fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відродження київської легенди

04/ 10/ 2019
    Повністю оновлені 254 номери, конференц-зона, лобі та лобі-бар готелю Radisson Blu Hotel, Kyiv біля Золотих воріт вже відкрито 1 жовтня 2019р. готель Radisson Blu Hotel, Kyiv біля Золотих воріт, представив свій новий вигляд після повної реновації всього готелю. Стильний дизайн, де місцева спадщина інтерпретується та відтворюється за допомогою сучасних матеріалів, зручне зонування як для бізнес-гостя, так і для туриста, увага до найменших деталей – все для персоналізованого сервісу та незабутніх вражень після кожного візиту до готелю. Це ключові ціннісні пропозиції повністю оновленої київської легенди. Філософія дизайну готелю Radisson Blu в Києві веде нас через усі віхи історії його простору, де минуле і теперішнє поєднуються разом, створюючи відчуття позачасовості вражень. Сама будівля в еклектичному стилі, традиційні для бренду Radisson Blu сучасний розкішний дизайн та елементи декору, що відображають унікальну місцеву спадщину, вдало поєднуються дизайнерською студією OMO і формують концепцію дизайну готелю - концепція TIMELESS (позачасовість). Кожен елемент мистецтва в просторі має свою історію. Таймлайн-стрічка в центрі лобі нагадує про плинність історичних подій. Ретро-фото майстерно фіксують персонал готелю. Скляні стіни біля входу відтворюють фрагменти давніх міських стін. Невеликі елементи декору, переосмислені з давніх інструментів та аксесуарів, оживають в сучасній інтерпретації з використанням сучасного матеріалу. Через 14 років після відкриття Radisson Blu Hotel, Kyiv - перший міжнародний готельний бренд, який розпочав свою діяльність у Києві у 2005 році - зробив повну реновацію готелю. В 2017 році був оновлений конференц простір на першому поверсі. Оновили не лише дизайн, але й усі інженерні комунікації, аудіо та відео обладнання. 2017-2018 роки – ремонт номерів. Дизайн нових номерів був розроблений Lundwall Architects - відомим дизайнерським бюро з Північної Європи, яке адаптує традиції скандинавського дизайну, щоб доповнювати унікальний та оригінальний інтер’єр. Нові номери готелю Radisson Blu Hotel, Kyiv - це поєднання простоти, мінімалізму та функціональності, які імпонуватимуть різним гостям готелю. Інтер’єр номерів доповнюють сучасні витвори мистецтва – фотографії Києва відомих українських фотографів. Реновація в номерах торкнулася всього: від покриття стін до меблів та світильників. В деяких номерах по-новому зонували кімнатний простір. Поєднання різних матеріалів і кольорів, таких як сірий та фіолетовий, створює унікальну атмосферу. Елементи та форми промислового дизайну гармонійно поєднуються з натуральним деревом та текстилем, а багато дзеркал, глянцевих поверхонь та світильників завершують загальний стильний вид кімнат.  2019 рік – заключний етап – реновація лобі, центрального входу та лобі-бару. Джеспер Хенрксен, Генеральнийй менеджер готелю Radisson Blu Hotel, Kyiv та директор по місту Київ, сказав: «Коли мова зайшла про реновацію та розробку нового дизайну першого міжнародного брендового готелю, який почав функціонувати в Києві 14 років тому, ми не хотіли просто відтворити розкішний стиль Radisson. Ми хотіли інтегрувати та відобразити місцеву спадщину, показати зв’язок із Золотими воротами, вулицею Ярославів Вал та оригінальним історичним стилем забудови. Для цього ми шукали українського дизайнера, який міг би це зробити належним чином. І сьогодні ми з гордістю представляємо готель категорії upper upscale – відродження київської легенди”. Карл-Марія Пфеффер, Генеральний менеджер, Райффайзен Проперті Інтернешнл, сказав: «Ми з великим задоволенням знову відкрили цей визначний готель, який завжди грав ключову роль у Києві. І ми впевнені, що так буде і надалі». Наталія Щира - Британо-український дизайнер, головний директор OMO design, Великобританія, сказала: «Цей проект ми називаємо Timeless (позачасовість). Будівля готелю розташована на місці старовинної міської стіни, Золотих воріт та місця всесвітньої спадщини ЮНЕСКО Софійського собору, і вона несе в своїх стінах потужну давню енергію. Наше бачення - поєднати сучасну розкіш готелю з елементами багатої місцевої історичної спадщини. Стримане сучасне поєднання в інтерєрі дерева та каменю протиставляється художнім творам та артефактам минулого століття, де кожен твір має свою історію. Було приємно працювати з командою Radisson Blu, адже вона надихнула на багато дизайнерських рішень». Завантажити:  Фото Radisson Blu Hotel, Kyiv Завантажити: Фото з вечірки Opening party *** Медіа-контакти: Юлія Дружинська, Менеджер з цифрового маркетингу [email protected] Яна Кожекіна, Асистент менеджера з маркетингу та комунікацій T: +380 44 492 2258, M: +380 93 181 6180 [email protected] ПРО RADISSON BLU Radisson Blu® - готельний бренд категорії upper upscale з приємним та персоналізованим сервісом у готелях зі стильним дизайном. Звертаючи пильну увагу на дрібні деталі, які мають велике значення, Radisson Blu дарує незабутні враження з кожним візитом. Наші готелі та курорти пропонують повний спектр інноваційних продуктів та послуг у супроводі з унікальною філософією обслуговування «Так, я можу!» (Yes I can!), що приносять гостям щирі та неймовірні враження. Готелі Radisson Blu розташовані у великих містах, ключових авіа-хабах та напрямках дозвілля. Гості та ділові партнери готелів можуть покращити свій досвід з Radisson Blu, скориставшись всіма привілеями, які надає глобальна програма лояльності Radisson Rewards ™. Radisson Blu входить в портфель брендів під управлінням готельної групи Radisson Hotel Group™, в числі яких також Radisson Collection™, Radisson®, Radisson RED®, Park Plaza®, Park Inn® by Radisson, Country Inn & Suites® by Radisson і prizeotel. Забронювати номер та дізнатися більше можна на сайті www.radissonblu.com LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/radissonblu/ Instagram: https://www.instagram.com/radissonblu/ Twitter: https://twitter.com/radissonblu Facebook: https://www.facebook.com/radissonblu/ Про Райффайзен Проперті Інтернешнл (RPHI) 100% дочірня компанія RBI є центром компетенцій нерухомості Райффайзен Банку Інтернаціонал. RPHI розробляє та управляє обєктами нерухомості в Австрії, Центральній та Східній Європі, які є довгостроково стабільні за вартістю об’єкти, які не залежать від відповідних ринкових умов. Спектр послуг RPHI включає внутрішні розробки, а також комплексні послуги з нерухомості. Спочатку спеціалізуючись на офісних будівлях, RPHI тепер також має портфоліо в житловому районі. Успішні розробки характеризуються позачасовою, привабливою архітектурою, енергоефективністю та економічністю щодо експлуатаційних витрат. Усі нові розробки з 2011 року отримали сертифікати зеленого будівництва (від ÖGNI, DGNB або LEED). www.rphinternational.com
01/

 

Повністю оновлені 254 номери, конференц-зона, лобі та лобі-бар готелю Radisson Blu Hotel, Kyiv біля Золотих воріт вже відкрито

1 жовтня 2019р. готель Radisson Blu Hotel, Kyiv біля Золотих воріт, представив свій новий вигляд після повної реновації всього готелю. Стильний дизайн, де місцева спадщина інтерпретується та відтворюється за допомогою сучасних матеріалів, зручне зонування як для бізнес-гостя, так і для туриста, увага до найменших деталей – все для персоналізованого сервісу та незабутніх вражень після кожного візиту до готелю. Це ключові ціннісні пропозиції повністю оновленої київської легенди.

Філософія дизайну готелю Radisson Blu в Києві веде нас через усі віхи історії його простору, де минуле і теперішнє поєднуються разом, створюючи відчуття позачасовості вражень. Сама будівля в еклектичному стилі, традиційні для бренду Radisson Blu сучасний розкішний дизайн та елементи декору, що відображають унікальну місцеву спадщину, вдало поєднуються дизайнерською студією OMO і формують концепцію дизайну готелю – концепція TIMELESS (позачасовість).

Кожен елемент мистецтва в просторі має свою історію. Таймлайн-стрічка в центрі лобі нагадує про плинність історичних подій. Ретро-фото майстерно фіксують персонал готелю. Скляні стіни біля входу відтворюють фрагменти давніх міських стін. Невеликі елементи декору, переосмислені з давніх інструментів та аксесуарів, оживають в сучасній інтерпретації з використанням сучасного матеріалу.

Через 14 років після відкриття Radisson Blu Hotel, Kyiv – перший міжнародний готельний бренд, який розпочав свою діяльність у Києві у 2005 році – зробив повну реновацію готелю. В 2017 році був оновлений конференц простір на першому поверсі. Оновили не лише дизайн, але й усі інженерні комунікації, аудіо та відео обладнання.

2017-2018 роки – ремонт номерів. Дизайн нових номерів був розроблений Lundwall Architects – відомим дизайнерським бюро з Північної Європи, яке адаптує традиції скандинавського дизайну, щоб доповнювати унікальний та оригінальний інтер’єр. Нові номери готелю Radisson Blu Hotel, Kyiv – це поєднання простоти, мінімалізму та функціональності, які імпонуватимуть різним гостям готелю. Інтер’єр номерів доповнюють сучасні витвори мистецтва – фотографії Києва відомих українських фотографів.

Реновація в номерах торкнулася всього: від покриття стін до меблів та світильників. В деяких номерах по-новому зонували кімнатний простір. Поєднання різних матеріалів і кольорів, таких як сірий та фіолетовий, створює унікальну атмосферу. Елементи та форми промислового дизайну гармонійно поєднуються з натуральним деревом та текстилем, а багато дзеркал, глянцевих поверхонь та світильників завершують загальний стильний вид кімнат. 

2019 рік – заключний етап – реновація лобі, центрального входу та лобі-бару.

Джеспер Хенрксен, Генеральнийй менеджер готелю Radisson Blu Hotel, Kyiv та директор по місту Київ, сказав: «Коли мова зайшла про реновацію та розробку нового дизайну першого міжнародного брендового готелю, який почав функціонувати в Києві 14 років тому, ми не хотіли просто відтворити розкішний стиль Radisson. Ми хотіли інтегрувати та відобразити місцеву спадщину, показати зв’язок із Золотими воротами, вулицею Ярославів Вал та оригінальним історичним стилем забудови. Для цього ми шукали українського дизайнера, який міг би це зробити належним чином. І сьогодні ми з гордістю представляємо готель категорії upper upscale – відродження київської легенди”.

Карл-Марія Пфеффер, Генеральний менеджер, Райффайзен Проперті Інтернешнл, сказав: «Ми з великим задоволенням знову відкрили цей визначний готель, який завжди грав ключову роль у Києві. І ми впевнені, що так буде і надалі».

Наталія Щира – Британо-український дизайнер, головний директор OMO design, Великобританія, сказала: «Цей проект ми називаємо Timeless (позачасовість). Будівля готелю розташована на місці старовинної міської стіни, Золотих воріт та місця всесвітньої спадщини ЮНЕСКО Софійського собору, і вона несе в своїх стінах потужну давню енергію.

Наше бачення – поєднати сучасну розкіш готелю з елементами багатої місцевої історичної спадщини. Стримане сучасне поєднання в інтер’єрі дерева та каменю протиставляється художнім творам та артефактам минулого століття, де кожен твір має свою історію.

Було приємно працювати з командою Radisson Blu, адже вона надихнула на багато дизайнерських рішень».

Завантажити:  Фото Radisson Blu Hotel, Kyiv

Завантажити: Фото з вечірки Opening party

***

Медіа-контакти:

Юлія Дружинська, Менеджер з цифрового маркетингу

[email protected]

Яна Кожекіна, Асистент менеджера з маркетингу та комунікацій

T: +380 44 492 2258, M: +380 93 181 6180

[email protected]

ПРО RADISSON BLU

Radisson Blu® – готельний бренд категорії upper upscale з приємним та персоналізованим сервісом у готелях зі стильним дизайном. Звертаючи пильну увагу на дрібні деталі, які мають велике значення, Radisson Blu дарує незабутні враження з кожним візитом. Наші готелі та курорти пропонують повний спектр інноваційних продуктів та послуг у супроводі з унікальною філософією обслуговування «Так, я можу!» (Yes I can!), що приносять гостям щирі та неймовірні враження. Готелі Radisson Blu розташовані у великих містах, ключових авіа-хабах та напрямках дозвілля. Гості та ділові партнери готелів можуть покращити свій досвід з Radisson Blu, скориставшись всіма привілеями, які надає глобальна програма лояльності Radisson Rewards ™.

Radisson Blu входить в портфель брендів під управлінням готельної групи Radisson Hotel Group™, в числі яких також Radisson Collection™, Radisson®, Radisson RED®, Park Plaza®, Park Inn® by Radisson, Country Inn & Suites® by Radisson і prizeotel.

Забронювати номер та дізнатися більше можна на сайті www.radissonblu.com

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/radissonblu/

Instagram: https://www.instagram.com/radissonblu/

Twitter: https://twitter.com/radissonblu

Facebook: https://www.facebook.com/radissonblu/

Про Райффайзен Проперті Інтернешнл (RPHI)

100% дочірня компанія RBI є центром компетенцій нерухомості Райффайзен Банку Інтернаціонал. RPHI розробляє та управляє об’єктами нерухомості в Австрії, Центральній та Східній Європі, які є довгостроково стабільні за вартістю об’єкти, які не залежать від відповідних ринкових умов. Спектр послуг RPHI включає внутрішні розробки, а також комплексні послуги з нерухомості. Спочатку спеціалізуючись на офісних будівлях, RPHI тепер також має портфоліо в житловому районі. Успішні розробки характеризуються позачасовою, привабливою архітектурою, енергоефективністю та економічністю щодо експлуатаційних витрат. Усі нові розробки з 2011 року отримали сертифікати зеленого будівництва (від ÖGNI, DGNB або LEED).

www.rphinternational.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: