fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Як продавати послуги?

13/ 05/ 2022
  На третьому модулі Школи продажів Асоціації в Одесі ми говорили про тонкощі продажів послуг. Учасники обговорили те, як важливо зясовувати запити та потреби клієнта, і лише після цього робити презентації. Варто не скупитися на подяки клієнтам, зробити щось додаткове для конкретної людини - особливо в цей непростий час. Люди хочуть купувати продукт у задоволених людей, які емпатично і з радістю розповідають про свій продукт, адже наш стан впливає на продажі. Для того, щоб клієнт у нас купив: важливо щоб про нас знали (потрібно розповідати про себе, говорити з людьми тощо), дуже важливо щоб клієнт хотів у нас купити (те, що від нас не залежить, по-суті, але залежить від бажання), та його готовність заплатити. Ми дізнались, що послуга не відчутна, невіддільна від джерела, може відрізнятися за якістю і вона не зберігається у часі та просторі. А тому її необхідно позначити, вловити, матеріалізувати.  Ольга Антонова, тренер курсу, наголосила, що коли клієнт говорить 70%, а продавець 30% - продаж може відбутися. Також спікер поділилась такими лайфхаками:  Додайте у портфель інструментів сильні та смачні слова, моя історія - ми можемо розповідати про те, які питання ми допомогли вирішити своїм клієнтам. Використовуючи цифри та факти без оцінних суджень.  Під час гідної презентації ми можемо: ставити запитання, “дати кошеня”, розповідати мовою цифр, фактів, використовувати яскраві образи. Fact tells, story sells. Використовуйте формулу: 3 пропозиції, 3 тези, 3 слова.  Імпровізація - найгірше в продажах, тому свою презентацію необхідно довести до довести до автоматизму. До зустрічі у червні на 4 модулі Школи. 

На третьому модулі Школи продажів Асоціації в Одесі ми говорили про тонкощі продажів послуг. Учасники обговорили те, як важливо з’ясовувати запити та потреби клієнта, і лише після цього робити презентації. Варто не скупитися на подяки клієнтам, зробити щось додаткове для конкретної людини – особливо в цей непростий час. Люди хочуть купувати продукт у задоволених людей, які емпатично і з радістю розповідають про свій продукт, адже наш стан впливає на продажі. Для того, щоб клієнт у нас купив: важливо щоб про нас знали (потрібно розповідати про себе, говорити з людьми тощо), дуже важливо щоб клієнт хотів у нас купити (те, що від нас не залежить, по-суті, але залежить від бажання), та його готовність заплатити. Ми дізнались, що послуга не відчутна, невіддільна від джерела, може відрізнятися за якістю і вона не зберігається у часі та просторі. А тому її необхідно позначити, вловити, матеріалізувати. 

Ольга Антонова, тренер курсу, наголосила, що коли клієнт говорить 70%, а продавець 30% – продаж може відбутися. Також спікер поділилась такими лайфхаками: 

  • Додайте у портфель інструментів “сильні та смачні слова”, “моя історія” – ми можемо розповідати про те, які питання ми допомогли вирішити своїм клієнтам. Використовуючи цифри та факти без оцінних суджень. 
  • Під час гідної презентації ми можемо: ставити запитання, “дати кошеня”, розповідати мовою цифр, фактів, використовувати яскраві образи. Fact tells, story sells.
  • Використовуйте формулу: 3 пропозиції, 3 тези, 3 слова. 
  • Імпровізація – найгірше в продажах, тому свою презентацію необхідно довести до довести до автоматизму.

До зустрічі у червні на 4 модулі Школи. 

Спікери

1 / 1
Ольга Антонова
Бізнес-консультант у сфері системних продажів та сервісу, розвиває культуру продажів в комерційному секторі, включаючи сегменти b2b та b2c
Ольга Антонова

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: