fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Infopulse: війна почалася не 24 лютого 2022 року, а в 2014-му, відтоді ми продовжуємо різноманітні волонтерські ініціативи, спрямовані на допомогу цивільним і військовим

01/ 09/ 2022
  Орина Ігнатьєва. Лідерка CSR команди InfopulseЄвропейська Бізнес Асоціація в рамках свого другого щорічного експертного дослідження «Індекс сталого розвитку» поспілкувалась із представниками соціально відповідальних компаній-членів ЕВА та попросила поділитись інформацією про те, як змінились пріоритети у сфері сталого розвитку у воєнний час та визначити чинники, що стоять на заваді або можуть сприяти сталому повоєнному відновленню. Тож представляємо другу спікерку – Орину Ігнатьєву, Лідерку CSR команди Infopulse. Орино, як війна вплинула на програми сталого розвитку в Infopulse? Назвіть 3 ключові новації. Війна почалася не 24 лютого 2022 року, вона почалася в 2014-му, і тоді ж у нас зародилися різноманітні волонтерські ініціативи, спрямовані на допомогу цивільним і військовим. І саме завдяки тому, що багато наших спеціалістів ще тоді так чи інакше були залучені до волонтерського руху,  ми змогли досить швидко в перші місяці повномасштабного вторгнення сфокусуватися саме на військових потребах – це перша новація. Друга новація – ми побачили, що дуже багато людей захотіли не просто допомагати грошима, а прагнули задовольнити конкретні потреби волонтерських організацій, своїх друзів або родичів, які служать у ЗСУ, тому  вирішили не обмежувати нікого. Для оголошення про індивідуальні ініціативи ми створили окремі поштові теги, які спеціалісти використовують, щоб відразу привернути увагу до своїх зборів, відправляючи листи на компанію. Наприкінці березня ми зібрали всі ці листи та порахували – за  місяць фахівці змогли закрити потреби більше, ніж на 4 млн грн – і це тільки те, що пройшло через нашу пошту. І збори продовжуються – тож зараз це вже значно більша сума. Для тих, хто захотів своїм бізнес-юнітом організувати постійну волонтерську діяльність – ми надали консультацію, як побудувати збір грошей та як комунікувати від імені юніту. Так, один із бізнес-юнітів із квітня закрив потреби на суму, більшу ніж 1,3 млн грн. Якщо говорити саме про проєкти компанії, то є 2 напрями допомоги. Перший – це проєкт «Пліч-о-пліч»: наші волонтери допомагають закупити та доставити різноманітні товари військового призначення тим, хто не знає, де це все знайти та купити. При цьому все, що необхідно для наших мобілізованих спеціалістів або їхніх близьких родичів, ми компенсуємо із грошей спільноти Infopulse – сумарно на сьогодні ми говоримо про 2 млн грн.  А другий напрям – це допомога коштами, власне, компанії. Ми змінили підхід до витрат, і якщо бачимо можливість, то спрямовуємо заощаджені  кошти на потреби військових чи гуманітарні проєкти, які вважаємо пріоритетними. Така робота з бюджетом – це, мабуть, третя новація. За пів року повномасштабної війни  Infopulse надав допомогу фонду «Повернись живим» у розмірі 3 млн грн, виділив 100 тис. грн на обладнання прихистку для біженців у Львові, підтримав фінансово фонд «Діти надії та любові» на суму 900 тис грн, щойно переказав 365 тис. грн Вінницькому ІТ-кластеру, який опікується ліквідацією наслідків руйнувань після масованого ракетного удару по Вінниччині. А ще: меблі, комп’ютерна техніка, засоби зв’язку, які ми передали на обладнання військкоматів, військових частин, дослідницьких лабораторій, навчальних закладів – загалом там уже понад 2 тис. одиниць.  Окрім цього, Infopulse – це міжнародна компанія, і саме це нам дуже допомагає в 2022 році, коли великий потік спеціалістів з України опинився  в Польщі і Болгарії. Оскільки в нас є офіси в цих країнах, то ми отримали дуже велику інформаційну та організаційну підтримку , а офіс в Бразилії став надійним бекапом під час міграції тих спеціалістів, які мали офіційне право виїзду та які не могли в дорозі виконувати свої завдання. Саме тому цього року ми вирішили змінювати CSR-підхід: від локальних ініціатив і точкових подій до запланованих заходів для всієї міжнародної спільноти. І просто зараз у нас іде низка заходів, присвячених міжнародному дню бездомних тварин. Починаючи з 20 серпня ми передали перші донати притулкам під Києвом та у Варні, за ними – Львівський притулок, на черзі – Бразилія, Польща та Німеччина. Це наша перша міжнародна ініціатива, ми зараз робимо все в режимі test, try and learn, але прагнемо в майбутньому  запропонувати спеціалістам декілька напрямів для волонтерства та благодійності, щоб для кожного знайшлось саме те, на що відгукується серце.   До війни Infopulse активно підтримував спільноти осіб з інвалідністю, чи актуальні зараз ці проєкти і як на них вплинула війна? Так, ми завжди робили великі проєкти і маленькі ініціативи, пов’язані з освітою, інклюзією, допомогою менш захищеним верствам населення, активно підтримували людей з особливими потребами. Зазвичай це все підтримували комунікацією, закликаючи спеціалістів донатити на ту чи іншу потребу. І хоч пріоритети тимчасово змістилися, ми все ж намагаємося в певному обсязі зберігати наші традиційні напрями допомоги. Наприклад, у травні ми закликали спеціалістів підтримати віртуальний «Пробіг під каштанами», щоб зібрати кошти для діток із хворим серцем, також ми продовжуємо допомагати давньому партнеру – фонду «Діти надії та любові», який опікується родинами зі сходу ще з 2015 року, і де теж є діти з особливими потребами. Ми дуже прагнемо допомогти всім, але, звісно, війна забирає більшість ресурсів. Як Infopulse підтримує своїх спеціалістів, що працюють в регіонах поблизу ведення бойових дій? Ще на початку лютого компанія рекомендувала своїм спеціалістам переміщуватися до більш безпечних регіонів. Після 24.02 компанія допомагала вже з екстреною релокацією всім фахівцям, які цього потребували, та їхніми родинами і навіть домашніми улюбленцями, повністю взявши на себе пошук та оплату житла на перший місяць. А згодом були оголошені декілька варіантів компенсаційних пакетів спеціалістам та їхнім родинам для релокації як по Україні, так і за кордон (тим, хто мав офіційне право виїжджати, звісно). Було організовано багато евакуаційних рейсів, тож всі, хто шукав безпеки, отримали максимальну підтримку. Незважаючи на військовий стан, Infopulse випустили звіт зі сталого розвитку за 2021 р і включили туди інформацію про вплив війни. Чим ви поясните таке рішення і наскільки важко було готувати цей звіт? В 2021-му повномасштабної війни ще не було. Здавалося б, чи потрібно писати про 2021 рік, коли в 2022-му всі досягнення затьмарено війною? Але, коли ми проаналізували свої дії під час війни, стало ясно: все, що ми демонструємо сьогодні, в нас було завжди. Ми завжди були та будемо компанією, яка про чесний та прозорий бізнес, спільнотою людей із палким поглядом та щирим серцем. Тож цим треба пишатися, про це треба розказувати. Як Infopulse бачить своє подальше майбутнє в Україні, у тому числі у сфері сталого розвитку? Можливо, будуть якісь рекомендації або побажання до держави? Як компанія ми народилися в той же рік, що й Україна – нам вже 31 рік. Тому майбутнє ми бачимо разом – це без сумнівів. Дуже хочеться, щоб війна закінчилася, і ми знову повернулися до ініціатив, спрямованих на покращення суспільства – напрямів дуже багато. Рекомендації до держави – зробити для IT-індустрії такі умови, які дозволять фахівцям обирати Україну для подальшої праці та життя. Адже це – і притік валютних надходжень, і  величезний вклад у волонтерські проєкти. Коли дивишся, як запит на автівку або на глушник дронів вартістю близько 500 тис. грн закривається протягом 5-7 днів, то розумієш, скільки ж ІТ-фахівців з усіх компаній вкладаються в допомогу армії. Так, ризик для військових на передовій – неймовірний, і ми вдячні їм до неба, та саме тому робимо все, щоб мінімізувати небезпеку для них, і купуємо дрони, антидрони, старлінки, шоломи, броніки, автівки. Якби продавали танки та літаки – ми б і  їх купили😊

Орина Ігнатьєва

Лідерка CSR команди Infopulse
Європейська Бізнес Асоціація в рамках свого другого щорічного експертного дослідження «Індекс сталого розвитку» поспілкувалась із представниками соціально відповідальних компаній-членів ЕВА та попросила поділитись інформацією про те, як змінились пріоритети у сфері сталого розвитку у воєнний час та визначити чинники, що стоять на заваді або можуть сприяти сталому повоєнному відновленню.

Тож представляємо другу спікерку – Орину Ігнатьєву, Лідерку CSR команди Infopulse.

Орино, як війна вплинула на програми сталого розвитку в Infopulse? Назвіть 3 ключові новації.

Війна почалася не 24 лютого 2022 року, вона почалася в 2014-му, і тоді ж у нас зародилися різноманітні волонтерські ініціативи, спрямовані на допомогу цивільним і військовим. І саме завдяки тому, що багато наших спеціалістів ще тоді так чи інакше були залучені до волонтерського руху,  ми змогли досить швидко в перші місяці повномасштабного вторгнення сфокусуватися саме на військових потребах – це перша новація.

Друга новація – ми побачили, що дуже багато людей захотіли не просто допомагати грошима, а прагнули задовольнити конкретні потреби волонтерських організацій, своїх друзів або родичів, які служать у ЗСУ, тому  вирішили не обмежувати нікого. Для оголошення про індивідуальні ініціативи ми створили окремі поштові теги, які спеціалісти використовують, щоб відразу привернути увагу до своїх зборів, відправляючи листи на компанію. Наприкінці березня ми зібрали всі ці листи та порахували – за  місяць фахівці змогли закрити потреби більше, ніж на 4 млн грн – і це тільки те, що пройшло через нашу пошту. І збори продовжуються – тож зараз це вже значно більша сума. Для тих, хто захотів своїм бізнес-юнітом організувати постійну волонтерську діяльність – ми надали консультацію, як побудувати збір грошей та як комунікувати від імені юніту. Так, один із бізнес-юнітів із квітня закрив потреби на суму, більшу ніж 1,3 млн грн.

Якщо говорити саме про проєкти компанії, то є 2 напрями допомоги. Перший – це проєкт «Пліч-о-пліч»: наші волонтери допомагають закупити та доставити різноманітні товари військового призначення тим, хто не знає, де це все знайти та купити. При цьому все, що необхідно для наших мобілізованих спеціалістів або їхніх близьких родичів, ми компенсуємо із грошей спільноти Infopulse – сумарно на сьогодні ми говоримо про 2 млн грн. 

А другий напрям – це допомога коштами, власне, компанії. Ми змінили підхід до витрат, і якщо бачимо можливість, то спрямовуємо заощаджені  кошти на потреби військових чи гуманітарні проєкти, які вважаємо пріоритетними. Така робота з бюджетом – це, мабуть, третя новація.

За пів року повномасштабної війни  Infopulse надав допомогу фонду «Повернись живим» у розмірі 3 млн грн, виділив 100 тис. грн на обладнання прихистку для біженців у Львові, підтримав фінансово фонд «Діти надії та любові» на суму 900 тис грн, щойно переказав 365 тис. грн Вінницькому ІТ-кластеру, який опікується ліквідацією наслідків руйнувань після масованого ракетного удару по Вінниччині. А ще: меблі, комп’ютерна техніка, засоби зв’язку, які ми передали на обладнання військкоматів, військових частин, дослідницьких лабораторій, навчальних закладів – загалом там уже понад 2 тис. одиниць. 

Окрім цього, Infopulse – це міжнародна компанія, і саме це нам дуже допомагає в 2022 році, коли великий потік спеціалістів з України опинився  в Польщі і Болгарії. Оскільки в нас є офіси в цих країнах, то ми отримали дуже велику інформаційну та організаційну підтримку , а офіс в Бразилії став надійним бекапом під час міграції тих спеціалістів, які мали офіційне право виїзду та які не могли в дорозі виконувати свої завдання.

Саме тому цього року ми вирішили змінювати CSR-підхід: від локальних ініціатив і точкових подій до запланованих заходів для всієї міжнародної спільноти. І просто зараз у нас іде низка заходів, присвячених міжнародному дню бездомних тварин. Починаючи з 20 серпня ми передали перші донати притулкам під Києвом та у Варні, за ними – Львівський притулок, на черзі – Бразилія, Польща та Німеччина. Це наша перша міжнародна ініціатива, ми зараз робимо все в режимі test, try and learn, але прагнемо в майбутньому  запропонувати спеціалістам декілька напрямів для волонтерства та благодійності, щоб для кожного знайшлось саме те, на що відгукується серце.

01/

 

До війни Infopulse активно підтримував спільноти осіб з інвалідністю, чи актуальні зараз ці проєкти і як на них вплинула війна?

Так, ми завжди робили великі проєкти і маленькі ініціативи, пов’язані з освітою, інклюзією, допомогою менш захищеним верствам населення, активно підтримували людей з особливими потребами. Зазвичай це все підтримували комунікацією, закликаючи спеціалістів донатити на ту чи іншу потребу.

І хоч пріоритети тимчасово змістилися, ми все ж намагаємося в певному обсязі зберігати наші традиційні напрями допомоги. Наприклад, у травні ми закликали спеціалістів підтримати віртуальний «Пробіг під каштанами», щоб зібрати кошти для діток із хворим серцем, також ми продовжуємо допомагати давньому партнеру – фонду «Діти надії та любові», який опікується родинами зі сходу ще з 2015 року, і де теж є діти з особливими потребами. Ми дуже прагнемо допомогти всім, але, звісно, війна забирає більшість ресурсів.

Як Infopulse підтримує своїх спеціалістів, що працюють в регіонах поблизу ведення бойових дій?

Ще на початку лютого компанія рекомендувала своїм спеціалістам переміщуватися до більш безпечних регіонів. Після 24.02 компанія допомагала вже з екстреною релокацією всім фахівцям, які цього потребували, та їхніми родинами і навіть домашніми улюбленцями, повністю взявши на себе пошук та оплату житла на перший місяць. А згодом були оголошені декілька варіантів компенсаційних пакетів спеціалістам та їхнім родинам для релокації як по Україні, так і за кордон (тим, хто мав офіційне право виїжджати, звісно). Було організовано багато евакуаційних рейсів, тож всі, хто шукав безпеки, отримали максимальну підтримку.

Незважаючи на військовий стан, Infopulse випустили звіт зі сталого розвитку за 2021 р і включили туди інформацію про вплив війни. Чим ви поясните таке рішення і наскільки важко було готувати цей звіт?

В 2021-му повномасштабної війни ще не було. Здавалося б, чи потрібно писати про 2021 рік, коли в 2022-му всі досягнення затьмарено війною? Але, коли ми проаналізували свої дії під час війни, стало ясно: все, що ми демонструємо сьогодні, в нас було завжди. Ми завжди були та будемо компанією, яка про чесний та прозорий бізнес, спільнотою людей із палким поглядом та щирим серцем. Тож цим треба пишатися, про це треба розказувати.

Як Infopulse бачить своє подальше майбутнє в Україні, у тому числі у сфері сталого розвитку? Можливо, будуть якісь рекомендації або побажання до держави?

Як компанія ми народилися в той же рік, що й Україна – нам вже 31 рік. Тому майбутнє ми бачимо разом – це без сумнівів. Дуже хочеться, щоб війна закінчилася, і ми знову повернулися до ініціатив, спрямованих на покращення суспільства – напрямів дуже багато.

Рекомендації до держави – зробити для IT-індустрії такі умови, які дозволять фахівцям обирати Україну для подальшої праці та життя. Адже це – і притік валютних надходжень, і  величезний вклад у волонтерські проєкти. Коли дивишся, як запит на автівку або на глушник дронів вартістю близько 500 тис. грн закривається протягом 5-7 днів, то розумієш, скільки ж ІТ-фахівців з усіх компаній вкладаються в допомогу армії. Так, ризик для військових на передовій – неймовірний, і ми вдячні їм до неба, та саме тому робимо все, щоб мінімізувати небезпеку для них, і купуємо дрони, антидрони, старлінки, шоломи, броніки, автівки. Якби продавали танки та літаки – ми б і  їх купили😊

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: