fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Закон про перевантаження в Україні: що змінилося після прийняття закону в перевезеннях компанії G. R. Agro?

01/ 09/ 2021
  Плюси введеного закону полягають в мінімізації витрат на амортизацію і заміну зношених деталей транспорту, вибудуваний графік маршрутів водіїв і зміцненню кадрового складу АТП, збільшення середнього плеча доставлення зі 100 км до 350-450 км, підвищення морального духу водіїв, тому що відсутній фактор ризику ДТП через можливі непередбаченого поламання авто в дорозі, безпеку і збереження вантажів на тривалих дистанціях. Також відзначається істотне поліпшення доріг стратегічного призначення. Своєю чергою введений закон попереджає деформацію дорожнього покриття автотранспортом у звязку з перевагами, а також дотримання теплового режиму перевезень. Вантажопотік компанії автотранспортом в нинішньому сезоні 2021/2022 збільшений у 2 рази в напрямку портів України в порівнянні в минулому роком. З липня 2021 автомобілі компанії проїхали понад 200 тис. км. G. R. Argo - логістична компанія, оператор автопарку зерновозів, яка максимально швидко забезпечує доставлення врожаю від поля до елеватора і від елеватора до морського термінала. Діяльність компанії спочатку будувалася на принципах без перевантажень. Операційний директор ГК G. R. Agro Артем Ремпен каже, що автопарк групи возить зерно в порти без перевантажень — така позиція власників компанії. І результатом в компанії дуже задоволені. «Ми маємо дуже позитивний результат в плані ремонтів транспорту, за минулий сезон заощадили на машинах близько 1 млн гривень. Для нашого невеликого парку в 60 машин це істотно».

Плюси введеного закону полягають в мінімізації витрат на амортизацію і заміну зношених деталей транспорту, вибудуваний графік маршрутів водіїв і зміцненню кадрового складу АТП, збільшення середнього плеча доставлення зі 100 км до 350-450 км, підвищення морального духу водіїв, тому що відсутній фактор ризику ДТП через можливі непередбаченого поламання авто в дорозі, безпеку і збереження вантажів на тривалих дистанціях.

Також відзначається істотне поліпшення доріг стратегічного призначення. Своєю чергою введений закон попереджає деформацію дорожнього покриття автотранспортом у зв’язку з перевагами, а також дотримання теплового режиму перевезень.

Вантажопотік компанії автотранспортом в нинішньому сезоні 2021/2022 збільшений у 2 рази в напрямку портів України в порівнянні в минулому роком. З липня 2021 автомобілі компанії проїхали понад 200 тис. км.

G. R. Argo – логістична компанія, оператор автопарку зерновозів, яка максимально швидко забезпечує доставлення врожаю від поля до елеватора і від елеватора до морського термінала. Діяльність компанії спочатку будувалася на принципах “без перевантажень”.

Операційний директор ГК G. R. Agro Артем Ремпен каже, що автопарк групи возить зерно в порти без перевантажень — така позиція власників компанії. І результатом в компанії дуже задоволені. «Ми маємо дуже позитивний результат в плані ремонтів транспорту, за минулий сезон заощадили на машинах близько 1 млн гривень. Для нашого невеликого парку в 60 машин це істотно».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: