fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

AGTPLUS: Global business requires flexibility and adaptation, so be open to learning and change!

02/ 11/ 2023
  Європейська Бізнес Асоціація поспілкувавшись з Вадимом Харитоновим, співзасновником ТОВ «АГТПЛЮС», хоче поділитись цікавими інсайтами та безпосередньо розмовою з паном Вадимом. У червні компанія відсвяткувала 20 річницю з дня заснування. Розкажіть, як вдається розвивати компанію, в якій працюєте в таких непростих умовах в країні? Чи доводилося вам кидати виклик своєму підходу до ведення бізнесу? Як, загалом, бізнес почуває себе? Розвиток нашої компанії протягом останніх 20 років був завдяки нашій здатності адаптуватися до змінних умов. Наша команда завжди шукає інновації і змінює підхід відповідно до поточних обставин. Ми неодноразово стикалися із складними викликами, які ставали нашим способом кидати виклик традиційному підходу до ведення бізнесу. Спроможність адаптуватися і змінювати стратегію важлива для нашого успіху. Це може вимагати ризику та зусиль, але це необхідно для довгострокової стійкості. Наш бізнес завжди ставить перед собою завдання бути гнучким і одночасно дотримуватися наших цінностей та місії. Незважаючи на всі виклики, наш бізнес почуває себе добре і готовий до подальшого розвитку в майбутньому. Які, на вашу думку, найбільші уроки ви засвоїли, працюючи в компанії? Наприклад, якби ви могли повернутися назад у часі, що б ви змінили або зробили по-іншому? Я засвоїв кілька важливих уроків. Перший і найважливіший урок - це важливість адаптації та гнучкості. Адже завдяки адаптації, бізнес тримається в лідерах. Другий урок - це цінність командної роботи і ефективного спілкування. Спільна робота та обмін ідеями сприяють досягненню кращих результатів. Якщо я міг би повернутися назад у часі, я, можливо, більше інвестував би в розвиток нових технологій та інновацій, щоб бути ще конкурентоспроможнішими на ринку. Але в цілому, усі уроки і досвід, які я здобув, важливі для нашого подальшого розвитку. Звідки ви та ваша команда черпаєте натхнення та творчі ідеї? Як мотивуєте команду? Ми та наша команда отримуємо натхнення і творчі ідеї з різних джерел. По-перше, ми завжди спостерігаємо за потребами і прагненнями наших клієнтів, оскільки вони є ключовим джерелом інсайтів. Ця взаємодія надає нам можливість розробляти продукти та послуги, які відповідають їхнім очікуванням. По-друге, ми співпрацюємо з відомими фахівцями та талановитими людьми у нашій галузі, обмінюємося ідеями та дослідженнями, що допомагає нам бути в курсі новітніх трендів і інновацій. Мотивація нашої команди - це важлива частина нашого успіху. Ми стимулюємо наших співробітників шляхом визнання їхніх досягнень, надаючи можливості для особистого і професійного росту, і надаючи викликові та захоплюючі завдання. Ми віримо в те, що спільна місія і цінності є ключовими чинниками, що мотивують нашу команду до досягнення.  Компанія має численні шоу-руми, а минулого року АГТПЛЮС вийшла на міжнародну арену – прийняла участь в італійській виставці SICAM. Яка філософія стоїть за дизайном і плануванням ваших виставок? Наскільки важко було вийти на глобальний вектор? Які б ТОП поради дали бізнесу, який наразі тільки починає рух в глобальному напрямку? Наша філософія щодо дизайну та планування виставок полягає в створенні унікального  враження для відвідувачів. Ми ставимо перед собою завдання створити ефективне та привабливе середовище, адже  завдання компанії приносити  комфорт та гармонію в життя людей . Тому, наш дизайн спрямований на те, щоб передати нашу місію та цінності через наш продукт. Після того, як ви вже значно і швидко розширилися в Україні (офіс у Києві, Одесі, Львові, Дніпрі), чи є у вас плани на подальше розширення? Вийти на глобальний ринок - завдання вимагає значних зусиль та визначеності.  Але, так, ми маємо плани на подальше розширення. Наша компанія завжди ставить перед собою завдання рости та розширювати свою присутність на ринках. Україна є для нас важливим регіоном, і ми розглядаємо можливості для подальшого розширення в інших містах та регіонах країни. Ми спрямовані на надання якісних продуктів та послуг наших клієнтам та збільшення нашої присутності. Ми плануємо розширювати свою присутність на міжнародних ринках та бути доступними для більшої кількості клієнтів. Ми будемо інтегрувати розумні рішення та інноваційні технології у наші продукти. Ми хочемо також активно співпрацювати з іншими брендами та партнерами для створення унікальних продуктів та послуг. І порада для тих, хто тільки починає шлях на глобальну арену: будьте відкриті до навчання та змін - глобальний бізнес вимагає гнучкості та адаптації. Які тенденції ви зараз спостерігаєте на ринку меблів та товарів для дому? Все дуже просто: Мінімалізм, адже споживачі віддають перевагу простим та мінімалістичним дизайнам, які підходять для невеликих приміщень. Індивідуальність: Люди шукають унікальні меблі та предмети декору, які відображають їхні особистість і стиль. ТОП-3 книжки, які б порадили прочитати нашим читачам в контексті розвитку бізнесу Книги: Справа не в каві: корпоративна культура Starbucks;  Феномен Zara; Думай повільно вирішуй швидко.

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: