fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відкрита лекція: Цінності компанії – мода або необхідність

20/ 03/ 2019
  Часи, коли метою підприємства були тільки прибуток і гроші, минають. Усе більше власників замислюються над філософією бізнесу – розробляють місію, формують бачення. Проте, робота компанії без урахування цінностей подібна боям без правил: знаємо куди та навіщо йдемо, але використовуємо будь-які методи й інструменти. Саме цінності додають керівникам і персоналу осмислення, підштовхують до усвідомленого розвитку бізнесу. Учасники дізнались про базові та ключові цінності, які дозволяють відрізнятися від конкурентів, притягувати близьких по духу працівників, клієнтів, партнерів. «Цінності здатні приносити користь, підвищувати продажі й збільшувати прибуток. Проте, важливо їх правильно донести. Варто задіяти всі канали комунікації – аудіальні й візуальні», – рекомендує Єлизавета Шилова. Групові вправи та легкість подання серйозного матеріалу залучили відвідувачів до активної роботи. Вони прописали ключові цінності для своїх компаній, розробили етапи їх впровадження і замислилися над бажаними цінностями, до яких варто прагнути у майбутньому.

Часи, коли метою підприємства були тільки прибуток і гроші, минають. Усе більше власників замислюються над філософією бізнесу – розробляють місію, формують бачення. Проте, робота компанії без урахування цінностей подібна ‘боям без правил’: знаємо куди та навіщо йдемо, але використовуємо будь-які методи й інструменти. Саме цінності додають керівникам і персоналу осмислення, підштовхують до усвідомленого розвитку бізнесу.

Учасники дізнались про базові та ключові цінності, які дозволяють відрізнятися від конкурентів, притягувати близьких по духу працівників, клієнтів, партнерів.

«Цінності здатні приносити користь, підвищувати продажі й збільшувати прибуток. Проте, важливо їх правильно донести. Варто задіяти всі канали комунікації – аудіальні й візуальні», – рекомендує Єлизавета Шилова.

Групові вправи та легкість подання серйозного матеріалу залучили відвідувачів до активної роботи. Вони прописали ключові цінності для своїх компаній, розробили етапи їх впровадження і замислилися над бажаними цінностями, до яких варто прагнути у майбутньому.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: