fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Як саме ми продаємо?

08/ 07/ 2022
  7 липня відбувся заключний модуль Школи продажів Асоціації в Одесі. Під час уроку говорили про «баталії» у повідомленнях та ефективну комунікацію у месенджерах ефективно та дружньо, без «війн», розглядали алгоритм для роботи із запереченнями. Ми також обговорили розподіл праці та компетенції в sales командах та сервісну комунікацію. Російська військова агресія проти України породила в суспільстві багато травм та травмуючого досвіду. Тому продавцям рекомендовано на початку спілкування з потенційними клієнтами запитувати як справи, чи клієнт у безпеці, як сім’я тощо. Продаж - це комунікація, мета якої – зворотна реакція. Бути продавцем та покупцем непросто в наш час, адже продажі в Україні впали майже в усіх сферах бізнесу. Важливі тези залишимо нижче: Сьогодні продажі є абсолютно у всьому і не буває жодного дня, коли ми щось не продаємо. Щодня прилітають можливості, як свою комунікацію вдосконалювати та покращувати. І це є точкою розвитку та професійного росту. Цимес професіонала – коли з людиною цікаво спілкуватися не лише по роботі також. Продавці чи люди, які зараз спілкуються з іншими людьми – їм важливо розвиватися. Чим чистіша у нас мова - тим чистіші у нас думки та дії. Відправляючи лист-пропозицію своїм клієнтам ставте собі питання: а яка мета даного листа? Памятайте, що мова користі-вигоди – це розповідь не про нас, а про клієнта. А клієнтів цікавить як конкретні переваги допоможуть вирішити його проблеми. Ми дякуємо усім учасникам курсу, які навіть не зважаючи на війну обрали для себе навчання та розвиток. До нових зустрічей!

7 липня відбувся заключний модуль Школи продажів Асоціації в Одесі.

Під час уроку говорили про «баталії» у повідомленнях та ефективну комунікацію у месенджерах ефективно та дружньо, без «війн», розглядали алгоритм для роботи із запереченнями. Ми також обговорили розподіл праці та компетенції в sales командах та сервісну комунікацію.

Російська військова агресія проти України породила в суспільстві багато травм та травмуючого досвіду. Тому продавцям рекомендовано на початку спілкування з потенційними клієнтами запитувати як справи, чи клієнт у безпеці, як сім’я тощо. Продаж – це комунікація, мета якої – зворотна реакція. Бути продавцем та покупцем непросто в наш час, адже продажі в Україні впали майже в усіх сферах бізнесу.

Важливі тези залишимо нижче:

  • Сьогодні продажі є абсолютно у всьому і не буває жодного дня, коли ми щось не продаємо.
  • Щодня прилітають можливості, як свою комунікацію вдосконалювати та покращувати. І це є точкою розвитку та професійного росту.
  • Цимес професіонала – коли з людиною цікаво спілкуватися не лише по роботі також. Продавці чи люди, які зараз спілкуються з іншими людьми – їм важливо розвиватися.
  • Чим чистіша у нас мова – тим чистіші у нас думки та дії.
  • Відправляючи лист-пропозицію своїм клієнтам ставте собі питання: а яка мета даного листа? Пам’ятайте, що мова користі-вигоди – це розповідь не про нас, а про клієнта. А клієнтів цікавить як конкретні переваги допоможуть вирішити його проблеми.

Ми дякуємо усім учасникам курсу, які навіть не зважаючи на війну обрали для себе навчання та розвиток. До нових зустрічей!

Спікери

1 / 1
Наталя Гудкова
Юридичний радник, адвокатка, співзасновниця ADVISERS Law Company, Голова Транспортної Робочої групи Асоціації в Одесі   
Наталя Гудкова

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: