fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Western EBA PR Hub. Дискусія з приводу взаємодії бізнесу та медіа

05/ 12/ 2018
    5 грудня в Коворкінгу “Територія” (гостинних партнерів проекту) в рамках Western EBA PR Hub представники ЗМІ, громадськості, бізнесу та прес-служб державних органів зустрілися, щоб обговорити основні аспекти ефективної взаємодії. До діалогу ми запросили максимально різнопланових в підходах до діяльності гостей, щоб мати нагоду подивитися на ситуацію з різних точок зору і залишити за кожним учасником право формувати власну думку. Спільно з гостями - Сергієм Смірновим, Анною Журбою з Медіа-хабу “Твоє місто”, Арсеном Данилюком з Телерадіокомпанії “Люкс”, Олегом Радиком з громадського сайту “Форпост” - модератор зустрічі Віктор Гальчинський (Кредобанк) знайшли відповіді на ряд запитань учасників: Чи правда, що будь - які відносини медіа та бізнесу – реклама? Чи можна потрапити на шпальти медіа безкоштовно (з цікавим інфоприводом)? Багато учасників зустрічі погодилися з тим, що реклама – далеко не єдиний можливий варіант співпраці медіа та бізнесу. Насправді, мас-медіа залюбки опублікує інформацію на безкоштовній чи партнерській основі, якщо вона стосуватиметься цікавого інформаційного приводу і відповідатиме інтересам їхньої цільової аудиторії. Бізнес-джинса. Стаття доходів чи спосіб виживання? “Бізнес-джинса”, за визначенням учасників заходу, це опублікована платна інформація, але без примітки, наприклад, “на правах реклами”. Вона присутня на ринку, бо мас-медіа для когось – це бізнес або сфера особистого заробітку. Проте, на щастя, більшість журналістів не визнає таку поведінку прийнятною та засуджує такий підхід до роботи з аудиторією. Медіа-шантаж. Як з цим боротися? Якщо бізнес впевнений у своїй правоті, з шантажем найкраще боротися в межах правового поля та чітким  відстоюванням власної позиції на загал. Не варто нехтувати своїм правом на коментар у конфліктній ситуації - часом ситуацію можна скерувати в іншому напрямку. Як боротися з маніпуляціями в умовах воєнного стану? аналізувати інформацію, яка надходить ззовні, а не просто сліпо її поглинати перевіряти правдивість інформації на декількох джерелах, обирати перевірені інформаційні платформи, добре подумати перед тим, як поширювати ту чи іншу новину. Кожен з нас несе особисту відповідальність за екологічність інфопростору. Як висновок зустрічі медіа порекомендували бізнесу: Інформація, яка подається бізнесом на розгляд для публікації має бути корисною аудиторії того ЗМІ, до якого ви звертаєтеся. Сегментуйте вашу аудиторію й адаптуйте тексти для кожного з сегментів. Визначайте ціль публікації. Будьте видимі для ЗМІ! Розповсюджуйте інформацію про вашу діяльність на власних сайтах, в соціальних мережах, говоріть про це. Ставтесь до медіа як до бізнес-партнера, де основна мета вашої співпраці – знайти спільну додану вартість, а не зробити медіа власним відділом продажів. Для позиціонування вашого бізнесу на ринку та пізнаваності для споживача - будуйте довготривалі відносини з медіа. Поради бізнесу до медіа: Дотримуйтеся “балансу думок”, тобто надавайте право кожній стороні, зазначеній в публікації/сюжеті висловити свою думку. Витягування фраз з контексту деформує суть новини, тому подавайте повну картину. Висвітлюючи будь-яку тему з мас-маркету вартувало б описувати її простою мовою і інколи заглиблюватися  в неї більше, залучаючи представників/екпертів з бізнесу. Більше позитивних новин! Отож, інформація є справжнім продуктом, виробниками та споживачами якого водночас є кожен із нас. Чим якісніший буде інформаційний ринок, прозорішими та зрозумілішими правила гри - тим комфортнішим буде наше середовище.
01/

 

5 грудня в Коворкінгу “Територія” (гостинних партнерів проекту) в рамках Western EBA PR Hub представники ЗМІ, громадськості, бізнесу та прес-служб державних органів зустрілися, щоб обговорити основні аспекти ефективної взаємодії. До діалогу ми запросили максимально різнопланових в підходах до діяльності гостей, щоб мати нагоду подивитися на ситуацію з різних точок зору і залишити за кожним учасником право формувати власну думку.

Спільно з гостями – Сергієм Смірновим, Анною Журбою з Медіа-хабу “Твоє місто”, Арсеном Данилюком з Телерадіокомпанії “Люкс”, Олегом Радиком з громадського сайту “Форпост” – модератор зустрічі Віктор Гальчинський (Кредобанк) знайшли відповіді на ряд запитань учасників:

Чи правда, що будь - які відносини медіа та бізнесу – реклама? Чи можна потрапити на шпальти медіа безкоштовно (з цікавим інфоприводом)?

Багато учасників зустрічі погодилися з тим, що реклама – далеко не єдиний можливий варіант співпраці медіа та бізнесу. Насправді, мас-медіа залюбки опублікує інформацію на безкоштовній чи партнерській основі, якщо вона стосуватиметься цікавого інформаційного приводу і відповідатиме інтересам їхньої цільової аудиторії.

Бізнес-джинса. Стаття доходів чи спосіб виживання?

“Бізнес-джинса”, за визначенням учасників заходу, це опублікована платна інформація, але без примітки, наприклад, “на правах реклами”. Вона присутня на ринку, бо мас-медіа для когось – це бізнес або сфера особистого заробітку. Проте, на щастя, більшість журналістів не визнає таку поведінку прийнятною та засуджує такий підхід до роботи з аудиторією.

Медіа-шантаж. Як з цим боротися?

Якщо бізнес впевнений у своїй правоті, з шантажем найкраще боротися в межах правового поля та чітким  відстоюванням власної позиції на загал. Не варто нехтувати своїм правом на коментар у конфліктній ситуації – часом ситуацію можна скерувати в іншому напрямку.

Як боротися з маніпуляціями в умовах воєнного стану?
  • аналізувати інформацію, яка надходить ззовні, а не просто сліпо її поглинати
  • перевіряти правдивість інформації на декількох джерелах,
  • обирати перевірені інформаційні платформи,
  • добре подумати перед тим, як поширювати ту чи іншу новину.

Кожен з нас несе особисту відповідальність за екологічність інфопростору.

Як висновок зустрічі медіа порекомендували бізнесу:

  1. Інформація, яка подається бізнесом на розгляд для публікації має бути корисною аудиторії того ЗМІ, до якого ви звертаєтеся. Сегментуйте вашу аудиторію й адаптуйте тексти для кожного з сегментів.
  2. Визначайте ціль публікації.
  3. Будьте видимі для ЗМІ! Розповсюджуйте інформацію про вашу діяльність на власних сайтах, в соціальних мережах, говоріть про це.
  4. Ставтесь до медіа як до бізнес-партнера, де основна мета вашої співпраці – знайти спільну додану вартість, а не зробити медіа власним відділом продажів.

Для позиціонування вашого бізнесу на ринку та пізнаваності для споживача – будуйте довготривалі відносини з медіа.

Поради бізнесу до медіа:

  1. Дотримуйтеся “балансу думок”, тобто надавайте право кожній стороні, зазначеній в публікації/сюжеті висловити свою думку.
  2. Витягування фраз з контексту деформує суть новини, тому подавайте повну картину.
  3. Висвітлюючи будь-яку тему з мас-маркету вартувало б описувати її простою мовою і інколи заглиблюватися  в неї більше, залучаючи представників/екпертів з бізнесу.
  4. Більше позитивних новин!

Отож, інформація є справжнім продуктом, виробниками та споживачами якого водночас є кожен із нас. Чим якісніший буде інформаційний ринок, прозорішими та зрозумілішими правила гри – тим комфортнішим буде наше середовище.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: