fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Використання цілей сталого розвитку для підвищення цінності бізнесу

25/ 09/ 2018
  Коли були оголошені 17 цілей сталого розвитку (ЦСР) та 169 завдань, послання було чітке для усіх зацікавлених сторін - урядів, регуляторів, компаній та населення - нам потрібно робити більше для збереження світу наступним поколінням. Отже, на якому етапі ми зараз знаходимося і як компанії взаємодіють із цим хоробрим світом. Міжнародна команда із сталого розвитку компанії Мазар досліджує це питання та висвітлює ще більше в Щорічному випуску глобальних цілей 2018. З моменту коли були оголошені цілі сталого розвитку в 2015 році, компанії звернули увагу на більш серйозні наслідки для суспільства від власної бізнес діяльності. Якщо переглянути статистичні дані із Глобального договору Організації Обєднаних Націй, на даний час 6 839 компаній звітують про заходи щодо посилення децентралізації та економічного зростання (8 ЦСР), які є найвищим рівнем дотримання цілей сталого розвитку понад іншими 17. Менше половини цієї кількості (3 234) повідомляють про діяльність, яка сприяє розвитку міст та громад (11 ЦСР). Поки розбіжності продовжуватимуть існувати, залежно від характеру бізнесу та його впливу на суспільство, зрозуміло, що існують всі можливості для того, щоб зробити ще більше. Співробітництво для досягнення цілей Мазар пишається тим, що він є головним спонсором Щорічного випуску глобальних цілей 2018 – видання на підтримку цілей сталого розвитку та розвитку корпоративної стійкості на глобальному рівні. Поширюючи всебічний обмін знаннями щодо цілей сталого розвитку та десяти принципів Глобального договору ООН, наші лідери з питання стійкого розвитку розглядають в дослідженні приклади дотримання чотирьох важливих цілей сталого розвитку.   Чи можна досягнути компромісу між прибутком та відповідальністю? Для багатьох у світі бізнесу постає певна загадка: як можна вести діяльність відповідально, але на більш вигідних умовах та з можливістю дозволити дорожчі ресурси? У Мазар ми бачимо, що компанії, які зробили значний прогрес у цьому аспекті, є ефективнішими. Ми чули такі коментарі, як Тепер, коли ми ведемо належний діалог з нашими постачальниками, ми краще розуміємо їх потреби та обмеження, і З тих пір, як ми почали більше взаємодіяти з нашими постачальниками, підвищилася якість поставок і зменшилась кількість повернень, що зумовило ріст нашого прибутку”. Мазар разом із Shift - провідною неприбутковою організацією з питань дотримання головних принципів ООН щодо бізнесу та прав людини (UNGP) - створила систему звітності UNGP. Ця ініціатива була представлена ​​як багатостороння та взаємодіє з понад 200 різними організаціями: урядами, регуляторами, міжнародними компаніями, представниками громадськості та професійними радниками. Діалоги призвели до виникнення відповідної теми: повага до людських потреб має бути розповсюджена у всій організації. Якщо вона розглядається лише як питання комплаєнсу,вона завжди залишатиметься центром витрат з мінімальною цінністю для організації. У компанії Мазар ми переконані, що ведення діяльності відповідально, а також повага до потреб суспільства та навколишнього середовища повинні бути відображені у більш широкій бізнес-моделі. Потім ці витрати стають інвестиціями, і як у випадку з усіма інвестиціями, можна буде визначити KPI, щоб керувати та контролювати політики та процеси. Тепер постає питання того, як розпочати процес. Як зазначено в системі звітності UNGP, відправною точкою повинно бути визначення найважливіших аспектів, тобто існуючі ризики жорстокого та негативного впливу на людей з боку організації. Вплив регулювання Регулювання може відігравати значно більшу роль. Регулятори могли б чітко вимагати, щоб компанії не тільки висвітлювали результати сталого розвитку, але і пояснювали, яким чином вони їх досягають. Враховуючи те, що в середньому 80 % ринкової вартості активів публічних компаній є нематеріальними і не підлягають перевірці -  як у випадку з фінансовою частиною річного звіту -  ця нефінансова інформація може бути перевірена незалежно. Це у свою чергу може підвищити рівень довіри до тих, хто розкриває свою інформацію. З огляду на загальний ефект регулювання, можемо спостерігати, що компанії починають брати на себе більше відповідальності за ситуацію. Як наслідок, більше компаній починають розуміти те, що вони не обізнані у цьому питанні і шукають підтримку від таких компаній, як Мазар, щоб допомогти їм вирішити та запровадити стратегії корпоративної соціальної відповідальності. Це може включати такі завдання, як виявлення реального та потенційного матеріального впливу на людей та навколишнє середовище; як визначити сфери ризику; і чи вони оцінюються та контролюються. Ми спостерігали, що корпоративна соціальна відповідальність поступово перейшла від суто заходу для комплаєнсу на новий рівень: до компаній, які бажають отримати більшу цінність за допомогою вимірювання показників ефективності та інших.  Поки триває дискусія про те, який підхід буде кращим - регуляторний чи добровільний, реальність така, що вони доповнюють один одного. Наприклад, в країні, де регулювання дотримуються переважно на добровільних засадах компанії, які спочатку не беруть участь, в кінцевому підсумку роблять це з поглядів на репутацію. Використання цілей сталого розвитку для підвищення цінності бізнесу Компанії повільно, але впевнено починають звітувати про дотримання цілей сталого розвитку, тих, які представляють ризики, найбільш характерні для їхньої комерційної дільності. У Мазар ми відіграємо свою роль, допомагаючи компаніям створювати більшу цінність для всіх, стаючи більш стійкими – завдяки виховним діям, направленим на членів рад директорів, визначенню ризиків, на яких необхідно зосередитись, впровадженню нових процесів або гарантуючи відповідність нефінансової звітності. За підвищення рівня регулювання та обізнаності споживачів – і в питанні цілей сталого розвитку (ЦСР) і численної волонтерської підтримки – з’являється лише один шлях, якого варто дотримуватися. Чим швидше компанія починає розглядати наслідки свого сталого розвитку, розвиваючи його в корпоративній культурі, тим більші її шанси на довгострокову прибутковість, а також усвідомлення того, що вона відіграє суттєву роль у суспільстві. Завантажте повну публікацію та дізнайтеся більше від наших експертів з питання сталого розвитку! Про Мазар Україна Мазар в Україні спеціалізується в аудиті, бухгалтерському аутсорсингу, фінансовому та податковому консультуванні, поєднуючи переваги інтегрованого міжнародного партнерства з глибоким знанням українського ринку. Наша професійна команда, яка складається з 75 фахівців, включаючи 2 партнерів, дотримується найвищих технічних і етичних стандартів роботи. Це дозволяє нам надавати послуги виняткової якості, та забезпечувати міжнародних і локальних клієнтів індивідуальним підходом заради досягнення ними сталого зростання. В Україні у нас є офіси в Києві та Львові. www.mazars.ua

Коли були оголошені 17 цілей сталого розвитку (ЦСР) та 169 завдань, послання було чітке для усіх зацікавлених сторін – урядів, регуляторів, компаній та населення – нам потрібно робити більше для збереження світу наступним поколінням. Отже, на якому етапі ми зараз знаходимося і як компанії взаємодіють із цим хоробрим світом. Міжнародна команда із сталого розвитку компанії Мазар досліджує це питання та висвітлює ще більше в Щорічному випуску глобальних цілей 2018.

З моменту коли були оголошені цілі сталого розвитку в 2015 році, компанії звернули увагу на більш серйозні наслідки для суспільства від власної бізнес діяльності. Якщо переглянути статистичні дані із Глобального договору Організації Об’єднаних Націй, на даний час 6 839 компаній звітують про заходи щодо посилення децентралізації та економічного зростання (8 ЦСР), які є найвищим рівнем дотримання цілей сталого розвитку понад іншими 17. Менше половини цієї кількості (3 234) повідомляють про діяльність, яка сприяє розвитку міст та громад (11 ЦСР). Поки розбіжності продовжуватимуть існувати, залежно від характеру бізнесу та його впливу на суспільство, зрозуміло, що існують всі можливості для того, щоб зробити ще більше.

Співробітництво для досягнення цілей

Мазар пишається тим, що він є головним спонсором Щорічного випуску глобальних цілей 2018 – видання на підтримку цілей сталого розвитку та розвитку корпоративної стійкості на глобальному рівні. Поширюючи всебічний обмін знаннями щодо цілей сталого розвитку та десяти принципів Глобального договору ООН, наші лідери з питання стійкого розвитку розглядають в дослідженні приклади дотримання чотирьох важливих цілей сталого розвитку.

 

Чи можна досягнути компромісу між прибутком та відповідальністю?

Для багатьох у світі бізнесу постає певна загадка: як можна вести діяльність відповідально, але на більш вигідних умовах та з можливістю дозволити дорожчі ресурси? У Мазар ми бачимо, що компанії, які зробили значний прогрес у цьому аспекті, є ефективнішими. Ми чули такі коментарі, як “Тепер, коли ми ведемо належний діалог з нашими постачальниками, ми краще розуміємо їх потреби та обмеження”, і “З тих пір, як ми почали більше взаємодіяти з нашими постачальниками, підвищилася якість поставок і зменшилась кількість повернень, що зумовило ріст нашого прибутку”.

Мазар разом із Shift – провідною неприбутковою організацією з питань дотримання головних принципів ООН щодо бізнесу та прав людини (UNGP) – створила систему звітності UNGP. Ця ініціатива була представлена ​​як багатостороння та взаємодіє з понад 200 різними організаціями: урядами, регуляторами, міжнародними компаніями, представниками громадськості та професійними радниками. Діалоги призвели до виникнення відповідної теми: повага до людських потреб має бути розповсюджена у всій організації. Якщо вона розглядається лише як питання комплаєнсу,вона завжди залишатиметься центром витрат з мінімальною цінністю для організації.

У компанії Мазар ми переконані, що ведення діяльності відповідально, а також повага до потреб суспільства та навколишнього середовища повинні бути відображені у більш широкій бізнес-моделі. Потім ці витрати стають інвестиціями, і як у випадку з усіма інвестиціями, можна буде визначити KPI, щоб керувати та контролювати політики та процеси. Тепер постає питання того, як розпочати процес. Як зазначено в системі звітності UNGP, відправною точкою повинно бути визначення найважливіших аспектів, тобто існуючі ризики жорстокого та негативного впливу на людей з боку організації.

Вплив регулювання

Регулювання може відігравати значно більшу роль. Регулятори могли б чітко вимагати, щоб компанії не тільки висвітлювали результати сталого розвитку, але і пояснювали, яким чином вони їх досягають. Враховуючи те, що в середньому 80 % ринкової вартості активів публічних компаній є нематеріальними і не підлягають перевірці –  як у випадку з фінансовою частиною річного звіту –  ця нефінансова інформація може бути перевірена незалежно. Це у свою чергу може підвищити рівень довіри до тих, хто розкриває свою інформацію.

З огляду на загальний ефект регулювання, можемо спостерігати, що компанії починають брати на себе більше відповідальності за ситуацію. Як наслідок, більше компаній починають розуміти те, що вони не обізнані у цьому питанні і шукають підтримку від таких компаній, як Мазар, щоб допомогти їм вирішити та запровадити стратегії корпоративної соціальної відповідальності.

Це може включати такі завдання, як виявлення реального та потенційного матеріального впливу на людей та навколишнє середовище; як визначити сфери ризику; і чи вони оцінюються та контролюються. Ми спостерігали, що корпоративна соціальна відповідальність поступово перейшла від суто заходу для комплаєнсу на новий рівень: до компаній, які бажають отримати більшу цінність за допомогою вимірювання показників ефективності та інших. 

Поки триває дискусія про те, який підхід буде кращим – регуляторний чи добровільний, реальність така, що вони доповнюють один одного. Наприклад, в країні, де регулювання дотримуються переважно на добровільних засадах компанії, які спочатку не беруть участь, в кінцевому підсумку роблять це з поглядів на репутацію.

Використання цілей сталого розвитку для підвищення цінності бізнесу

Компанії повільно, але впевнено починають звітувати про дотримання цілей сталого розвитку, тих, які представляють ризики, найбільш характерні для їхньої комерційної дільності. У Мазар ми відіграємо свою роль, допомагаючи компаніям створювати більшу цінність для всіх, стаючи більш стійкими – завдяки виховним діям, направленим на членів рад директорів, визначенню ризиків, на яких необхідно зосередитись, впровадженню нових процесів або гарантуючи відповідність нефінансової звітності.

За підвищення рівня регулювання та обізнаності споживачів – і в питанні цілей сталого розвитку (ЦСР) і численної волонтерської підтримки – з’являється лише один шлях, якого варто дотримуватися. Чим швидше компанія починає розглядати наслідки свого сталого розвитку, розвиваючи його в корпоративній культурі, тим більші її шанси на довгострокову прибутковість, а також усвідомлення того, що вона відіграє суттєву роль у суспільстві.

Завантажте повну публікацію та дізнайтеся більше від наших експертів з питання сталого розвитку!

Про Мазар Україна

Мазар в Україні спеціалізується в аудиті, бухгалтерському аутсорсингу, фінансовому та податковому консультуванні, поєднуючи переваги інтегрованого міжнародного партнерства з глибоким знанням українського ринку. Наша професійна команда, яка складається з 75 фахівців, включаючи 2 партнерів, дотримується найвищих технічних і етичних стандартів роботи. Це дозволяє нам надавати послуги виняткової якості, та забезпечувати міжнародних і локальних клієнтів індивідуальним підходом заради досягнення ними сталого зростання.

В Україні у нас є офіси в Києві та Львові.

www.mazars.ua

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: