аспектів. Так, йшлося про те, що забронювати можна до 50% від військовозобовязаних (на місяць бронюються ті, у кого є неточності в даних (тобто, вони потребують уточнення) і на 6 місяців – у кого все в порядку; якщо людина не стоїть на військовому обліку – вона заброньованою бути не може). Куди звертатись для бронювання (до центрального органу влади чи до місцевої) залежить, в більшості своїй, від сфери. Бронювання підприємству надається на час поки його визначено критично важливим (наразі такий статус дається на 1 рік). Коли підприємство продовжує статус критичності, тоді і перебронювання відбувається. Щодо затримок з погодженнями бронювань, доцільно вести комунікацію як з Мінекономіки, так і з Генштабом, але бронювання продовжують погоджуватись. Тож, сподіваємось, цифровізація частково прибере цю ситуацію.

Щодо перевірки інформації про військовозобов’язаних в «Дія» пан Ігор пояснив, що є така система «Оберіг», через яку інформація переводиться з паперового в електронний варіант. Наразі Міноборони та Мінцифри кинули всі сили для внесення інформації в «Оберіг».  І там можна буде перевіряти свої військово-облікові дані з обмеженим доступом. Однак, поки про терміни поки говорити важко.

Лунала також інформація, що списки військовозобовязаних потрібно буде погоджувати в ТЦК. Пан Ігор підтвердив, що такі ініціативи від Міноборони поступали, проте Мінекономіки такі ініціативи не підтримало.

Щиро дякуємо Ігорю Фоменко за зустріч і щиро сподіваємось, що баланс між тим, як продовжувати підтримувати ЗСУ, але і бізнес також та сприяти інвестиціям буде мати місце в цьому надважливому питанні!

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: