Відкрита лекція: Цінності компанії – мода або необхідність

20/ 03/ 2019

Часи, коли метою підприємства були тільки прибуток і гроші, минають. Усе більше власників замислюються над філософією бізнесу – розробляють місію, формують бачення. Проте, робота компанії без урахування цінностей подібна ‘боям без правил’: знаємо куди та навіщо йдемо, але використовуємо будь-які методи й інструменти. Саме цінності додають керівникам і персоналу осмислення, підштовхують до усвідомленого розвитку бізнесу.

Учасники дізнались про базові та ключові цінності, які дозволяють відрізнятися від конкурентів, притягувати близьких по духу працівників, клієнтів, партнерів.

«Цінності здатні приносити користь, підвищувати продажі й збільшувати прибуток. Проте, важливо їх правильно донести. Варто задіяти всі канали комунікації – аудіальні й візуальні», – рекомендує Єлизавета Шилова.

Групові вправи та легкість подання серйозного матеріалу залучили відвідувачів до активної роботи. Вони прописали ключові цінності для своїх компаній, розробили етапи їх впровадження і замислилися над бажаними цінностями, до яких варто прагнути у майбутньому.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальни мережами.
0 Шейрів

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Вибачте, для коментування необхідно увійти.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: