fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Food

15/ 03/ 2021
  Нові правила введення в обіг фасованої продукції можуть бути відтерміновані Перехідний період введення в обіг фасованої продукції (яка не відповідає вимогам п. 1 наказу Мінекономрозвитку «Про встановлення метрологічних вимог до фасованих товарів» № 969 від 05 липня 2017) може бути збільшено на 2 роки. Це передбачено наказу Мінекономіки  «Про внесення зміни до пункту 3 наказу Мінекономіки» №462 від 5 березня 2021 року. Водночас, для введення його в дію Мін’юст має здійснити державну реєстрацію документу. Європейська Бізнес Асоціація вітає дане рішення. Асоціація вдячна Мінекономіки за підтримку та розробку відповідного наказу. Водночас, бізнес-спільнота просить Мін’юст якнайшвидше здійснити державну реєстрацію наказу №462.  Нагадаємо, 5 березня 2021 року виробники харчових продуктів мали б перейти на новий формат нанесення інформації на упаковку фасованих товарів. Йдеться про вимоги Наказу Мінекономіки №969. Однак, з огляду на те, що у 2020 році суттєво зменшилося споживання окремих категорій харчових продуктів та, відповідно, впали їх продажі, у компаній утворилися значні запаси пакувальних матеріалів. Так, компаніям довелося б списувати фасовані харчові продукти та пакувальні матеріали у значній кількості тільки через невідповідність деяких незначних складових маркування новим правилам. Втрати для бізнесу могли бути суттєвими, а, крім того, й невиправданими, оскільки справа йде тільки про етикетку і аж ніяк не зачіпає безпечність та якість самого продукту. За оцінками членських компаній Асоціації, витрати можуть сягати декількох мільйонів гривень для окремих компаній. Це створює зайві проблеми для бізнесу, якому й так складно працювати в умовах погіршення економічної ситуації в країні і посилення викликів, зумовлених пандемією COVID-19. До того ж, в умовах карантинних обмежень компанії зіштовхнулися з неможливістю вчасного налагодження виробничих ліній. Наприклад, перевірки правильності налаштування критерію кількості фасованих товарів в упаковці та його відхилення від номінального значення, що є обов’язковим згідно з тим же наказом Мінекономіки. Так, за інформацією компаній, сервісні служби, що знаходяться в інших країнах, не надають гарантій прибуття в Україну до закінчення перехідного періоду для перевірки роботи обладнання. Більше того, деякими харчовими підприємствами в Україні на час запровадженого карантину встановлені обмеження щодо присутності сторонніх осіб на підприємстві для забезпечення безпеки працівників

Нові правила введення в обіг фасованої продукції можуть бути відтерміновані

Перехідний період введення в обіг фасованої продукції (яка не відповідає вимогам п. 1 наказу Мінекономрозвитку «Про встановлення метрологічних вимог до фасованих товарів» № 969 від 05 липня 2017) може бути збільшено на 2 роки. Це передбачено наказу Мінекономіки  «Про внесення зміни до пункту 3 наказу Мінекономіки» №462 від 5 березня 2021 року. Водночас, для введення його в дію Мін’юст має здійснити державну реєстрацію документу.

Європейська Бізнес Асоціація вітає дане рішення. Асоціація вдячна Мінекономіки за підтримку та розробку відповідного наказу. Водночас, бізнес-спільнота просить Мін’юст якнайшвидше здійснити державну реєстрацію наказу №462. 

Нагадаємо, 5 березня 2021 року виробники харчових продуктів мали б перейти на новий формат нанесення інформації на упаковку фасованих товарів. Йдеться про вимоги Наказу Мінекономіки №969. Однак, з огляду на те, що у 2020 році суттєво зменшилося споживання окремих категорій харчових продуктів та, відповідно, впали їх продажі, у компаній утворилися значні запаси пакувальних матеріалів. Так, компаніям довелося б списувати фасовані харчові продукти та пакувальні матеріали у значній кількості тільки через невідповідність деяких незначних складових маркування новим правилам.

Втрати для бізнесу могли бути суттєвими, а, крім того, й невиправданими, оскільки справа йде тільки про етикетку і аж ніяк не зачіпає безпечність та якість самого продукту. За оцінками членських компаній Асоціації, витрати можуть сягати декількох мільйонів гривень для окремих компаній. Це створює зайві проблеми для бізнесу, якому й так складно працювати в умовах погіршення економічної ситуації в країні і посилення викликів, зумовлених пандемією COVID-19.

До того ж, в умовах карантинних обмежень компанії зіштовхнулися з неможливістю вчасного налагодження виробничих ліній. Наприклад, перевірки правильності налаштування критерію кількості фасованих товарів в упаковці та його відхилення від номінального значення, що є обов’язковим згідно з тим же наказом Мінекономіки. Так, за інформацією компаній, сервісні служби, що знаходяться в інших країнах, не надають гарантій прибуття в Україну до закінчення перехідного періоду для перевірки роботи обладнання. Більше того, деякими харчовими підприємствами в Україні на час запровадженого карантину встановлені обмеження щодо присутності сторонніх осіб на підприємстві для забезпечення безпеки працівників

Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: