fbpx
Розмір літер 1x
Колір сайту
Зображення
Додатково
Міжрядковий інтервал
Міжсимвольний інтервал
Шрифт
Убудовані елементи (відео, карти тощо)
 

Відкрита лекція ЕВА у Харкові: «Універсальність системи ЕДО для бізнесу – від ІТ до агро. Специфіка використання»

17/ 05/ 2018
  У сучасних системах управління компанією електронний документообіг (ЕДО) є обов’язковим модулем, адже він допомагає зекономити час та значні суми коштів, прискорює підписання й повернення документів від контрагентів, підвищує надійність зберігання паперів тощо. Але в той час як все готово для обміну документами онлайн, багато співробітників усе ще витрачають час на друк і заклеювання конвертів. На відкритій лекції від спеціаліста сервісу «Вчасно» розбиралися, що ж заважає нам економити десятки робочих годин вкупі із сотнями тисяч гривень при переході на ЕДО. Максим Коломієць, керівник дилерських продажів «Вчасно», говорив про переваги ЕДО (зокрема, економність, безпечність та екологічність) і порядок його впровадження на підприємстві, а саме з чого розпочати, як визначити свої потреби та швидко отримати результат. Згодом спікер перевів мову з теорії на практику і розповів як підлаштувати сервіс під потреби компанії, спираючись на досвід клієнтів сервісу «Вчасно», після чого усі бажаючі мали можливість отримати від експерта відповіді на запитання та корисні поради.

У сучасних системах управління компанією електронний документообіг (ЕДО) є обов’язковим модулем, адже він допомагає зекономити час та значні суми коштів, прискорює підписання й повернення документів від контрагентів, підвищує надійність зберігання паперів тощо. Але в той час як все готово для обміну документами онлайн, багато співробітників усе ще витрачають час на друк і заклеювання конвертів. На відкритій лекції від спеціаліста сервісу «Вчасно» розбиралися, що ж заважає нам економити десятки робочих годин вкупі із сотнями тисяч гривень при переході на ЕДО.

Максим Коломієць, керівник дилерських продажів «Вчасно», говорив про переваги ЕДО (зокрема, економність, безпечність та екологічність) і порядок його впровадження на підприємстві, а саме з чого розпочати, як визначити свої потреби та швидко отримати результат. Згодом спікер перевів мову з теорії на практику і розповів як підлаштувати сервіс під потреби компанії, спираючись на досвід клієнтів сервісу «Вчасно», після чого усі бажаючі мали можливість отримати від експерта відповіді на запитання та корисні поради.

Спікери

1 / 1
Максим Коломієць
Керівник дилерських продажів сервісу «Вчасно»
Максим Коломієць

Партнери

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Стартуй в Telegram боті
Читайте корисні статті та новини. Поширюйте їх соціальними мережами.

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: