fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Як створити сильний бренд роботодавця?

22/ 10/ 2021
  Бренд роботодавця = (продукт, сфера діяльності + голос працівників + маркетинг, PR)*узгодженість, послідовність. Зібравши всі компоненти у формулі, ми можемо створити дійсно сильний бренд. Важливою частиною створення бренду роботодавця є лояльність працівників. Лояльність - це  стосунки працівника із клієнтами, колегами, керівництвом та продуктом. При правильній побудові всіх зв’язків працівник відчуватиме свою приналежність до компанії. Також учасники конференції почули тренди в HR, серед яких все ще залишиються збільшення частки віддалених працівників або гібридних команд, адаптація роботи під індивідуальні запити, фокус на підвищення продуктивності працівників, більша увага на навички, аніж на досвід, турбота компанії про працівника, перехід до проєктних команд, гуманізації бізнесу. І звичайно корпоративна культура та цінності! Вони займають надзвичайно важливе місце у побудові бренду роботодавця. Відношення працівників між собою, до клієнтів та до самого продукту, що виробляє компанія, повинне резонувати з ними. Про це та інше обговорювали запрошені експерти на HR конференції, що відбулася 21 жовтня за підтримки партнерів Кредобанк, Анкор Україна та Робота юа. Дякуємо нашим спікерам за чудові та натхненні виступи: Андрій Данілюк (ANCOR Ukraine), Катерина Матющенко (Leopolis Hotel Lviv), Iryna Prymak (Employer Branding Consulting Agency «Do Marketing!»), Михайло Колісник (FINART Smart Solutions), Тетяна Романенко (HR-консультант), Антоніна Курець (PwC Lviv SDC), Олена Єфремова-Курсік (HR Директор Henkel Ukraine), Ірина Романенко (HRD Continental Farmers Group), Алла Заяць (бізнес-тренер), Maksym Doroshenko (ЕPАМ), Victor Halchynskyy (Kredobank), Арета Белякова (Winner College), Mykhaylo Tkach (SoftServe). А також вдячні Elena Pudikova Skyba (Kredobank) за неймовірну модерацію потужної події! Нехай ваш бренд стає сильнішим!

Бренд роботодавця = (продукт, сфера діяльності + голос працівників + маркетинг, PR)*узгодженість, послідовність. Зібравши всі компоненти у формулі, ми можемо створити дійсно сильний бренд.

Важливою частиною створення бренду роботодавця є лояльність працівників. Лояльність – це  стосунки працівника із клієнтами, колегами, керівництвом та продуктом. При правильній побудові всіх зв’язків працівник відчуватиме свою приналежність до компанії.

Також учасники конференції почули тренди в HR, серед яких все ще залишиються збільшення частки віддалених працівників або гібридних команд, адаптація роботи під індивідуальні запити, фокус на підвищення продуктивності працівників, більша увага на навички, аніж на досвід, турбота компанії про працівника, перехід до проєктних команд, гуманізації бізнесу.

І звичайно корпоративна культура та цінності! Вони займають надзвичайно важливе місце у побудові бренду роботодавця. Відношення працівників між собою, до клієнтів та до самого продукту, що виробляє компанія, повинне резонувати з ними.

Про це та інше обговорювали запрошені експерти на HR конференції, що відбулася 21 жовтня за підтримки партнерів Кредобанк, Анкор Україна та Робота юа.

Дякуємо нашим спікерам за чудові та натхненні виступи: Андрій Данілюк (ANCOR Ukraine), Катерина Матющенко (Leopolis Hotel Lviv), Iryna Prymak (Employer Branding Consulting Agency «Do Marketing!»), Михайло Колісник (FINART Smart Solutions), Тетяна Романенко (HR-консультант), Антоніна Курець (PwC Lviv SDC), Олена Єфремова-Курсік (HR Директор Henkel Ukraine), Ірина Романенко (HRD Continental Farmers Group), Алла Заяць (бізнес-тренер), Maksym Doroshenko (ЕPАМ), Victor Halchynskyy (Kredobank), Арета Белякова (Winner College), Mykhaylo Tkach (SoftServe).

А також вдячні Elena Pudikova Skyba (Kredobank) за неймовірну модерацію потужної події!

Нехай ваш бренд стає сильнішим!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: