fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

Logistics issues

29/ 07/ 2020
  Комітет з логістики Європейської Бізнес Асоціації вітає рішення про передачу для перевізників додаткових бланків дозволів до вже діючої квоти на 2020 рік (Польща та Румунія) для України. З них, 3 тисячі дозволів призначаються для двосторонніх та транзитних перевезень, 5 тисяч дозволів - виключно для транзитних перевезень.   Асоціація на всіх рівнях комунікації завжди наголошувала на необхідності збільшення кількості дозволів на міжнародні вантажні автоперевезення, зокрема, у напрямку Республіки Польща. Тому, ця додаткова кількість значно покращить існуючу ситуацію.   Попри це, Комітет з логістики виступає із пропозицією щодо скасування дозвільної системи для здійснення міжнародних вантажних перевезень для автотранспортних засобів категорій «Євро-5» та «Євро-6» як бар’єру у торгівлі, що може створювати перешкоди на шляху до створення зони вільної торгівлі, заснованої на зазначених вище принципах, визначених Угодою про асоціацію.   Бізнес-спільнота звернулась до Міністерства екології та природних ресурсів України та акцентувала увагу Віце-прем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України щодо даної ситуації. Тож, Асоціація сподівається на позитивне рішення в контексті переговорного процесу з ЄС. 
Комітет з логістики Європейської Бізнес Асоціації вітає рішення про передачу для перевізників додаткових бланків дозволів до вже діючої квоти на 2020 рік (Польща та Румунія) для України. З них, 3 тисячі дозволів призначаються для двосторонніх та транзитних перевезень, 5 тисяч дозволів – виключно для транзитних перевезень.
 
Асоціація на всіх рівнях комунікації завжди наголошувала на необхідності збільшення кількості дозволів на міжнародні вантажні автоперевезення, зокрема, у напрямку Республіки Польща. Тому, ця додаткова кількість значно покращить існуючу ситуацію.
 
Попри це, Комітет з логістики виступає із пропозицією щодо скасування дозвільної системи для здійснення міжнародних вантажних перевезень для автотранспортних засобів категорій «Євро-5» та «Євро-6» як бар’єру у торгівлі, що може створювати перешкоди на шляху до створення зони вільної торгівлі, заснованої на зазначених вище принципах, визначених Угодою про асоціацію.
 
Бізнес-спільнота звернулась до Міністерства екології та природних ресурсів України та акцентувала увагу Віце-прем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України щодо даної ситуації. Тож, Асоціація сподівається на позитивне рішення в контексті переговорного процесу з ЄС. 
Read articles. Share in social networks

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: