BROCARD попереджає про хвилю шахрайства в інтернеті

03/ 08/ 2018

Мережа парфумерно-косметичних магазинів BROCARD попереджає про нову хвилю шахрайства в інтернеті – рекламні оголошення в соціальних мережах, які анонсують розпродажі фальшивої парфумерії «від BROCARD».

Нова хвиля продажів парфумів-підробок під виглядом товарів з BROCARD прокотилася українським сегментом інтернета в липні. Зловмисники публікують рекламні новини в стрічці Facebook та Instagram. При переході за посиланням користувач потрапляє на сторінку, яка імітує популярні сайти, де в форматі новини повідомляється про псевдо-розпродажі в BROCARD, які проходять тільки в інтернеті.

BROCARD попереджає, що продукція, яку продають через такі оголошення, фальшивка! Компанія закликає покупців звертати увагу на наступні факти:

  1. Продукція BROCARD продається тільки в магазинах мережі (список магазинів) і в офіційному онлайн-магазині letu.ua. Компанія не несе відповідальності за підробки, куплені під виглядом «товару з BROCARD» через інші канали (Facebook, Instagram, форуми, сайти);
  2. Будь-яку покупку в BROCARD супроводжує відповідна документація: для магазинів – фіскальний чек, для онлайн-магазину – товарна накладна з мокрою печаткою ТОВ «Брокард-Україна»;
  1. Вся продукція BROCARD тільки оригінальна і має документи, що підтверджують якість: сертифікати відповідності та санітарно-гігієнічні висновки. Покупець має право запросити такий документ в магазині і при купівлі онлайн на ua.

«BROCARD – це ім’я лідера українського парфумерно-косметичного ринку, воно відомо практично кожному в Україні і викликає довіру. Саме цією довірою і репутацією і користуються шахраї, продаючи підробки нібито «з BROCARD», – прокоментувала директор «Брокард-Україна» Людмила Севрюк. – Ми закликаємо користувачів соціальних мереж критично оцінювати оголошення з формулюваннями «нижче собівартості», «ліквідація», «розпродаж -80%» і «парфуми по 400 грн» – до BROCARD це відношення не має».

Компанія веде боротьбу зі зловмисниками в правовому полі із залученням кібер-поліції і правоохоронних органів, а також використовує можливості соціальних мереж по блокуванню шахрайського контенту. Однак фейкові сторінки виникають постійно, тому BROCARD закликає використовувати функцію «Поскаржитися на рекламу» в Facebook та Instagram, щоб припиняти демонстрацію неправомірного контенту.

Про компанію:

«Брокард-Україна» (www.brocard.ua) – найбільший оператор парфумерно-косметичного ринку України в сегменті luxury (бренди BROCARD, Kiehl’s і М.А.С., інтернет-магазин letu.ua і власна мережа дистрибуції). У компанії 97 магазинів в 25 містах України, понад 1 700 співробітників і більше 1 300 000 постійних клієнтів. У магазинах мережі представлені понад 300 марок преміальної косметики, парфумерії, догляду за шкірою та волоссям, beauty-аксесуарів і більше 60 нішевих парфумерних домів.

«Брокард-Україна» представляє тільки оригінальну продукцію – компанія працює виключно з офіційними представництвами та постачальниками брендів в Україні і гарантує якість і справжність усіх товарів мережі.

У 2017 року загальний оборот мережі склав 3,5 млрд. грн., компанія отримала премію «Вибір року» і була визнана найкращим роботодавцем України в категорії «Торгівля» за версією журналу «Фокус».

За додатковою інформацією звертайтеся:

Катерина Гуленок, керівник відділу PR

Katerina.Gulenok@brocard.ua

Тел.: 38 044 247 66 78 (вн.1101)

Моб.: 38 067 401 42 30

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: