fbpx
Size of letters 1x
Site color
Image
Additionally
Line height
Letter spacing
Font
Embedded items (videos, maps, etc.)
 

AB InBev представляє нову глобальну мрію: «мріємо про більше, наповнюючи майбутнє радісними моментами»

07/ 12/ 2021
  В момент глобального лідерства, продовжуючи розвивати нашу 600-річну спадщини, в нас народилася нова глобальна мета «Мріяти про більше, наповнюючи майбутнє радісними моментами» (Dream big to create a future with more cheers). «Сьогодні люди очікують більшого від компаній та брендів, яким довіряють та які їм подобаються. Ми відчуваємо, що настав час замислитись над тим, хто ми, чому ми існуємо та куди рухаємось. Це спонукало нас поставити перед собою нову глобальну мету, яка полягає в тому, щоб мріяти про більше, наповнюючи майбутнє радісними моментами», – розповідає президент компанії AB InBev Efes Дмитро Шпаков. Ми мріємо про те, щоб створити більше радісних моментів у майбутньому, підтримуючи та просуваючи стійкість у всьому світі. Стійкий розвиток – основа того, хто ми і що ми робимо, а також незамінна частина майбутнього, сповненого радісних моментів. Компанія продовжує рухатися вперед для досягнення наших цілей сталого розвитку 2025, спрямованих на комплексний екологічний та соціальний вплив для стимулювання трансформаційних змін у ланцюзі постачання. Глобальний договір ООН визнав нас однією з 37 компаній-лідерів за нашу проактивність та неупереджене дотримання 10 принципів відповідального бізнесу, повязаних з Цілями сталого розвитку. Наша головна сила – наші люди. Тому ми мріємо стати найбільш привабливою компанією, пропонуючи можливості карєрного зростання, фінансову стабільність, цікаву роботу та приємну робочу атмосферу, де співробітників об’єднує пристрасть до нашого продукту. AB InBev прагне інноваційного лідерства для задоволення потреб клієнтів та споживачів. Інновації роблять значний внесок у наші результати – вони становлять приблизно 10% нашої глобальної виручки з початку року. Ми продовжимо працювати над реалізацією нашої комерційної стратегії, використовуючи при цьому найкращий у галузі портфель брендів, інноваційні можливості та цифрову трансформацію. Нова глобальна мета є першочерговим етапом у визначенні стратегії нашої діяльності та пріоритетів на наступне десятиліття, оскільки ми прагнемо розвитку нашого бізнесу. Вона дозволяє нам розблокувати, перебудувати та використовувати потужність нашої існуючої інфраструктури та активів. Це означає більше інновацій, більше стійкості, більше можливостей та більше цінності для нашої екосистеми. Також вона дає чіткий сигнал про те, хто ми, що ми робимо і куди ми рухаємося, щоб надати позитивний та довгостроковий вплив на оточуючий світ. І нарешті, вона запрошує нас взяти участь у цій подорожі створення майбутнього, наповнюючи його радісними моментами. Інформаційна довідка: AB InBev Efes Україна – один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і регіональної пивоварної компанії з виробництва напоїв із провідними позиціями Anadolu Efes. AB InBev Efes Україна має три броварні у Чернігові, Харкові та Миколаєві.   Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel, «Старий Мельник із Діжки», Miller, Tripel Karmeliet, Kwak, Cubanisto, Boddingtons Pub Ale; локальных ТМ: «Чернігівське», «Рогань», «Янтарь»; квасу «Село і люди», сидру «Де Сад». Контакти для ЗМІ Всі запити, повязані з наданням інформації для ЗМІ, прохання надсилати Нонні Мартиновій, менеджеру із зовнішніх комунікацій. E-mail: Nonna.Martynova@AB-Inbev.com

Sorry, this entry is only available in Ukrainian.

If you have found a spelling error, please, notify us by selecting that text and pressing Ctrl+Enter.

Start
in the Telegram bot
Read articles. Share in social networks
0 Shares

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: