fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Бельгійський ель Tripel Karmeliet переміг у престижному європейському конкурсі пива Beer Star Awards

26/ 11/ 2021
  2395 сортів пива з 44 країн змагалися на одному з найважливіших конкурсів пива на початку листопада в Німеччині. Цьогоріч переможців оголосили онлайн. Серед 20 відзначених марок пива — бельгійський ель Tripel Karmeliet, який входить в портфель компанії AB InBev Efes, нагороджений як найкращий міцний блонд. “З гордістю повідомляємо, що Tripel Karmeliet щойно виграв золото на European Beer Star — це  одна з найбажаніших нагород у світі пива. Це особливе визнання майстерності наших пивоварів, які щодня наполегливо працюють над тим, щоб покращити смак нашого трикомпонентного пива”, — написав у Linkedin віцепрезидент із виготовлення крафтових, фірмових та інших видів пива (Craft, Specialties and Beyond Beer) Anheuser-Busch InBev Едріен Мех’ю. Tripel Karmeliet — ель з вівса, пшениці та ячменю — почали варити у невеликій сімейній броварні Brouwerij Bosteels. Заснована 1791 року Жаном-Баптистом Бостілсом у невеличкому містечку Бюггенхаут, броварня належить його нащадкам і ніколи не припиняла пивоваріння (від 2016 року це дочірня компанія AB InBev). Поєднати три види зерна і зварити ідеальний тріпель вирішив пивовар у сьомому поколінні Антуан Бостілс 1996 року. Пізніше він довідався, що кармелітські монахи готували пиво за практично ідентичним рецептом ще 1679 року — так і з’явилась назва, яке поєднує в собі традиції ченців-кармелітів та секрети виробництва родини Бостілс. Сучасні технології дозволяють покращити смак та консистенцію давнього напою. Для Tripel Karmeliet використовують техніку “повторної ферментації у пляшці”. Дизайн упаковки відображає історію пивного напою: на одному логотипі — герб ордену кармелітів, на другому — три колоски (як три сорти зерна, з якого тріпель виготовляють), тло — сюжет збору врожаю біля монастиря. Легендарний Tripel Karmeliet уже понад двох років можна побачити на полицях українських магазинів. Трикомпонентний напій золотистого кольору з кремово-білою піною та пряним цитрусовим посмаком має 8% вміста алкоголю. Інформаційна довідка: AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої у світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes. AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві. Портфель пивних брендів складається з ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois, Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Boddingtons Pub Ale, «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь», квасу «Село і люди», сидру «Де Сад». Контакти для ЗМІ Всі запити, повязані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій. E-mail: [email protected]

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: